Dayanamadım vaktim varken konuşmanın devamını da yazıp bitirmek istedim. Yüzleşme bölümümüz bitti, keyifli okumalar dilerim :)Hande, hiçbir şey söylemiyordu ancak sessiz bakan gözlerindeki anlam Zehra için söylenen her sözden daha kıymetliydi.
Bir süre sonra bakmaya doyamadığı, kalbini ısıtan o çekik gözlerden elinin üstüne yuvarlanan tuzlu damla içini titretti. Parmak uçlarında iyice doğrularak bu sefer her iki eliyle de Hande'nin yanaklarını kavrayarak, "Bunu yapma," diye fısıldadı. "Gözünden düşen her damla canımı yakıyor."
"Çok bekledim," dedi Hande, ağlarken gülümseyerek gözyaşlarını durdurabilmek için kaşlarını çattı. "Birinin beni gerçek anlamda sevmesi için çok bekledim."
Zehra, sol yanağındaki elini kalbinin üzerine getirerek tabanlarının üzerine inip dudağını gömleğinden görünen açık teninin üzerine, kalbinin üstüne bastırdı.
"Herkes çift yaratılırmış derlerdi de inanmazdım. Demek ki yukarıdaki beni senin için yaratmış. Seni de benim için."
Zehra, dudaklarını Hande'nin sinesinden uzaklaştırarak gülümsedi.
"Seni biraz bekletmiş olabilirim ancak ben benim dışımda sevenin olmadığı için gayet mutluyum."
Utangaç ama biraz da nazlı bir edayla gözlerini devirerek kıkırdadığında Hande'nin yanağında beliren gamzeler kalbinin hızla çırpmasını sağladı. Günlerdir acıdan dolayı sıkışan kalbi şimdi mutluluktan göğsüne sığmıyordu.
"Bu gördüğüm ve duyduklarım gerçek değil mi?"
Öyle çocuksu öyle sempatik görünüyordu ki Zehra bir kez daha parmaklarının ucunda doğrularak dudaklarını yanaklarına bastırdı. Önce sağını sonra da sonunu öperken o da en az Hande kadar kıkırdıyordu.
"Tamamen gerçek. Önce sen beni iyileştirdin. Şimdi de bana izin ver lütfen. Aramıza duvar örmekten vazgeç, sana ulaşmama izin ver."
Hande, kısa bir anlığına kafasını geriye atarak gözlerine baktı. Zehra, uzun bir süreden sonra ilk defa onun bakışlarındaki anlamı çözmekte zorlandığını hissedebiliyordu.
Hande kafasını eğip dudağını hafif bir şekilde dudağına bastırdığında Zehra bu sefer iyice afallayarak kalbinin hızla artan ritmine teslim oldu. Ellerini anında yeniden ısısının henüz kaybolmadığı yanaklarına geri bırakarak oradan ensesine götürdü.
Hande'yle her yaşadığı duygu, her küçük dokunuş bile ona her şeyi yeniden tadıyormuş gibi geliyordu. Sanki yürümeye yeni yeni başlayan küçük adımlarını yeni öğrenen bir bebekti. Öğretmeni ise daha önce tanışmadığı, hiçkimsede görmediği bir beceriye sahipti. Dokunduğu, ulaştığı her yeri iyileştiriyordu.
Hande, dudaklarını dudaklarından ayırarak üzerinde tuttu. Nefesi dudaklarının üzerini yakarken Zehra, kalbinin yerinden çıkacakmış gibi atmasından dolayı kulağında gümbürdeyen sesten dolayı huzursuzdu. Onun bir şeyler söyleyeceğini hissedebiliyordu. Ve heyecandan onu duyamayacağı için endişeliydi.
"Ben de seni seviyorum," dedi Hande ve Zehra yanılmadığını fark etti. Kalpten bir şekilde hissetmişti bunu. Hande, ilk defa korkmadan duygusunu itiraf ediyordu ve bu durum Zehra için fazlasıyla değerliydi.
Bir anda içi yeniden eski kabuslarının anılarıyla sızlarken gözleri doldu. "Keşke ilk tanıdığım insan sen olsaydın," dedi pişmanlıkla ve Hande o anda ellerini avuçlarının arasına alarak görebileceği bir şekilde havaya kaldırdı.
"Bu ellerle dokunduğum ilk kadın değilsin..." Avucunun arasındaki ellerini göğsünün üzerine, kalbinin tam üstüne bastırdı. "Ancak hissettiğim bu duyguyla dokunduğum ilkim olacaksın."
Kafasını birazcık geriye atıp Zehra'nın gözlerinin içine baktı.
"Aynısı senin için de geçerli. Benden önce yaşadıkların için endişelenmene gerek yok. Vücutları kazanmak kolaydır ben en zorunu kazandım."
Eğilip yeniden dudağını Zehra'nın dudağına bastırdığında sevdiği kadının dokunuşunun altında nasıl titrediğini hissedip gülümsedi. Her ufak jest, her küçük tebessüm kalbinde olan korkuyu biraz daha eritiyor, karanlığını biraz daha aydınlığa dönüştürüyordu.
"Ben seni kazandım Zehra, gerisi önemli değil..."
Ellerini sevdiği kadının beline sarıp onu sımsıkı kucağına çekti ve dudaklarını alnının üzerine bırakırken yüzünü gökyüzüne doğru kaldırarak bulutların yoğunlaştığı griliği izledi.
"Gitmemiz gerek, yağmur yağacak."
Devam bölümü olduğu için bu bölüm kısaydı ama bir sonraki bölüm size sürprizim var 🌸🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUEDA / gxg / g!p
Romance"Sonra o çıkıverdi karşıma, hem de en ihtiyaç duyduğum anda... O, güven duygusuna en muhtaç olduğum anda çekip çıkarıverdi beni..."