Çalan kapıyla ben yerimden kalkmak için hareket edecekken Muhittin hemen ayağa fırladı. "Ben açarım kapıyı, sen oraya varana kadar gelen kişi gider zaten."
"Defolabilirsin."
Muhittin kapıyı açmaya giderken düzenimi hiç bozmadan çileklerimi yemeye devam ettim, Cihan'da yanımda dünki maçın yorgunluğuyla uyuyordu. Cihan'a fazla bakmamaya gayret ederek televizyonu izlemeye devam ettim çünkü ona bakınca eriyordum...
Bir anda gelen gürültüyle ben irkilirken Cihan mahmur bir şekilde yerinden kalkarak bana soran gözlerle baktı, bende 'Ne olduğunu bende bilmiyorum' dercesine baktım. Cihan'da yerinden ayaklanarak sesin geldiği yöne doğru yürüdü, ses kapıdan geliyordu. Bir anda Cihan'ın şaşkın dolu nidasını duymamla bende yerimden zorlukla kalktım ve gördüklerim beni şoka uğrattı...
Muhittin'den
Şişko Aslı yerinden kalkamadığı için kapıyı açmaya ben kalktım, çok çekilmez olmuştu bu şirret ama bonkördü. Bu yüzden onun yanında kalıp yiyor, içiyor, yatıyordum.
Kapıyı açtığımda karşımda yaşlı bir kadın ve yaşlı bir adam vardı. İkiside bana garipçe bakarken benimde onlardan bir farkım olduğu söylenemezdi.
"Sen kimsin?"
Yaşlı kadının sorduğu soruyla bir anda anlam veremediğim bir şekilde heyecanlandım.
"Ben sevgilisiyim."
İkiside şaşkın bir şekilde bana bakarken adam kadına döndü. "Yöneliminin farklı olduğunu bilmiyordum."
Kadın sinirle bana döndü."Ben seni gelinim olarak kabul etmem bilesin ha!"
"Nedenmiş o, neyim var benim?"
"Sorunda orada ya oğlum! Hiçbir şeyin yok, erkeksin."
"Erkeklerin hiçbir şeyi yoksa neden eşiniz erkek?"
Adam kendini gülmemek için zor tutarken kadın yanımızdaki küçük sehpanın üstündeki vazoyu alıp bir anda kafama vurunca geriye doğru sendeledim. Elimi kafama götürdüğümde kafamın kanadığını gördüm. Allah'ım beni kan tutuyordu! Kanı görmemle başım döndü ve yere düştüm. Kadının vuruşundan değil, kanın beni tutmasından bayıldım!
Aslı'dan
Aman Allah'ım! Muhittin yerde kanlar içinde yatıyordu.
"Nasıl yaparsın bunu Cihan, bunun gibi bir çocuğu nasıl gelinim olarak seçersin?!"
"Ne diyorsunuz Yaprak hanım?" Bu kadın kim ya?
"Bu çocuk senin sevgilin olduğunu iddia ediyor!"
"Cihan sen Muhittin'le sevgili misin?" Duyduğum şeylerle elimi duvara yaslarken hala bu olayın şokunu yaşıyordum.
"Şaçmalama güzelim, benim senden başka sevgilim yok."
"Hem erkek hem kadın sevgilin var ve kadını hamile mi bıraktın? Hemde evlenmeden!" Yaprak hanımın söyledikleriyle ortamda saçma bir sessizlik olurken Muhittin inleyerek yerden kalktı.
"Allah'ım başım!"
Muhittin acı dolu nidalar atarken ağlamaklı bir şekilde Cihan'a bakıyordum. Gözyaşlarımı görünce gözlerini sinirle kapattı ve bir süre sonra geri açtı.
Sanki göz kapatacak vakit var, anlatsana aw!
"Herkes beni dinleyebilir mi? Muhittin benim sevgilim falan değil! Ayrıca Aslı benim eşim, kimseye hesap vermek zorunda değilim ben eşimden başka!" Cihan'ın bağırmasıyla benim içime su serpilirken adam ve kadın şokla bana bakıyordu.
Ne bakıyon cerram?
"Evlendin ve annene söylemedin öyle mi?" Kadının dedikleriyle ben ikinci şokumu yaşarken Cihan gayet rahat bir tavırla Yaprak hanıma baktı.
"Unuttum sizi. Sizin beni unutup benden gizli evlendiğiniz gibi. Annelik vasfını ben 6 yaşındayken bıraktın, bıraktığın şeyin sakın ha hesabını sormaya kalkma!"
"Bu kız dolduruyor değil mi seni? Gördü tabi senin gibi zengin çocuğu, yapıştı paçana!"
"Herkesi kendin sanma Yaprak hanım, senin göstermediğin sevgiyi o gösterdi bana!"
"Onun sevgisi paraya paraya! Nasıl anlamazsın?"
"Seninki paraya olduğundan iyi biliyorsun herhalde."
Sakinlikle verdiğim cevap karşısında dumura uğrayarak bana döndü."Ne oldu? Bir soldun sanki, halbuki ilkbahardayız; yapraklar daha canlı olur."
Muhittin soktuğum lafla elini ağazına götürüp 'oyyy' yaparken Cihan bana bakıp tatlı bir tebessüm gönderiyordu.
"Cevabınızı aldınız Yaprak hanım, gitmek için daha neyi bekliyorsunuz? Güle güle dememizi mi? Desek bile gülerek gidecek gibi değilsiniz." Cihan kapağı tam ortasına vururken biz Muho ile 'ooo' diyerek birbirimize bakıyorduk.
Yaprak hanım ve yanındaki adam daha fazla lafa maruz kalmamak için çekip gitti, Cihan'da adamlarına onları bir daha içeri almamaları gerektiğini söyledi.
Bizde Muhittin'le olanları bir daha anlatıp it gibi anırıyorduk.
Bir anda itin anırdığını düşündüm de...
Bitiş.
Kurgumu çaldığını düşündüğüm kişiye yazdım ama kaç gün oldu yanıt vermedi, ne yapmalıyım?
🦋🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Teen FictionNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...