Öncelikle hepinize merhaba,
Şuan bölümleri aktif bir şekilde atıyorum, sizden bir isteğim olacak. Kitabı kütüphanenizde 'Sonra okurum.' Diyerek tutmayın. Kitaba final verdiğim an kitapta bazı düzenlemeler yapacağım. Yani ilk haliyle okumak isteyenler şimdiden okusun. Hatta şimdiden birkaç bölümde değişiklikler yaptım. Yaptığım değişiklikler hakaret içeren sözleri silmek oldu açıkçası. Neden diye soracak olursanız; bu kitap komik bir kurgu üzerine yazıldı ve her yaş grubu insan okuyor. Kitabımda hiçbir şekilde hakaret, küfür,karakterlerin özel anlamda yakınlaşması gibi şeyler kesinlikle olmayacak. O bölümler, hani tiyatroya gidersiniz de bazı olaylar perde arkasında göstermeden yapılır... hah işte aynen böyle olacak.
Belki bu duruma kızanlar ya da sevmeyenler olabilir. Ama napayım yani, benim mizacıma ters.
Bugün bölüm atasım hiç yok açıkçası, bugün atarım dedim amma.. bugün modumda değilim, hiçbir şey yapasım yok. O yüzden yazmayacağım. Yarın falan gelir bölüm, canınızı sıkmayın.
Ay bana uyku bastırdı size de geldi mi ?
Aa hazır boş beleş bir duyuru yapmışken boş geçirmeyelim diyalogları. Size soru soracağım sizde cevaplayın, okey ?
Okey dediğinizi duyamdım ama duymuş kadar oldum, haydi başlayalım...
Bu kitabı kaç yaşında okuyorsun ?
Kaçıncı sınıfsın ?
Nerelisin ?
Kitabımda beğenmediğin noktaları yazar mısın ?
Sence cringe bir kurgu mu ?
Sence cringe olup olmaması yazarın umrunda mı ? Jxjxjxj
Şuan ne yapıyorsun ?
Kendini nasıl hissediyorsun ?
Şuan seni göremesem de nasıl göründüğünü az çok tahmin ediyorum.
Yatıyorsun, tablet veya telefona bakarken gıdığın çıkmış, şimdi gerçekten çıkmış mı diye baktın ve aslında harika bir yüzün olduğunu fark ettin, bundan önceki cümlemi okuyunca gülümsediysen amacıma ulaştım demektir.❤️
Sen, heyy sana sesleniyorum.
İyi ki varsın, iyi ki bu mükemmel kitaba girdin ve bu kitabın mükemmel okuyucularının olduğunun farkına vardın.
Seni anana babana müjdeleyen doktora teşekkür ediyorum.
ÇÜNKÜ KARŞIMDAKİ EFSANEYİ MÜJDELEMİŞŞ !
İNANABİLİYOR MUSUN ? SEN MÜKEMMEL BİR İNSANSIN, BENDE ÖYLEYİM.DMKDKD
EVET, BİZ MÜKEMMELİZ !
Bölüm yazmadığım için gönlünüzü de aldığıma göre hayde selametle.
Allah'a emanet olun, güzel varlıklar.
🦋🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Novela JuvenilNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...