Aslı'dan
Çok heyecanlıydım, içim içime sığmıyor; yerimde duramıyordum.
Neden mi?
Çünkü bugün sözleniyorum.
Evet yanlış duymadınız. Cihan'ın bana seni istemeye geleceğim demesiyle anneme olanları söylemiştim. İşin gırgır bir yana annem duygusal bağlamıştı. Bana küçük emrah bakışı atınca bende duygusal bağlamış iki buçuk saat boyunca sümüklerimizi halıya akıtmıştık. E hal böyle olunca annem yerinden kalkmış sümüklü halımızı yıkamaya göndermişti.
Diğer olaylar hâlâ duruyordu sanırım. Cihan bana en kısa zamanda her şeyi halledeceğini söylemişti. Bu mutlu günümde 'Lan acaba Cihan'la kardeş miyiz ?' Diye düşünerek geçirmek istemiyordum.
Her ne kadar Cihan bana kardeş olmadığımızı söylese de olaylar açığa kavuşana kadar ben her ihtimali düşünmeliyim.
Aynada kendime aşkla bakarken düşüncelerimi bölen Hasibe halamın cırtlak ve bir o kadar da dayanılmaz sesini duydum.
"Aslıııı, kız kenafir göz nereye gittin ?!"
Söylediklerine aldırmadan aynadan kendime öpücük atarak kapıya ilerledim ve kapıyı açıp dışarı çıktım.
"Ne var canım yılan halam ?"
Gözlerinden fışkıran ateşle mutfaktan üstü başı unlu çıkınca gülmemek için kendimi zor tuttum. Ziraa bu üstü abartı kirlenmesiydi. Şimdi mutfağa girsem bir kek bile yapamamıştır.
"Gel kızım bana yardım et, ben tek başıma onca şeyi nasıl yapayım ?!"
"Halacım sen her şeyin en iyisini yaparsın. Hem sana birini buldum kız."
Söylediklerimle gardını indirerek bana baktı. "Kim kız ?"
"Önce bana iş yaptırmayacaģına söz ver !"
"Söz kız söyle !"
"Cihan'ın bir arkadaşı var, ilk annemle tanışmaya geldiğinde yanında getirmişti. Baktım da tam senlik kız.""Essah mı ?"
"Essah tabii hala."
"Tamam kız, hadi hazırlanmana devam et. Cihan olacak heriften de numarasını alıp bana ver."
"O iş bende."
Hızlıca koşarak ortamı terk ettim. Odama girip kapıyı kapatınca rahat bir nefes vermiştim.
Saat 18.05 'di. Gelmelerine yarım saat, bir saat gibi bir süre vardı. Telefonumu elime alarak Cihan'a yazdım.
Ben: öhöm
Ben: kocambeyefendiadam
Ben: Benimle gelene kadar konuşur mususnuz?
Kocişkom: Efendim miniğim.
Ben: yiaaaa
Ben: miniğim miyim gerçekteeen ?
Kocişkom: evet, sen benim her şeyimsin.
Ben:
Kocişkom: Şu adımı değiştirirsen evetBen: eheheh
Ben: tm.
Ben: aaaaa sen hâlâ beni mi hackliyorsun ?!
Kocam:
Ben: tm olmasınBen: bi boydan gelir mii ?
Kocam: gelmez bu sefer
Kocam: gelince kanlı canlı görürsün
Ben: üzülürüm bak...
Kocam:
Ben:JEHENEJJEJEJEJEJEJBen:
Kocam: güzelim şimdi araba kullanmam gerekiyor görüşürüzBen: parmaklı direksiyon foto gelir mi
Kocam:
Ben: ❤️🔥❤️🔥
Ben: görüşürüz göğnlümün eğfenģdisi
Kocam: :)
Bitti.
2,5k olmuşuuuz. Waoaoaooaw.
🧚♀️🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Novela JuvenilNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...