Maç 4-2 . Beşiktaş öndeydi ve çok heyecanlıyız. Şuanda sekseninci dakikalardayız ve Cihan'da garip bir haller var. Sürekli birileriyle konuşmalar falan, yine bir şeyler çeviriyor ama hadi hayırlısı.Derken bir şey oldu.
Hayatımı kökünden değiştirecek o olay sonunda gerçekleşti. Ne mi oldu ?
Cihan şuanda önümde diz çökmüş elinde bir yüzük kutusu bana evlilik teklifi ediyor.
Şokla Cihan'a bakarken konuşmaya başladı.
"Bir ömür boyu sondan ikinci parmağının sahibi olabilir miyim ?"
Söyledikleriyle duygulanmıştım. Çünkü ben Cihan'a ilk yazdığımda aynen böyle demiştim.
'Sondan ikinci parmağımın sahibi, nasılsın ?'
Bir zamanlar öylesine kurduğum cümleyi şimdi o bana ciddi olarak söylüyordu. Gözlerim yaşarmıştı, buğulu görüyordum. Ellerinden tutarak ayağa kaldırdım ve cevabımı söyledim.
"Bir ömür boyu sondan ikinci parmağımın sahibi ol."
Kollarımı boynuna dolayarak sıkıca sarıldım, etraftan bize yönelik tezahüratlar geliyordu, alkış tutanları kopuyordu.
Ve ben mutluydum.
Hayatımın en mutlu günüydü, bir anda patlamaya benzer bir ses çıkınca gözlerimi havaya çevirdim.
Havai fişekler renk renk parlıyordu ve çok güzel bir şölen yaratıyordu. Cihan'a baktığımda gülümseyerek bana baktığını gördüm.
Bunları da o yapmıştı. Ve kalbimi gümletecek bir şarkı çalmaya başladı.
Onlife& Deesmi
Resmen şuanda hıçkırarak ağlamak istiyorum. Can sıkıntısıyla yazdığım kişi şuanda bana en güzel şekilde evlilik teklifi ediyordu. Şarkının anlamı aşkını bağırır nitelikteydi.
Ah, kurtar beni ona aşık oldum.
Şapşal bana aşık olmuş yia.
Cihan'a iyice sarıldım. Ondan hiç ayrılmak istemiyordum. Şuan zaman dursun ve sonsuza kadar böyle kalalım.
☆
Arabada Cihancığımla birlikte yol alıyorduk. Nereye gideceğimizi bilmiyorum. Ziraa evin yolunu geçmiştik. Nereye gideceğimizi sorduğumda 'Gidince görürsün.'
Merakla yerimde sabırsızlıkla bekliyorum.
Araba durunca gördüğüm şeyle şok oldum. Burada ne arıyorduk biz Allah aşkına.
Cihan inince bende arkasından indim. Hatırlamak istemediğim, her hatırladığımda ağladığım yere gelmiştik.
...
Bitiş.
Havai fişek gösterisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Novela JuvenilNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...