"Portakal fidanı istiyoğğm!"
Bir yandan Cihan'ın kafasına buz tutarken bir yandan da Cevriye'nin ağlamasıyla meşguldüm. Kendimi küfür etmemek için zor tutuyordum. Herkes Cevriye'nin bağırtısından kaçmıştı ama ben Cihan'ın başına buz tutacağım diye kaçmamıştım. Cihan bir şey yok, ben tutarım dese de gönlüm elvermemişti.
"Sus kız, dellendirme beni. Portakal fidanın yüzünden kocamın kafası yarıldı."
"Bananeğğ! Onu istiyom, onu istiyoğğm."
Lan sende bi s-
Cihan kafasına buz tuttuğum elime dokunarak nazikçe çekti ve kendisi tutmaya başladı. Soran gözlerle ona bakarken 'sorun yok, ben tutarım.' Der gibi baktı ve Cevriye'ye döndü.
"Ben sana alırım prenses, ağlamana gerek yok."
Cevriye gözlerini silip dudaklarını büzerek burnunu çekti ve gelip Cihan'a sarıldı. Sarı çıyan Cihanımın gözlerini boyamaya çalışıyordu. Cihan kafasına tuttuğu buzu masaya koyarak küçük Cevriye'yi koltuk altından tutup kucağına aldı.
Eline de çocuk yakıştı yiğidim.
"Gerçekteğn miğ?"
Cihan, Cevriye'nin saçlarını okşayarak başına bir öpücük kondurdu."Gerçekten tabiki, bizde yalan olmaz."
"Kıskanıyorum."
Tripli bir şekilde yana doğru dönüp saçlarımı savurdum ve ellerimi göğsümde birleştirdim. Saçımda hissettiğim sıcak ve naif dudaklarla yüzümde küçük bir tebessüm oluştu. Kafamı ona doğru çevirdiğimde Cevriye'nin çoktan gitmiş olduğunu gördüm.
Cihan ellerini belime koyarak beni kendisine çekti."Artık evimize mi gitsek, karıcım?"
"Hıhı, gidelim."
Utangaç tavırlarla yüzümü göğsüne saklayıp ellerimi boynuna doladım. Cihan beni belimden tutup kaldırarak elimi tutup, balkondan çıkardı.
Allah, temizleyene yardım etsin. Ah Muhittin, üzümlü kekim; işler seni bekliyor.
"Anne biz çıkıyoruz!"
Annem mutfaktan çıktı; ardından da Muhittin, Cevriye, Hasibe Halam ve teyzem çıktı. Teyzem daha yeni gelmişti eve, ona olanları anlatmış olmalılardı.
"Daha yeni geldiniz kızım."
"Anne zaten neredeyse her zaman geliyorum, biraz da siz gelin."
Eğer ileride Muhittin'in evimden çıkmayacağını bilseydim, nah söylerdim bunları.
"Tamam o zaman kızım, Allah'a emanet olun."
"Sizde."
Cihan'la birlikte herkese sarılıp evden çıktık, tam asansöre doğru ilerliyorduk ki Cevriye'nin bağırmasıyla durmak zorunda kaldık.
"Portakal fidanımı unutma enişteğ!"
Cihan gülerek kafasını aşağı yukarı salladı." Tamam, küçük hanım."
Cihan, gördüğü kurbağayı bile hanım yapıyordu; yani Cevriye'yi. Ne kadar da beyefendi..ah. Cevriye arkasına dönüp kapıyı gürültüyle kapattı, bizde arkamızı dönüp asansörün yanına vardık.
Cihan belimden tutup beni iyice kendisine çekti ve asansörün düğmesine bastı. Tabi siz soracaksınız; hani asansör altı gün bozuk, bir gün de tadilattıydı diye. Cihan artık buraya gelip gide gide, dayanamayıp kimse bu işkenceyi çekmesin diyerekten binanın yönetimine geçip asansörü yaptırmıştı. Kocam, umarım cennete gidersin.
Gelen asansörle içeri girdik ve Cihan zemin katın düğmesine bastı.
"Cihan, pasta alalım mı?"
Cihan bana dönüp mavi gözlerini kırpıştırarak baktı. "Alırız tabi." Gülümseyerek Cihan'ın koluna yapıştım. Biz kızlar en küçük şeyle bile mutlu olabiliyoruz, bizleri mutlu etmek hiç zor değil.
Asansörün açılan kapısıyla dışarı çıkıp binanın demir kapısına ulaştık, Cihan kapıyı açarak geçmem için yol verdi. İkimizde çıkarak arabaya ilerledik ve bindik.
Bir anda arabanın ön camına gelen şeyle çığlık attım, arabanın ön yüzünün her yeri su olmuştu. Kafamı camdan uzatıp baktığımda dangalak Muhittin'in elindeki sürahiyle arabanın camına su serpittiğini anladım. Elini ağazına koyarak sürahiyi aşağı doğru fırlatıp içeriye kaçtı. Hala düşen sürahinin etkisindeyken; sürahi Bakkalcı Kadir'in kafasına düştü ama nasıl düşmek. Su doldurduğumuz yeri, kel kafasının etrafını sarmıştı.
Lan ne oluyorsa bu adama oluyor.
"Ulan bıktım sizden, sizi şikayet edeceğim!"
Kafasına geçen sürahiyi çıkartmaya çalışıyordu, beni fark etmemesi için siyah film kaplı camı kapattım. "Cihancım, burada daha fazla kalmayalım bence..."
"Bence de, güzelim."
Gülerek kafasını sallayıp arabayı çalıştırdı, hiçbir şey olmamış gibi yolumuza devam ettik...
Bitiş.
Güzel şeyler, çabuk biter... saygılar💃
🦋🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Ficção AdolescenteNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...