Bazı teknik sorunlar yüzünden bölüm atamadım. Geri döndüm ve bir bölümle daha karşınızdayım. İyi okumalar.
İzdiham.
Bulunduğum ortamı sadece bu kelime karşılayabilir aksi halde nefes alamıyorum. Yere iğne atsan tabiki düşer ama sanki düşmez gibi göründü gözüme ne bileyim.
Cihan'la el ele tutuşmuş bu kargaşada yürümeye çalışıyorduk. Belgeselde çıkan Zorlu Okul Yolları gibi yollardan geçiyoruz dostlarr. Biletleri vererek koltuklarımıza geçmiş maçın başlamasını bekliyorduk. Stadyumda sürekli anonslar yapılıyordu heyecanla yerimde zıplayıp duruyordum.
Sıkılarak Cihan'a sataşmaya karar verdim.
"Cihancım ?"
Yine ne diyo bu slak bakışı atarak bana döndü. Bu benim minnak kalbime ne kadar dokunsada aldırmadım. Ühühü.
"Efendim Aslı ?"
"Sen küçükken de mi Beşiktaşlıydın ?"
"Evet de neden sordun ki ?"
"Of be Cihanım sıkıldım be sana sataşayım dedim birazcık."
"Çok güzel bir sıkıntı giderme yöntemi."
"Ne sandın?"
Ehehe gülümsemesi gönderip önüme döndüm. Bir anda çenemde bir el hissedince irkildim. Cihan çenemden tutarak yüzümü kendine çevirdi. Gözlerimi kırpıştırarak ona bakarken o gözlerimin en derinine bakıyordu.
Fzla derinlere inme yiğidim. Heheh.
"Çok güzel bakıyorsun be Aslı, dayanamıyorum bu bakışlara, dayanamıyorum bu güzelliğe, dayanamıyorum sesinin tonuna..."
Bir anda itirafıyla şaşkın olmadım değil doğrusu ama şu da var ki benim gibi bir ğüzelliğe tabiki de dayanamaz.
" Seviyorum lan seni hâla bir evlilik teklifi bekliyorum senden ama sen..."
Sırıtarak bana baktı. Sen öyle san slak der gibi baktı. Ve. Ve önüne döndü. Omzumdan tutarak beni kendine çekti.
☆
Oyuncular geldi artık arkadaşlar. Heyecanla tezahürat yapıyorduk.
"Beşiktaş oley, Beşiktaş OLEEYY !!"
Cihan' la birlikte hırsla, bağırarak, coşkuyla bağırıyorduk. Dişisini etkilemeye çalışan arizona kertenkelesi gibi saçma saçma danslar yapıyorduk. Ama bunu en güzel yanı da ne biliyor musunuz ?
Sevdiğim kişi yanımda. Kalbimi sanki ev alır gibi aldı la adam. Tapusunu da aldı nağmussuz.
Gelen İstiklal Marşı İçin Dikkat ! Anonsuyla dikkat kesilip aşık olduğumuz marşı okumaya başladık.
KORKMA, SÖNMEZ BU ŞAFAKLARDA YÜZEN AL SANCAK;
SÖNMEDEN YURDUMUN ÜSTÜNDE TÜTEN EN SON OCAK.
O BENİM MİLLETİMİN YILDIZIDIR, PARLAYACAK;
O BENİMDİR, O BENİM MİLLETİMİNDİR ANCAK.ÇATMA, KURBAN OLAYIM, ÇEHRENİN EY NAZLI HİLAL!
KAHRAMAN IRKIMA BİR GÜL! NE BU ŞİDDET, BU CELAL?
SANA OLMAZ DÖKÜLEN KANLARIMIZ SONRA HELAL...
HAKKIDIR, HAKK'A TAPAN MİLLETİMİN İSTİKLÂL!Ses tellerimizi yırtarcasına şanlı marşımızı söyledik. Cihan'a doğru döndüğümde aşk adamım bana aşkla bakıyordu.
" Cihanım be, ne iyi ettim de yazdım sana değil mi ?"
Derin bir nefes alarak sorumu cevapladı.
"İyiki, iyiki yazdın Aslı."
Bakışmamızı bölen düdük sesiyle maç başlamış oldu. Birzcık öyle birbirinie pas atarak geçirdiler. Sonra birden top Aboubakar' a geldi. Aboubakar hızla depar atıp öne geçerken hızla kaleye doğru koşuyordu.
"Haydi Abu haydi !"
Topu kaleye doğru hızla atmasıyla top Elon Musk'un uzay roketinin hızı gibi kaleye girdi.
Sonuç goldü.
Matematik sorularında verilen yan bilgi gibi hayatınıza çok şey kattığımın tabiki de farkındayım.
Aklıma gelen ani bir sinsilikle telefonumu elime aldım ve halama kudurtucu bir mesaj yazdım.
Ben:
Sen evdeyken ben maça geldimKuduurrr.
Anakonda başlı yılan: sana verdiğim emeklerin hepsi-
Anakonda başlı yılan : Ananın sütü gibi helal olsuuuun...
Ben: teşekkür ederim cınım. Grşz.
Aboubakar 'ın gol atmasıyla birlikte herkes Abou'ya Bakar.
Ehehehehehehehhehehe.Bitiş.
O sırada taraftarlar:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Novela JuvenilNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...