Hazal758 ithafen yazılmıştır. İyi okumalar.
Heyecanlıydım. Öylesine kafa dağıtmak için yazdığım adam birazdan annemle tanışmak için evimize gelecekti ve ilk defa yüz yüze karşılaşacaktık.
Saate baktığımda altı buçuğa geliyordu. Stresle dizimi sallarken bir anda zil çalınca ürpererek ayağa kalktım. "Kızım kapıya bak misafirler gelmiştir."
"Tamam anne." Dış kapıya doğru gittim, kapının deliğinden baktığımda iki tane adam gördüm, evet birisi Cihan'dı ama diğerini tanımıyordum. Kenara çekilerek kapıyı açtım. Bir anda ikisininde gözleri bana döndü, Cihan beni baştan aşağı süzdü. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı. "Hoşgeldiniz çocuklar." Annemin arkamdan gelen sesiyle bende onlara hoşgeldiniz , dedim.
Cihan bana göz kırparak annemin yanına geçip elini öptü. " Merhaba efendim." Annem Cihan'a gülümsedi." Merhaba da efendim ne demek oğlum ben senin annen sayılırım, ben Nergis. " Annemin dedikleriyle Cihan daha çok tebessüm etti. " Tamam Nergis anne."
Dedikleriyle ben erirken annem hah şöyle der gibi baktı. Yanında gelen çocuk " Ben de Selim, Cihan'ın yakın arkadaşıyım."
İçeri girdiklerinde annemle Selim içeri gidip Cihan'la bizi yalnız bıraktılar. Cihan'a döndüğümle yanağımı öpmesi bir oldu. Utangaç kız gülümsemesiyle ona baktım. Kahve saçları ,mavi gözleriyle karşımda tatlı tatlı sırıtarak bana bakıyordu. Kendimi tutamadım ve yanaklarını elimle mıncırdım. "Yaw çok tatlısın dayanamıyorum seni görünce." Mırıldanır gibi ses çıkartarak bir anda belimden tutup beni kendine çekti. Bende ellerimi boynuna doladım. "İlk defa sevgilisinden utanmayan bir kız görüyorum."
"Ne utanması aslanım, ben seni kolay bulmadım. Hayat utanmak için çok kısa."
Dediklerimle birlikte alnımdan öptü helalimsin cahil sus artık dercesine. "Gerçekte daha da güzelmişsin sen ."
"Ben her zaman güzelim kocam benim hadi içeri geçelim."
Sırıtarak boynumu öptü. Koşarak azgın olan kocam beyefendiadam dan uzaklaştım. Salona geçtiğimizde Selim'in ve annemin köyü bir sohbette olduğunu gördüm. Kadın mafyayla da koyu bir sohbete girdi ya gözüm arkada kalmaz. Annemin yanına geçerek oturdum ve Cihan'a evlenmeden olmaz bakışı attım. Annem konuşmaya başlayınca gözlerimi ona çevirdim.
" Oğlum sen hangi işte çalışıyorsun."
Cihan biran gülecek gibi oldu bana bakarak. "Yazılım şirketim var." Annemin gözleri parlamıştı, sanki kadın bu dünyaya para koklatılarak geldi aq. Bana 'afferin kız turnayı gözünden vurmuşsun' dercesine baktı. Bu kadın iflah olmaz. Kendini kız diye tanıtıp dayılardan para koparan erkekler gibi kadın yaw.
$$$$$$$$
Yatağıma uzanarak üstümü örttüm. Gitmişlerdi. Cihan'a önemli bir telefon gelince bir yere gitmesi gerekmiş, ne kadar gitmek istemese de annem işine gücüne bak oğlum sen bizi dert etme diyerek göndermişti. Tabi ben onları aşağıya kadar yolcu etmiştim. Bana sıkıca sarılmış , saçlarımı koklayarak bir buse kondurmuştu.
Sonra da " Allah'a emanet ol güzelim, kendine iyi bak." Deyip gitmişti. Seviyorum abi keratayı.
Telefonuma gelen bildirimle telefonumu elime aldım.
Kocam:
Ben: Çocuk seni yerim sıçmam bakKocam: tm
Ben: bu hareketler ne böyle
Ben: güccük kalbimi hoplatıyon
Kocam: O kalp sadece bana hoplasın :)
Ben: tamam :)
Ben: iyi geceler gönlümün efendisi Allah rahatlık versin
Kocam:
Ben: Oy oy oyyyyyyyyyy
Ben: ❤️
Kocam: 💕
Bitiş.
HAYALET OKUYUCU OLAMYIN YAW.
EWEK VAR BURDA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Ficção AdolescenteNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...