JEONGİN'DEN
Eğer daha fazla gelmezse burada bakireliğim gidecekti.
._.
adam beni arzu ile öpmeye devam ediyordu. Üst vücudumu öperek emiyor ve sonrasında dilini deydirip üflüyordu. Bu da benden inleme kazanmasına sebep oluyordu. Üst vücudumu öpmeyi bitirdikten sonra tekrar dudaklarıma yeltenmişti. Öpmeden önce onun dudağını ellerim ile kapatmış ve konuşmuştum.
"hızlı davranma. Böylesi eğlenceli olmuyor. Zevk almıyorum"
Demiş ve ellerimi dudaklarından çekmiştim. Yandan gülmüş ve kafasını sallayıp yavaşça dudaklarıma kapanmıştı. Zaman kazanmak için ne yapmam gerekiyordu bilmiyordum ama böylesi çok zordu. Şu anda bildiğin tanımadığım biri ile ön sevişme yaşıyordum. Ayrıca şu siktiğimin leron'u da bir türlü gelmiyordu.
Dudaklarıma yine önceki gibi öpüyor ve dilli ile de dudaklarıma vuruyordu. Ayrıca bu minnacık bir şey bile inlememe sebep oluyordu. Kendimden nefret etmiştim o an.
Daha sonra dudaklarımdan ayrılmış tekrar kısa bir öpücük kondurmuş ve pantolon'umun kemerini çıkarmaya başlamıştı. Etrafta kurtulabileceğim bir şey var mı diye bakmıştım. Çünkü bu leron denen malın geleceği yoktu.
Komidin'in üzerinde duran vazo ile Allaha bir defa daha şükretmiştim. Hızlıca vazoyu almış ve adamın kafasına ne kadar sert vurabiliyorsam o kadar sert vurmuştum. Adam üzerime düşünce bayıldığını anlamış ve kenara ittirerek yataktan kalkmıştım.
Adam gömleğimin düğmelerini yırtarak açtığı için görünürde olan üst vücudumun neredeyse her yeri kızarmıştı. Adam öyle bir emmişti ki vampirler bu kadar yapamazdı.
Üstüme baktıktan sonra adamın kafası kanamış mı diye bakmış ve sapasağlam olduğunu görmüştüm. Sonrasında ise gözlerim kapıya kaymış ve ellerini bağlayıp beni izleyen leron'u görmüştüm. Hızlıca kaşlarımı çatmış ve konuşmuştum.
"ne bakıyorsun aq. Niye yardım etmedin. Davetiye mi bekliyordun. Gelseydin 3lü yapardık ya"
Demiştim dalgayla.
"seni test etmek istedim."
Dediğinde "ciddi misin" bakışı atmıştım. Daha sonra zaten açık olan üst vücudumu gömleğimin kenarlarından tutup daha da gözler önüne sermiş ve konuşmuştum.
"yaptığına bak. Bu izler nasıl geçecek. Ben okulda ne bok yiyeceğim. Test etmen şart mıydı? Az daha bu genç yaşımda bakireliğim gidiyordu"
Dediğimde gülmek ile yetinmiş ve adamı taşımak için yatağın ucuna adımlamıştı. Ne yaptığını algılayamayıp bomboş bakarken bana göz devirmiş ve konuşmuştu.
"ne bakıyorsun. Tutsana şunu. Seungmin bekliyo"
Dediğinde bu sefer göz deviren ben olmuştum.
"ben de seni beklemiştim keşke o zaman da böyle acele etseydin"
Demiştim ve yanına gidip adamın ayaklarından tutup, arabaya taşımaya yardım etmiştim.
._.
Adamı bagaja koymuş ve seungmin'in yanına oturmuştum. Sorun çıkıp çıkmadığına bakarken benim vücudumu ve boynumu görmüş ve gözlerini fal taşı gibi açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)
AcciónHYUNJİN: MAFYA JEONGİN: ÖĞRENCİ Jeongin arkadaşının sevgilisi için bir günlüğüne model olmak zorundadır. Hyunjin ise arkadaşı için zorla geldiği galada jeongin'i görür ve kendine hakim olamadan sürekli onu düşünür. Artık rüyaları bile jeongin'den ib...