25. Bölüm

131 14 136
                                    

JEONGİN'DEN

(SMUT KISIM İSTERSENİZ ATLAYABİLİRSİNİZ BU ARADA HOP TELEFON SAĞ ELDE BDŞCCHFŞGNEŞ)

Hyunjin boynumu emmeye başlamıştı. Her seferinde daha sert ve daha sert emiyordu. Lanet olsun ki bundan zevk alıyordum. Ve kendimi inlemeden tutamıyordum.

"ah! Hyu-hyunjin"

Onun adı ile inlediğimde duraksamış ve kafasını gömdüğü boynumdan kaldırıp yüzüme yaklaştırmıştı.

"adım ile inlemen beni deli ediyor. Bunu daha çok yap bebeğim"

Demiş ve dudaklarıma kapanmıştı. Kendime engel olamadan karşılık vermiştim ona. Dudağımı arada bir dişliyor ve dil atıyordu. Bu dudağımın yanmasını ve zevkten 4 köşe olmamı sağlıyordu. Daha sonra çok geçmeden dilini azıma yollamıştı. Tabi bu esnada vücudumu ellemeyi de ihmal etmiyordu. Nefessiz kalıp ayrıldığımızda zafer ile gülüyordu.

"bu gün kaçışın yok güzelim. Umarım sonradan bu yaptığımız şeyden pişman olmazsın yang"

Dediğinde tek kaşımı kaldırmış ve konuşmuştum.

"pişman edecek şeyler yapma o zaman hwang"

Dediğimde gülüşünü büyütmüş ve üst vücudumu emmeye başlamıştı.

Vücudum sanki yanıyormuşçasına havaya kalkıp iniyordu. Hyunjin'in öptüğü yerler yanıyordu.

Daha sonra bıraktığı izlere bakmıştı. Tatmin olduktan sonra tekrar bana bakmıştı. Bir nevi isteyip istemediğimi soruyordu. Fakat ben daha kendime bile cevap verememişken ona nasıl cevap verecektim.

Onu yanıtsız bıraktığımda daha fazla bekleyememiş ve üstümdeki tişörtü çıkarmış ve yere fırlatmıştı.

"hey pahalı o"

Demiştim. İlk yattığımızda ve hyunjin tişörtümü yere attı için ona kızdığım zamanki gibi konuştuğumda hyunjin kocaman gülmüş ve repliği devam ettirmişti.

"umrumda değil yenisini alırım"

Dediğinde bu sefer ben gülmüştüm. Özlüyordum o zamanı. Pardon o zamanı değil o hyunjin'i. Ne diye geldin larin. Veya neden ben gelmeden önce orada var olup bunların hiç yaşanmamasını sağladın?

Düşüncelerimden hyunjin'in soğuk elinin karın kaslarıma değmesi ile ayılmıştım. Karın kaslarına kesinlikle bir zaafı vardı.

Yavaşça karın kaslarıma eğilmiş ve dili ile karın kaslarımı yalamışı. (gusam mı hocam?)

Kafasını kaldırmadan aşağı eğmiş ve bu sefer ağzı ile fermuarımı açmış ve kemerimi çıkarmıştı. Pantolon'umdan da kurtulduğunda bu sefer utangaç hissetmemiştim. Daha sonra ben de aynı şekilde onun kıyafetlerinden kurtulmuştum.

Bu sefer bacaklarıma ve kasıklarıma öpücükler kondurmuş ve parmaklarına ağzıma doğru uzatmıştı. Hiç itiraz etmeden hemen parmaklarını ağzıma almış ve biraz emmiştim. Daha sonra parmaklarını geri çekmiş ve yavaşça alışmam için bana sokmuştu.

Devamı yok bende aşırı utanıyorum ayarlayın hayal gücünüze göre bir şeyler

._.

Mensonge // Hyunin (Düzleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin