"Zeynep'in eğitimi hepimizden daha ağırdı. İşlencelere maruz bırakıldı. Öldürme arzusunu beslemek için birden çok kişiyi öldürmesi sağlandı"
Önündeki belgedeki resimleri çıkararak arkadaşının önüne dizdi.
"Yüzlerce adam öldürdü bunlar en önemlileri. Zeynep'in en acımasız ölümleri, üstlerinde imzası var."
Çağrı Berk'in gösterdiği resimdeki imzalara bakarken Duru konuştu.
"Zeynep'in imzası kasatura ile Ç yazmak. Ne kadar ironik değil mi? Katil olmasının sebebini imzası yapması"
Berk'in bakışları Duru'ya döndüğünde Duru omuz silkerek önüne döndü.
"Şuan burada bunu yaşamamızın nedeni Zeynep'in bu mesleği kabul etmesinin nedeni bu adamın çıktığı ilk görevde vurulması değil mi? En sıkıştığı anlarda yardıma gelen insanların nedeni bizim kaybolan arkadaşımız"
Duru'nun sinirli sesi odada yankılanırken kimseden ses çıkmıyordu.
"Senin tam buradan..."
Parmakları ile alnının ortasını gösteren Duru, Çağrı'ya bakıyordu.
"vurulmamanı sağlayan kişi Zeynep. 23. Görevin Kıbrıs hatırlıyor musun? Orada sana yardım eden ekip bu ekipti. Bizim keskin nişancımız Zeynep'tir" Sinan odaya girdiğinde Duru sustu.
"Zeynep bunları çağrı ona minnettar olsun diye yapmadı. Sizin aksinize bunları hiç bir zaman söylemek bile istemedi. Bunları öne süremezsiniz özellikle sen Duru."
Sinan Çağrı'nın karşısına oturarak arkadaşına gülümsedi. Ona düşmanca davranmayan iki kişiden biriydi Sinan.
"O gün Zeynep'in evinde bizi izlerken dışlanmış hissettin değil mi?"
Çağrı'nın dudaklarından kırgın bir gülüş geçtiğinde Sinan derin bir nefes aldı.
"Seni hiç unutmadık ya da itmedik. Zeynep bir hata yaptı biliyorum hatta düzeltmek için peşindende geldi. Bulamadı seni ama Çağrı her buluşmamızda sende vardın. Gittiği her konser,sinema, tatil hepsinde biletlerin hep vardı."
Sinan'ın gözlerine hücüm akın ederken Çağrı gözlerini tavana çevirdi.
"Duru'nun anlattıklarını siktir et. Minnet için affetme sakın bizi. Pişman olduğumuz için, bizi sevdiğin için affet affedeceksen" Sinan derin bir nefes alarak Mete'ye baktı.
"Hazal uyandı seni görmek istiyor. Zeynep'ten haberi yok."
**
"Haftalar geçti Sinan. Ölüsünü bile bulamadık yok. Hakan'da burada değil"
Sinan'ın gözleri geniş haritada dolanırken Zeynep'in olabileceği yerleri tarıyordu.
"En iyi askeri kayıpken burda olmaması tuhaf. Kendi eğittiği askeri yok ve Hakan burda değil"
Duru'nun şüpheli sesini başını sallayarak onayladı. Hakan vicdansız olabilirdi ancak Zeynep'i asla arkada bırakmazdı. Kimse kabul etmese bile Zeynep'e babalık yapan biriydi.
"Hazal artık bize inanmıyor. Sürekli Zeynep'i soruyor."
Sinan gözlerini kapatarak sorunlardan kaçmak istedi. Her şeyle ilgileniyordu. Kader'le, yeğeni vefa ile herkese yetiyordu ancak artık kendisine yetememeye başlamıştı.
"Duru yeter"
Cebinde yarısını içtiği paketten bir dal daha çıkarıp yaktı. Sanki kendisini zehirlemek iyi hissettirmeye başlamıştı.