Yanaklar önemli

1.3K 182 71
                                    

Seungmin, dersi dinlemek yerine Hyunjin'le geçirdiği günleri düşünüyordu. Çilek bahçesinden sonra da birkaç kez buluşmuşlar ve doyasıya eğlenmişlerdi. Hyunglarından gizlemek zorunda olması canını bir miktar sıksa da şuanlık başka çaresi yoktu. Öğrendiklerinde verecekleri tepkiyi kestiremediğinden konuşacak cesareti de bulamıyordu kendinde. Chan hyungunun ılımlı yaklaşacağından emindi, Changbin hyungu kesin o an canı nasıl isterse öyle tepki verirdi. Felix önce bunu kendisinden sakladığı için sinirlenebilirdi ama dostuna kıyamazdı, o da bir şekilde onaylar hatta oturup Hyunjin'in dedikodusunu yapardı. Ama iş Minho hyunguna gelince hiçbir şeyden emin olamıyordu. Hyungu ne kadar kendisine kıyamasa da bu konudaki tepkisini kestirmek inanılmaz zordu. Seungmin'i asıl geren şey de ne geleceğini bile tahmin edemeyişiydi. O yüzden bir süre daha gizli saklı buluşmalara devam edecekti.

Kampüste buluşup at binmeye gittikleri günü düşündü. Sanki onlara inat kampüste hem hyunglarıyla hem de Hyunjin'in arkadaşlarıyla denk gelip durmuşlardı. Changbin'den saklanmak için Seungmin bir ağacın arkasına gizlenirken Hyunjin, kendini, ona en yakın arkadaş grubunun arasına atmış ve sanki yıllardır tanışıyorlarmış gibi konuşmuştu. Jisung'la karşılaştıklarında ise panik yapıp yandaki binanın arkasına saklanayım derken Hyunjin kafasını duvara çarpmıştı ve gün boyu kızarmış alnıyla dolaşmıştı etrafta. O esnada ettiği küfürleri duymasın diye de Seungmin'in kulaklarını kapatmakla meşguldü.

Jeongin'den kaçarken kelimenin tam anlamıyla koşan ikili, Chan'ı gördüklerinde kampüsün iki farklı ucuna gitmiş ve birbirlerini kaybetmişlerdi bir süreliğine. Bunca çabanın sonunda da gerçekten unutulmayacak bir gün geçirmişlerdi.

Seungmin, Hyunjin'in yanındayken almaması gereken kadar risk alıyordu. Motoruna bindiğinde de, korku evine gittiklerinde de, at bindiklerinde de oldukça umursamaz davranmıştı. Hyunglarının onu Hyunjin'den neden uzak tutmak istediklerini de bu sayede çok iyi anlamıştı. Yine de geçirdiği her dakika o riskleri almaya değerdi gözünde.

Yaptıkları tüm faaliyetleri Hyunjin ayarlamıştı ve ilk teklif eden de hep oydu. Seungmin artık kendisinin de bir şeyler yapması gerektiğini düşündüğünden dersinin bitmesine yirmi dakika kala Hyunjin'e yazmaya karar verdi. Hyunjin kadar üzerine düşünülmüş bir planı olmasa da kendisi için fazlasıyla özel bir şeyi paylaşacaktı onunla.

Hyunjin x Seungmin

Jinnieee

Müsait misinn???

Jinnie yesin seni...|

Moladayım minnie

Bir sorun mu var?

Hayır hayır yok

Sadece akşam için planın var mı diye sormak istemiştim

Seni götürmek istediğim bir yer var👉👈


Sen istersin de ben o planları yok etmez miyim...|

Bir planım yok minnie

İstediğin yere götürebilirsin beni

Dersin kaçta bitiyor geleyim yanına


Sen çok beyci bir manit olacaksın gibi 🤭🤭...|

5.40 da bitecek dersim

Uygun mu ki senin için 👉👈

Mariposa | hyunmin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin