15. Bölüm

171 15 14
                                    

JEONGİN'DEN

benden uzaklaşıp yatağa girmiş ve oturmuştu.

Daha sonra kucağını pat patlayıp oturmamı işaret etmişti.

"gel bebeğim"

Dudaklarımı birbirlerine bastırmış, gözlerimi sıkıca kapatıp derince nefes vermiş ve sessizce konuşmuştum.

"hadi bismillah"

Demiş ve gidip kucağına oturmuştum.

Oturuş şeklimi beğenmemiş ve bacaklarımı onun beline sararak oturmamı sağlamıştı. Sertçe yutkunmuş ve neler olacağını düşünmeye başlamıştım.

"ne demiştin bebeğim? Bunun ki bu kadar büyük mü?"

Demiş ve o piç gülüşünü sunmuştu bana. Pezevenk bir koz buldu kullanmasa olmaz zaten.

Alt dudağımı dişlemiş ve konuşmuştum.

"anlık gelişti çok da önemli de-"

"önemli"

Demiş ve yüzünü yüzüme yaklaştırmış ve burunlarımızın değmesini sağlamıştı.

"bebeğim sadece kabul etsen olmaz mı? Benden etkileniyor ve her zerremi merak ediyorsun. Tatmak isteyip istemediğinden emin değilim ama merak eden tatmak da ister herhalde"

Dediğinde kafamı tereddütle olumsuz anlamda sallamıştım.

"senden etkilenmiyorum. Ayrıca bir şeyi merak ettiğim de yok!"

Dediğimde tek kaşını kaldırmış ve gülüşünü daha da çok büyütmüştü.

"emin misin bebeğim?"

Demişti dudaklarıma bakarak. Sertçe yutkunmuştum.

"e-evet"

Kekelemiştim. Hay ben böyle işi ya. Kekelemeyecektim ya. Off sıçtım ya.

Dudağını yalamış ve daha sonra dudağının kenarını yalamıştı. Bir kere daha sertçe yutkunmuştum. Bu bile delirmeme yetebilirdi.

"peki o zaman. Bir test edelim"

Demiş ve kafasını yana yatırmıştı. Daha sonra yüzünü boynuma doğru eğmişti.

Donup kalmıştım o an. Nefesini boynumda hissediyordum.

Daha sonra yumuşak bir şey hissetmiştim.

Boynumu öpüyordu. Öpüyor ve emiyordu. İz bırakmak istiyordu.

"hyunjin..."

Demiştim kendimi tutamadan. Adı ile inlemem ile birkaç saniye duraksamış ve bunu sevdiği için daha da sert emmeye başlamıştı.

"hy-hyunjin yapma"

Dediğimde güldüğünü hissetmiştim.

"bebeğim benden etkilenmiyordun değil mi?"

Ona yenilmek istemiyordum ama bu kısa öpüşleri bile beni delirtiyordu.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin