JEONGİN'DEN
orta alanda düzgün bir yer bulmuş ve oturmuştum. Çok geçmeden hyunjin de koşarak yanıma gelmişti.
"düzgün bir yer mi burası? Görünür müyüz?"
Dediğinde yüzüne bakmadan cevaplamıştım onu.
"bilmiyorum. Seçenek yoktu. Burayı buldum sadece."
Etrafa bakınmış ve tekrar konuşmuştu.
"tamam güvenli bura. Görünmeyiz"
Dedikten sonra ortama sessizlik hakim olmuştu. Gözleri üzerimde geziyordu. Fark ediyordum. Bu daha da kötü hissettiriyordu.
"özür dilerim"
Uzun süren sessizliğin ardından konuşmuştu. Mimiksiz bir şekilde bu sefer gözlerine bakarak yanıtlamıştım onu.
"özür dileme. Sadece uzak dur benden."
Dediğimde bir anda kalkmış ve kucağıma oturmuştu. Saniyelik bir şey olduğu için aşırı şaşırmış ve haliyle onu engelleyememiştim.
"hey! Ne yapıyorsun? İn kucağımdan"
Demiştim. Yerinden hareket etmek yerine yüzünü bana daha çok yaklaştımış ve o piç gülümsemesiyle konuşmuştu.
"hadi ama jeongin. Gerçekçi olalım. Bana aşıksın ve deliler gibi beni istiyorsun. İkimiz de birbirimizi isterken nasıl uzak kalacağız?"
Dediğinde göz devirmiştim.
"seni istemiyorum. Seni isteyen varsa o da larindir. Benden uzak dur. Cidden siz neden acı çektirmekten zevk alıyorsunuz?"
Demiştim sonlara doğru dolan gözlerimle. Nefesim kesilir gibi olmuştu. Derin derin nefesler alıyordum. Fısıltılı sesi ile konuşmuştu.
" acı çektirmek istemiyorum jeong. Hem benden uzak olmak sana zaten acı çektirmez mi? "
Diyerek tek kaşını kaldırmış ve sorar gözlerle bakmıştı.
"en kısa sürede kesip atacağım seni. Umrumda bile olmayacaksın. Pişman olacaksın."
Dediğimde gülüşünü büyütmüştü.
"lütfen beni pişman et jeong. Bunu çok isterim"
Taşşak geçiyordu benimle. Cidden benim hayatım ona trajikomik mi geliyordu? Tabi nerden bilsin o acı çekmeyi her şeyi parası ile hallederdi o. Biraz daha sessiz kaldıktan sonra konuşmuştum.
"ablama anlatmıştım seni."
Dediğimde sesim çok titrek çıkmıştı. Zayıf, kırılgan ve hayal kırıklığına uğramış gibiydi sesim. Kaşlarını çatarak ne demek istediğimi sormuştu bir nevi.
"homofobik o. biraz kızmıştır ama yine de anlatmıştım seni. Öyle çok fazla mezarına gitmem ama sırf seni anlatmak için gitmiştim hyunjin."
Demiş ve gözlerinin içine bakmıştım. Belki küçük bir pişmanlık görüyordum bilmiyorum ama kötü hissetmişti. Buna emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)
ActionHYUNJİN: MAFYA JEONGİN: ÖĞRENCİ Jeongin arkadaşının sevgilisi için bir günlüğüne model olmak zorundadır. Hyunjin ise arkadaşı için zorla geldiği galada jeongin'i görür ve kendine hakim olamadan sürekli onu düşünür. Artık rüyaları bile jeongin'den ib...