21. Bölüm

128 15 154
                                    

HYUNJİN'DEN

Jeongin'in başında oturmuş ve uyanmasını bekliyordum. En son bayıldıktan sonra zar zor felix'i ikna etmiş ve jeongin'i benim özel bölgeme getirmiş ve tanıdığım bir doktoru çağırıp ameliyat ettirmiştim. Ne kadar baygın olsa da ameliyat sırasında gözlerinden yaşlar akmıştı. Çok garipti.

Düşüncelerim arasında jeongin'in gözlerini açtığını daha sonra beni görmesi ile daha sıkı kapattığını fark etmiştim.

"jeongin! Sonunda uyandın. Çok korktum."

Dediğimde beni kâle almamış ve gözlerini açmadan konuşmuştu.

"kaç saattir uyuyorum?"

Dediğinde saat demesine gülmüştüm. Zaman kavramı çok kısaydı.

"2 gündür uyuyorsun"

Dediğimde fısıldarca böbürlenmişti. Fakat yine de onu duymuştum.

"niye bu kadar uzun süre baygınlık geçiriyorum aq. Bir gün öldüm sanıp gömücekler"

Dediğinde gülmüştüm. Haliyle ses de çıktığı için güldüğümü anlamış ve hemen susmuştu.

"neden sen getirdin beni? Felix getirse çok daha iyi olurdu."

"kucağıma doğru bayıldın. Ben de direk alıp getirdim işte seni."

Yalandı. Aslında felix'e çok fazla yalvarmıştım. Yalvarmamın pek çok nedeni vardı ama en net nedeni eğlenmek istememdi. Ne kadar jeongin'i kullanmak istemesem de onunla oynamak aşırı eğlenceliydi.

" ne zaman eve dönerim? "

Dediğinde biraz düşünmüştüm.

"bilmiyorum. Ayrıca seni göndermeye de niyetim yok."

Dediğimde derince nefes vermişti.

"larin'in falan yok mu senin? Gitsene ona aq. Uzak dur dedikçe daha çok dibime giriyorsun."

Dediğinde gülmüştüm.

"belki bir kere öpersen uzaklaşırım."

"siktir git!"

Dediğinde tatlı oluşuna gülmüştüm. Sinirlenince daha bir tatlı olmuştu. Şimdi sıra onun duygularıyla oynamakta.

"doğru o kadar yakın değiliz."

Dediğimde dudağını dişlemişti.

"yattığın kişileri yakının olarak görmediğini bilmiyordum"

Dediğinde sessizce fakat onun duyabileceği bir tonda konuşmuştum.

"alt tarafı bir yattık bu da ne abarttı"

Boğazının düğümlendiğine emindim. Sarıyordu.

"hyunjin siktir olup gider misin burdan. Ben gidiş yolunu bulurum kendim lütfen siktir git"

Demişti titreyen sesiyle. Hadi ama bu kadar zayıf olamazdı.

"doktoru çağırmaya gidiyorum. birazdan dönerim. Gittim diye heveslenme"

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin