18. Bölüm

117 15 29
                                    

JEONGİN'DEN

yavaşça gözlerimi açmıştım. Başımda felix vardı. Beni görmesi ile heycala bağırmış ve hızlıca bana sarılmıştı.

"jeongin yaşıyorsun! Öldün sandımmm"

Dediğinde anlam veremeyecek bir şekilde bakışlar atmıştım. Tabi felix bana sülük gibi yapıştığı için bakışlarımı görmemişti.

"ne ölmesi felix alt tarafı bayıldım"

Dediğimde yavaşça benden ayrılmıştı ve sorumu yanıtlamıştı.

"sorun da o ya. Sadece bayıldın ama tam 1 gündür baygınsın"

"ne?"

Demiştim kaşlarımı çatarak. Hiçbir baygınlık 1 gün sürmedi ki?

"cidden. Öldün sanıp fatiha bile okudum (Müslüman boyss) ama ölmemişsin. Changbin nefes aldığını söyledi. Yalnız 1 gündür başındayım değerimi bil"

Demiş ve gülmüştü. Ona karşılık ben de gülmüştüm. Tam bir şey diyecekken telefonun çalması ile sözü bölünmüştü.

"neyse ki mükemmel zeka- bir dakika changbin arıyor bunu açmalıyım. Sonra trip atıyor. Mafya olduğuna bakma bir bebekten farkı yok"

Demiş ve gülmüştü. Daha sonra benden biraz uzaklaşmış olmasına rağmen bütün konuşmaları duyuyordum.

"alo sevgilim"

"efendim aşkım"

"şimdi şey... Kızacak sın ama söylemek zorundayım önemli ve çok tehlikeli bir göreve çıkacağız. E haliyle biraz fazla kişi olmalıyız. Jeongin uyandıysa-"

"changbin ne saçmalıyorsun! Çocuk daha yeni uyanmış - ki piskolojisi altüst olmuş durumda - bu durumda bile mi cidden"

"bitanem önemli olmasa arar mıyım sanıyorsun ben bile katılıyorum çok önemli hatta sen bile katılsan çok iyi olur diyecektim de lafımı kestin"

"canım bende isterdim jeongin'i yollamak ama iyi değil diyorum gele-"

"giderim felix"

Demiştim sözünü keserek. Kafasını şaşkınca bana çevirmişti.

"ama jeongin sen hasta-"

"iyiyim ben lix. Bir şeyim yok. Giderim"

Dediğimde emin misin der gibi bakmıştı. Başım ile onaylamıştım onu. Tekrar arkasına dönmüş ve changbin ile konuşmuştu.

"geliyor"

"ohh çok iyi mümkünse 10 dakika içinde burda olsun"

"changbin! Oraya gelip azına sıçmamı mı istiyorsun?"

"iyi be bir şey demedim 20 dakika olsun o zaman"

"hay ben senin. Neyse tamam hadi kapat"

Dedikten sonra kapatmıştı changbin.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin