12.

231 21 1
                                    

HYUNJİN'DEN

"ne?"

Demişti şaşırarak jeongin. Yanlış anlamasına gülmüş ve açıklama yapmıştım.

"sadece uyumak anlamında. Aynı yatakta yatacağız sadece. Ve ben azıcık sarılacağım"

Dediğimde içi rahatlamış bir şekilde gülmüştü. Daha deminden cesaretten, sevgili olmaktan bahseden jeongin yatma konusuna gelince çekinmişti.

"olabilir. Tabi sadece azıcık sarılacaksan"

Dediğinde tatlılığına dayanamamış ve yanağını öpmüştüm. Bu ani haraketime şaşırmış ve gözlerini kırpıştırmıştı.

Tatlılığına tekrar gülümseyip bir açıklama daha yapmıştım.

"çok tatlı geldin. Dayanamadım"

Dediğimde bu sefer utanmıştı.

"ne oldu cesaretli sevgili olmak isteyen jeongin. Bir kelimeme utandın mı?"

Dediğimde ciddileşmiş ve derin bir nefes vermişti. Daha sonra bir anda dudağımdan saniyelik öpüp geri çekilmişti.

Hızlı haraketi ve öpücüğüne karşı öylece olduğum gibi donmuştum.

" ne oldu korkak hyunjin. Sen öpemediğin için ben öptüm diye utandın mı?"

Dediğinde donuk bakışlarım gözlerine inmiş ve bir anda ısınmıştı. Bu çocuk beni savunmasız kılıyordu.

"öpücüğün... Çok sıcaktı"

Dediğimde kaşlarını çatmış ve gözlerini alnıma çıkarmıştı.

" terliyor musun sen? "

Demiş ve elinin tersi ile alnımı silmişti. Cidden etkilendiğimi anlamış ve kocaman gülmüştü.

"seni bu kadar etkilediğimi bilmiyordum."

Dediğinde yüzüne yaklaşmış ve burnunu burnuma değdirmiştim.

"beni savunmasız kılıyorsun küçük prens"

Gözleri gülüyordu. Cidden mutluydu bu sefer.

"beni ilk defa bu kadar seven birini görüyorum"

Dediğinde gözleri dolmuştu. Kaşlarımı çatmış ve konuşmuştum.

"sen buna sevgi mi diyorsun? Azıcık ilgi gösterdim sadece"

Dediğimde hala yüzündeki gülüş solmamış fakat dolu gözleri daha da fazla dolmuştu.

"jeongin sen... Sen hiç sevilmedin mi olm?"

Demiştim kaşlarım çatılı bir şekilde. Gözlerini sıkıca kapatmış ve gözyaşlarının akmasına izin vermişti. Daha sonra gözlerini açmış ve gözlerime sabitlemişti.

"göstermemi ister misin?"

Dediğinde sanki şansım varmışçasına daha çok kaşlarımı çatmıştım.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin