29. Bölüm

92 13 20
                                    

YAZAR'DAN

Jeongin'in sözünden tam 15 gün geçmişti. 15 gündür yoktu jeongin. Hyunjin ise 15 gündür sevdiği çocuğu bekliyordu. Fakat jeongin hala gelmiyordu.

Leron sürekli jeongin ile yaşadığı şeyleri anlatıyordu. Hyunjin'İn ise geceleri jeongin'i düşünerek ağlamaktan başka çaresi yoktu.

Neden o değilde leron'du? Peki ya madem leron'u seçecekti o zaman ne diye hyunjin'e söz vermişti.

______________________________________

Hyunjin(bebeğim)
Neredesin jeongin?
Seni özledim.
15 gün oldu.
Geri gelmeyecek misin?
07.38

Senin en sevdiğin kahveyi içiyorum jeongin.
Hatırlıyor musun benimle o kahve için kavga etmiştin.
Yine benimle kavga eder misin jeongin?
Söz bu sefer kahveyi sana vereceğim.
13.20

Leron ile çok eğlenmişsiniz bu gün.
Lunaparka gitmişsiniz.
Benimle gitmeni o kadar çok isterdim ki.
Öpüşmüşsünüz bu gün.
Leron seni zorlamak istemediğini söylemiş ama sen yine de öpmüşsün.
Benimle öpüştüğün zaman ki gibi hissettin mi sevgilim?
Şimdi

______________________________________

Son kez hevesle yazmıştı hyunjin. Daha fazla yazıp jeongin'i rahatsız etmek istemiyordu. Cevap verir diye düşünerek yazmıştı. Ama içten içe biliyordu yazmayacağını. Küçük bir hevesti onun ki de. Gözyaşını elinin tersi ile silmiş ve kendine bir kere daha lanet okumuştu.

"neden en başında söylemedim ki? Nereden duyacaklardı. Sikeyim... "

Sinirlenmişti hyunjin. Nefret ediyordu kendinden. Kendinden ve diğer herkesten.

Derince nefes vermişti hyunjin. Depoya gitmeliydi artık. Bu gün hiç depoya uğramamıştı. Tam kalkacakken telefonuna bir bildirim gelmişti. Yine her zaman ki gibi bir bildirim olduğunu düşünerek telefonu eline almıştı hyunjin.

Jeongin'di. Yazan kişi Jeongin'di. Hyunjin inanmayarak gözlerini kırpıştırmıştı. Gerçekten de bu kişi jeongindi.

______________________________________

Hyunjin(bebeğim)
Benimle öpüştüğün zaman ki gibi hissettin mi?

Sevgilim
Hayır

Hyunjin(bebeğim)
Jeongin.
Cevap verdin
Geri mi döneceksin yoksa?
Jeongin?
Jeongin yazmayacak mısın?
Öylesine kendini hatırlatıp gidecek misin jeongin?
...

______________________________________

Bir sürü mesaj yazmıştı hyunjin. Ama elbette başka hiçbir cevap gelmemişti jeongin'den. Kendini hatırlatıp girmişti sanki. Sanki öylesine gelmişti.

._.

Bilgisayarda bulması gereken kişinin adını ararmıştı hyunjin. Aklı jeonginde de olsa işini yapması gerekiyordu. Fakat jeongin onu oldukça zorluyordu.

Daha sonra depoya sevinçle leron girmişti. Hyunjin yine jeongin'le ne yaşadıklarını dinleyeceğini düşündü. Artık leron'un ağzından jeongin'i duymak istemiyordu. Bu cidden acıtıyordu canını. Hyunjin kendini zorlayarak leron'a baktı. İçi parçalanarak. Neden ben değil de o der gibi bakmıştı. İyice süzmüştü leron'u. Neyi hyunjin'den daha iyiydi.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin