"Evet evet, iki hafta sonra bence de uygun ama Muhittin gelmeyecek."
"Ya ben niye gelmiyorum acaba canım kuzenim?"
"Beni sattığın için olabilir mi pis çıkarcı!"
"Yani ben seni unuttuysam ne yapabilir-"
"Aslı gelmeyeceksin diyorsa gelmeyeceksin. "
Cihanımın söyledikleriyle aşkadambeyefendiye baktım. Düşüncesini yediğiminin kocası yiaaa.
Aaaa durun durun! Siz şimdi ne olduğunu sorgukuyorsunuzdur; iki hafta sonra Cihanımla evleniyoruzz!
O olayların üstünden iki gün geçmişti, her ne kadar Muhittin'i evden kovsam da itfaiyeyi arayarak onu itfaiye arabasıyla balkona çıkarmalarını söylemiş. Pankartla yazdığı yazı ne kadar beni güldürse de ben kinciydim.
Tabi az da olsa ş*refsizlik kanı da akmıyor değildi.
"Affeğt beniğğ Aslığ!"
"Lan sen kendini Duy Beni de mi sanıyorsun! Ekim miyim lan ben?!"
"Yani Aslı affettsen olmaz mı ?"
"Ne affedecem lan! Adamların beni kovaladığı yetmezmiş gibi bir de Kemal Dayının aşkıyla uğraştım!"
"Kemaliğm yapmağzz!"
Zihnime gelenlerle çıldırmak üzereydim, bir de elindeki yazıyı unutmamak gerek tabi ki.Sözlerimle, gözlerimle, seni çok seven yüreğimle senden özür diliyorum!
Tabi bunu Cihan da görmüştü sonra Muhittin'e 'Sen benim sevgilime mi asılıyorsun lan!' Diye saldırmıştı. Bende ellememiştim. Elleyeceğim konular farklıydı. Ehehehhe.
"Oooo enişte, nasılsın enişte ?"
"Oğlum git belanı benden bulma!"
Muho yerinden kalkarak hızla masadan kalkarak dönerciden çıktı.
"Aşkım?"
Cihan'a seslenmemle zaten bende olan bakışları ne oldu dercesine bakmaya başladı.
"Biz imam nikahı kıyalım mı bugün?"
"Tabi canım, sen istersin de olmaz mı?"
"Ya Cihan sen böyle her şeye tamam deyince ben kendimi premses gibi hissediyoruuum!"
"Çünkü öylesin, güzelim."
Ben eriyip tuzla buz olurken telefonumu çıkartıp bizim mahallenin imamını aradım.
"Selamünaleyküm kimsiniz?"
"Ve aleykümselam Kadir hocam, ben Aslı şu mahalle-"
"Evet kızım şimdi hatırladım, bir sıkıntın mı var? Söyle çekinme, amcan sayılırım."
"Allah razı olsun Kadir hocam, bir sıkıntım yok sadece senden bir şey isteyecektim."
"Buyur kızım dinliyorum."
Cihanıma kısaca baktım, bana gülerek bakıyordu. Şu çocuğuda bir nüfusuma alsaydım benden rahatı yoktu.
"Ben iki hafta sonra evleniyorum da.. Sen müsaitsen bugün bizim dini nihımızı kıyabilir misin ?"
"Müsaitim kızım, tabi kıyarım. Ne zaman geleyim?"
"Yani.. saat altı da gel."
"Tamam bakalım Allah'a emanet ol. "
"Sende hocam sende."
Telefonumu gülümseyerek kapatıp yemek yediğimden dolayı pantolonumun fermuarını zorlayan şişko göbeğime aldırmayarak pantolonumun arka cebine koydum. Dönerimden koca bir ısırık alarak Cihan'a baktım, masum olduğunu düşündüğüm bir bakışla dudaklarıma bakıyordu.
Ah Cihan.. mağsum kekim.. ühühü.
$$$
Başımdaki oyalı eşarbı saçlarımı göstermeyecek şekilde örttüm. Abdestimi alıp giyinmeye başlamıştım. Genellikle namaz kılarken giydiğim bol, uzun sade elbisemin üzerime giyindim. Böyle giyinmek hoşuma gidiyordu, ne kadar müslümanlığı tam anlamıyla yaşayamıyor olsamda ibadetlerimi kaçırmadan yapardım. Benim bu hayattaki ve ahiretteki tek güvencem Allah'tı.
Gülümseyerek kendime bakıp mükemmel kendimin birkaç fotoğrafını çektim. Odamdan çıkarak salona ilerledim ve kapıyı açıp içeri girdim. Cihan arkası dönük bir şekilde Kadir hocayla karşı karşıya oturuyordu, kapı sesini duyunca da bana dönmüştü. Beni baştan aşağı süzdüğünde yüzünde tatlı bir tebessüm oluştu. O gülümseyen ağzını nikahlandıktan sonra yerim çocuk! Şkaydı, evlenmeden no!
Hanım hanımcık bir kız gibi yavaşça Cihanımın yanına oturdum. Kadir hoca ben de gelince ilk başta bana sordu.
(Soru aklıma gelmedi, affedin.)
"Ettin mi?"
"Ettim."
"Ettin mi?"
"Ettim."
"Ettin mi?"
"Ettim."
Aynı soruları Cihanıma da sorup dua etmeye başladı, güzelce duamızı ettikten sonra "Hayırlı uğurlu olsun, Allah utandırmasın gençler." Demişti. Bizde amin diyerek Kadir hocayı uğurlamıştık.
Tabi salona gelince ağlayan bir Muhittin görmeyi tabikide beklemiyordum.
"Bu kığz ne zamağn büyüdüde evleneceğk! Ühühühü!"
Bitiş.
Yeni bir textin yazan bir adet yazarınız var!
Şimdiden destekleyen herkese teşekkür ederim. Destekleyin olur mu?🦋🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ymış | YARI TEXTİNG
Dla nastolatkówNumara sallayarak mafyaya denk gelmek mi? Tamda benden beklenen bir hareket! *Mafya'ymış isimli ilk kurgu.* UYARI:KİTABIMA KÖTÜ YORUMDA BULUNMAYINIZ. BEĞENMİYORSANIZ OKUMADAN GEÇİNİZ. AKSİ HALDE KİTABIMA VE ŞAHSIMA HAKARETTE BULUNAN KİŞİLER ŞAHSIM T...