11. Bölüm

209 15 18
                                    

JEONGİN'DEN

Ben uyandıktan sonra hyunjin bütün herkesi satmış ve benimle yalnız bir şekilde kendi arabasıyla gitmek isteyip diğerlerinin sıkışarak gitmesine aldırış etmeden beni arabaya sürüklemişti.

Şu anda ise arabaya binmiş ve arabayı çalıştırmaya çalışıyordu.

"neden yalnız gitmek istedin?"

Diye sormuştum o arabayı çalıştırırken. Arabayı çalıştırmış ve sürmeye başlamış ve konuşmuştu.

"konuşmak istediğim şeyler var"

Dediğinde yüzümü ondan çekip yola çevirmiştim.

"ne gibi?"

Diye sormuştum merakla. Derince nefes vermiş ve gözlerini yoldan çekmeden konuşmuştu.

"şu görev işi. Nasıl geçti? Bir sorun çıktı mı?"

Dediğinde derince nefes vermiştim. Nasıl anlatacağımız kestiremediğim için düşünmeye koyulmuştum.

"kötü mü geçti?"

Demişti kaşlarını çatarak.

"hayır ama zordu. Leron yardım etmek yerine beni test etti ve ben sanırım ucuz atlattım."

Dediğimde bir anda arabayı durdurmuştu. Beklemediğim anda araba durunca bedenim kendini öne atmıştı. Neyse ki ehliyet kemeri takılıydı ve kafamı çarpmamıştım.

Sinirle kafamı hyunjin'e çevirmiştim.

" hey! Yavaş olsana. "

Dediğimde beni takmamış ve konuşmuştu.

"ucuz atlattım derken?"

Demişti çatık kaşlarıyla.

"cidden buna mı takıl-"

"ucuz atlattım ne demek?"

Demişti cümlesini tekrar ederek. Gözlerimi devirmiş ve gömleğimin düğmelerini açmıştım. Gözlerinin önüne serdiğim morluklar ile kaşlarını sanki şansı varmışçasına daha çok çatmıştı.

"bu leron yüzünden mi oldu?"

Demişti gözlerini bedenimden gözlerime çıkartarak. Cevap vermek yerine sadece kafa sallamıştım. Şu anda oldukça sinirli görünüyordu. Sanki gözlerinden alev çıkıyor gibiydi.

"testi sana bir tek ben yapabilirim. onun ne haddine seni test etmek. Ayrıca sana sadece ben iz bırakabilirdim. O şerefsiz sang woo'yu öldüreceğim ve leron... Benden kaçacak bölge arasın kendine"

Dediğinde öfkeyle arabayı çalıştırmış ve çok hızlı sürmeye başlamıştı.

"ne bu sinirin. Başkası görse sevgiline falan tecavüz edildi sanacak"

Dediğimde sinirle derince nefes almıştı fakat cevap vermemişti.

Bir zaman sonra Depoya gitmemiz gerekirken depo'nun yanından hızlıca geçmiş ve depoya gitmemizi engellemişti.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin