Elindeki siyah çantayı karşısındaki adamlara uzatan Duru'yu izleyen Zeynep yerinde kıpırdandı. Gecenin bir yarısı bu teslimat yapılması kızın sinirine dokunuyordu.
Siyah çanta açılarak içindeki tozların kontrol edilmesini beklerken belindeki silahı tutan elleri sıkılaştı. Adamın bir paketi alarak bıçakla bir delik açmasını sakin olmaya çalışarak izledi.
Adam arabanın üstüne koyduğu ince tozu burnuna çekerek kontrol ettikten sonra para dolu çantayı Duru'ya uzattı.
Duru uzatılan çantadaki paraları kontrol ederek arabaya geri yürümeye başladığında Zeynep'te direksiyon kısmına oturmuştu.
Arabayı geri vitese alarak hızla gaza basan Zeynep 100 metre sonra sola kırdığı direksiyon ile arabayı döndürmüştü. Sinirini çıkartmak ister gibi hızla geldikleri yoldan dönerken Duru çantayı sinirle arka koltuğa atmıştı.
"Ayak işi yapmaktan bıktım"
2 hafta sonra
Mahkeme salonundan çıkan Zeynep'in yeni soyadı belli olmuştu. Eline ulaşacak belgeden önce yeni babası ile katılması gereken bir toplantı vardı.
Kendi arabasına binerken onu bekleyen adamlarına küçük bir bakış atmıştı. O bakışın anlamını bilen korumalar çoktan araçlarına binerek Zeynep'i beklemeye başlamışlardı.
Ahmet Kara kendi korumalarına bakarak bir iç çekti. Kendisi bile böyle yetiştirememişti adamlarını, kızının ne kadar güçlü olabileceğinin kanıtı gibiydi bu durum.
Zeynep kendisine açılan kapıyı es geçerek Duru'nun içinde bindiği arabasına bindi. Sıkıcı bir gün için uygun olan arabaya baktı. Duru'nun kıymetli audisi gecede belli olmayacak kadar siyahtı.
"Toplantıya gidicez. Yeni kızını dünyaya tanıtmak için sabırsızlanıyor" Duru derin bir nefes vererek yola odaklandı.
"Çağrı babanı araştırıyor"
"Ne demek babanı araştırıyor. Çağrı babamı nerden biliyor Duru ?"
Duru sıkıntılı bir biçimde nefesini verdiğinde Zeynep'in de içini sıkıntı kaplamıştı.
"Eğer öğrenirse her şey tehlikeye girer farkında mısın?"
Duru sessizliğini korurken Zeynep direksiyondaki arkadaşını silkelemek istiyordu.
"Mete geçmişimize bakmaya çalışmış, bilgi geldi."
"Duru Allah rızası için iyi bir haber var mı?"
"Bir bilgiye ulaşamamış?"
Duru'nun kaşlarını kaldırarak söyledikleri ile gülmek istemişti Zeynep. Tabiki ulaşamazdı çünkü sadece üst düzey insanların ulaşabileceği bir arşivdeydi.
"Bu daha dikkat çekmiştir. Allah aşkına bugün büyük ihtimalle haberleri süsleyecek Ahmet Kara'nın kızı olduğum ki eklemek isterim Türkiye'nin en eski mafya ailesinin lideri kendisi. Sence Çağrı ne düşünecek?"
"Mafyanın kızı olduğunu mu?"
Kırmızı ışıkta durup Zeynep'e bakarak sorduğu soru ile Zeynep gözlerini devirdi.
"Başımın tehlikeye girdiğini sanacak. Benim yanıma gelmeye çalışırsa askerle iş birliği yaptığım düşünülüp öldürülürüm sadece ben değil sende"
"Allah aşkına Zeynep sizin dava bitmedi mi? Çağrı'nın annesini tutukladılar neden olduğunu hatırlamak ister misin ?"
"Evet ben ihbar ettim."