Halamla birlikte küçük balkonumuza oturmuş çekirdek çitleyerek Bakkalcı Kadir'in dedikodusunu yapıyorduk.
"Öyle işte kız, beni bir görünce adam resmen bana vuruldu."
Halamın dediklerine ne kadar inanmasam da sıkıldığım için su gibi uydurduğu yalanları dinliyordum. Neymiş efendim ? Bakkalı Kadir bunu görünce vurulmuş, aşık olmuş ama utandığından yazmıyormuş.
Halam şu an gözümde çok sefil görünmüştü. Kadının bir erkekte aradığı tek kriter nefes alması. Herkese okey yani.
"Vurulmayacak kadın mısın kız sen ? Şu güzelliğe, şu endama da bak sen hele."
Göğsünü kabartarak söylediklerimi onaylıyordu. İçimden şu replik geçiyordu.
Bağkıyorum da biryerğlerin kalktı, sonra da kalğkabilirdi.
"Tabii kız tabi öyleyim, ne sandın ."
"Aslııı !"
"Efendim, cınım annem ?"
"Gel de şu çamaşırları as kız, boş boş oturup durma orada !"
Elimdeki çekirdeği tabağın içine atarcasına koyup yerimden kalktım. Halam sırıtarak bana bakıyordu, bir yerlerini kaldıranda kabahat. Cık cık.
Sepeti alıp makinadaki çamaşırları aldım ve diğer balkona çıktım. Aşağıdan çocuk bağırışları geliyordu, yine veletler top oynuyordu kesin birisinin camı kır-
Şangırttt!
Yanımdan uçarcasına geçen topla koca bir çığlık atıp elimdeki sepeti aşağı attım. Yanımdaki cam büyük bir şiddetle kırılmıştı.
"Aslığğ, kızım n'oolduuu!"
"Kız çelimsiz, balkondan mı düştünüz!"
Annemle Halam bağırarak balkona çıkınca şokla etrafa bakıyorlardı. Bir cama bir bana bakarken halam bağırmaya başladı.
"Yetiğşin komşulaağr, Aslığ öğlümden döndüüü !"
Halamın abartarak söyledikleriyle şoka uğradım. Kadın iki dakikada bütün mahalleyi ayağa kaldırmıştı. Herkes adımı bağırıp çağırıyordu.
"Yeter ulan ! Bir şey olmadı bana. Burada bir şey olan birisi varsa o da çamaşırlar ve kırılan cam !"
Annem daha da şoka girerek bir aşağı bir bana baktı. Bende şöyle göz ucuyla aşağıya baktığımda bir tavuğun kıyafetlerin üstüne cırr diye sı*tığını gördüm.
Annem kriz geçirircesine bana bakıyordu, bir anda telefonum çalınca yerimden sıçrayarak cebimdeki telefonu aldım.
Kocam yazısını görünce telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Aslığ iyi misin ?!"
Anneme bakarak yutkundum ve kırılan camdan sıçrayarak yerdeki topu alıp jet hızıyla evden kaçtım.
"Aslıı bittin sen, yaktım çıranı Aslıı !"
Bir elimde top, bir elimde telefon koşarak merdivenleri iniyordum.
"Aslı cevap versene, hem ne oluyor orada o bağırışlar da ne innesi ?!"
"Herşeyi ayrıntısıyla anlatacağım Cihanım, kapatıyorum şimdi iyiyim ben."
Binanın dışına çıkınca elimdeki topu biraz havaya atıp, camı kıran çocukların bana bakışları eşliğinde topu dikledim.
Şangırrt !
Bakkal Kadir'in koca dükkan camı kırılınca şokla cama baktım.
Herkes balkonlarının camına çıkmış ellerinde çekirdeklerle olanları-ya da olacakları- izliyordu.
Hızla koşarak kıyafetlerin üstündeki hâlâ s*çmakta olan tavuğun kuyruğundan tutup Bakkalcı Kadir'in dükkanına fırlattım. Tam o anda da ne şans ki Bakkalcı Kadir dükkanın kapısından dışarı çıkmıştı. Bende nasıl denk getirdiysem artık...
Tavuk coşkuyla bağırarak Bakkal Kadirin kel kafasına düştü.
Koşarak olay yerinden uzaklaşırken yediğim küfürler gram umrumda değildi...
(Kötü kadın gülüşü.)
Bitiş.
🧚♀️🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Teen FictionNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...