7. Bölüm

224 20 2
                                    

HYUNJİN'DEN

kasıklarımda olan bu acı ile nasıl buradan atlayabilecektim emin değildim.

Tam atlamak için kendimi motive etmişken yakından gelen ayak sesleri ile paniklemiştim.

"git jisung!"

Dediğimde hızlıca kafasını bana kaldırmış ve sağa sola sallayarak reddetmişti.

"git diyorum aptal! Yakalanacağız yoksa"

"sen ne olacaksın hyunjin?"

Diye bağırmıştı. Sesi gerektiğinden fazla yüksek çıkmıştı ki adamların yönünü bu tarafa çevirdiğine emindim.

"git dedim  jisung! Aptallık etme ben bir şekilde kurtulurum. Fakat annemi kurtaramam çabuk git!"

Dediğimde endişelice nefesini vermişti.

"gelmezsen seni almaya geleceğiz hyunjin. Ve eğer ölürsen... Yaşamak zorundasın tamam mı aptal. Yaşamalısın"

Dediğinde kafa sallayıp gitmesini işaret etmiştim. Birkaç dakika daha bana bakmış ve kasayı kucaklayıp planladığımız gibi arabaya doğru koşmuştu.

Onun gittiğinden emin olduğumda oradaki kıyafet dolaplarından birine çantamı koymuş ve üstünü kıyafetlerle örterek kapatmıştım. Dolabın kapağını kapattığım anda içeri bir sürü adam dalmış ve bana silah çekmişlerdi.

Ne kadar sang woo'yu yakalamış olsam da ben de onun kardeşine yakalanmıştım. Ayrıca buradan kurtulmak hiç de kolay olmayacaktı.

._.

JEONGİN'DEN

Son kez adamın ellerine bir düğüm daha atıp kenardaki sandalyeye oturmuştum. Bakışlarım yorgunlukla yerde gezinirken seungmin konuşmuş ve benim de bakışlarımı ona çıkarmamı sağlamıştı.

"nerede kaldı bunlar?"

Dediğinde "bilmiyorum" anlamında kafa sallamıştım. Leron ise seungmin paniğe kapılmasın diye bir şeyler zırvalamıştı.

"yaptıkları iş uzun sürmüş olabilir seung. Kasma bu kadar. Gelirler birazdan"

"şimdiye bitmesi gerekiyordu leron. Hesaplama yaptım şimdiye kesinlikle bitmesi gerekirdi çünkü eğer bitmediyse bu yakaladıkları anlamına gelir."

Dediğinde ben yine ne olduğunu anlamamış bir şekilde bakıyordum. Çünkü bana sadece planı anlatmış ve uygulamamı söylemişlerdi. Bu şeyleri neden yaptıkları hakkında hiçbir fikre sahip değildim.

" biri bana tüm bu şeyleri neden yaptığımızı söyleyebilir mi? Çünkü bakireliğimi kaybedecek kadar önemli olan şeyin ne olduğunu bilmek istiyorum"

Dediğimde leron yine şaşırtmayıp göz devirmişti. Seungmin hyung ise ciddi bir tavır almıştı. Lütfen hep seungmin hyung gibi olun (🙏)

"o kısma da gelirsek onu sana hyunjin kendi söylemek istediğini söyledi. Biz söyleyemeyiz. Bu arada leron. Yaptığın şeyi hala unutmadım. Sen kendi kendine neden hareket ediyorsun aq. Bütün planı bozuyordun"

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin