YAZAR'DAN
"SENİN İÇİN LAN SENİN İÇİN! BUNU ANLAMAYACAK KADAR APTALSIN! HER ŞEY SENİN İÇİN! HEPSİNİ SENİ SEVDİĞİM İÇİN YAPTIM!"
"ne?"
Hyunjin şaşkınca sormuştu.
"körsün sen. Asla beni görmedin. Yıllardır senin için uğraşıyorum Hyunjin. Larini seninle jeongin ayrılsın diye getirdim. Yine Larin seni sevmeyi bıraksın diye larini kendime aşık ettim. Leron ve jeongin'i sevgili yaptım. Hepsi senin diğerlerinden uzaklaşıp beni görmen içindi. Beni fark etmen içindi"
Minho tükenmişçe konuşmuştu. Bıkmıştı artık bu kargadaşan. Sadece Hyunjin'i istiyordu.
"şakanın sırası değil"
Diyerek araya girmişti chan. Onun bile aklı almıyordu buna. Kim sevdiği kişi için başka biri ile yatardı ki? Ama şüpelenmeden de edemiyordu. Minho bu kapasiteye sahipti. Kafasına koyduğu şeyi ne pahasına olursa olsun yapardı.
Hyunjin kafasını yere eğmiş ve düşünmeye çalışmıştı. Lanet olsun hiçbir sikim düşünemiyordu. Hele ki yanında sevdiği çocuk varken en yakın arkadaşından birinin ona aşık olduğu gerçeği daha da düşünülemez yapıyordu bunu.
"bir cevap ver Hyunjin. Tek bir cevap. Bu cevap ile beni hayatından silebilirsin ya da hayatının merkezi yapabilirsin."
Hyunjin dudağını dişledi. Düşünemiyordu. En çok düşünmesi gerektiği zamanda düşünemiyordu.
"jeongin mi ben mi?"
Minho cevabı bildiği halde zorluyordu. Belki küçük bir ihtimal kendini seçer diye ümit ediyordu minho.
"ahh düşünemiyorum"
Jeongin duyduğu cevap bile dona kalmıştı. Ne yani tereddüt etmeden jeongin'i seçmeyecek miydi? Ama daha 5 dakika önceye kadar jeongin'i herşeyi ile çok sevdiğini söylememiş miydi Hyunjin?
"sikeyim seni minho"
Diyerek minho ya yumruk atmıştı chan. 2 arkadaşını da zor duruma düşürmüştü minho. Chanın bütün güveni kırılmıştı. Ne olursa olsun hep arkadaş kalacaklarına söz veren üçlü arkadaş olarak Kalamamıştı. Hepsi minho'nun suçuydu.
Minho tekrar yere düşmüştü. Fakat bu sefer kalkmamıştı. Hyunjin eğer onu seçerse zaten yerden kaldırırdı.
Dolu gözleri ile bütün odağını Hyunjin'e vermişti minho. Bir umut...
"söz vermiştik lan!"
Beklenen kişi sonunda konuşmuştu. Hyunjin bir cevap vermek yerine hesap soruyordu.
"hani ne olursa olsun arkadaş kalacaktık!?"
Sinirle kafasını kaldırıp minho'ya bakmıştı Hyunjin.
"PİÇ!"
sinirle koşmuş ve minho ya yumruğunu geçirmişti.
Daha da fazla vurmaya başlarken chan Hyunjin'i geri çekmişti. Ne kadar iğreniyor gibi dursa da arkadaşını içten içe hala seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)
ActionHYUNJİN: MAFYA JEONGİN: ÖĞRENCİ Jeongin arkadaşının sevgilisi için bir günlüğüne model olmak zorundadır. Hyunjin ise arkadaşı için zorla geldiği galada jeongin'i görür ve kendine hakim olamadan sürekli onu düşünür. Artık rüyaları bile jeongin'den ib...