Zeynepten mektup

103 13 9
                                    

Benim öldüğüm ancak yaşıyor olarak anıldığım ilk noktada bulacaksınız beni. Bedenim sevgilimin göğüsünde olucak.

Hakan, en nefret ettiğim ve en saygı duyduğum insansın. Yaptığın eğitimlerin verdiğin akılların hep bir çıkış noktası vardı ancak şimdi anlayabildim bunu. Sevdiği insanı kaybeden sadece sen değilsin hayatına devam edebilirdin diyenler olucak. Doğru ilk kaybı verende ben değilim, son da olmayacağım ancak yoruldum.

Gittiğim yerde olurda görürsem sevdiğin kadını onu çok özlediğini söyleyeceğim sana sözüm olsun. Bana abilik, akıl hocalığı yaptığın için teşekkür ederim komutanım.

Sinan, deniz gözlüm. Dipsiz uçurumun kenarında saatlerimi günlerimi geçirdiğim dostum. Ailem, abim, babam, kardeşim, oğlum tüm sıfatlar sensin, bu dünyadaki tüm sevgiler sana duyduğum sevginin yanında bir hiç. İlk yemininde, üniformanla ilk karşıma çıktığında, mavi gömleğinle benimle tanıştığında hep gurur duydum seninle. Olmak istediğim her şey sana aitti.

Kelimeler gözlerine batacak biliyorum, o sevdiğim maviliklerinin etrafını kırmızılıklar alacak onu da biliyorum. Bil ki bu dünyada seni terketmek benim için en zoru olacak. Gördüğüm her eziyet sonrası bana sarılan bedeni özleyecek çürüyen bedenim, mezarıma diktiğin çiçeklere can olacak o beden. Beni severken kedim derdin öyleyim, nankör bir kediyim.

Beni affetme, bir sonraki buluşmamıza kadar affetme beni asla. Çünkü biliyorum ancak affedersen yas tutarsın sen. Ben yas tutmaya değmeyecek olanım.

Hazal, Çağrı'nın ve benim en kıymetlimiz. Mete ile işin zor olsa da başaracağına inanıyorum. Savcı Hazal sana güveniyor ve saygı duyuyorum. Barbiem endişeleneceğin tek şeyin kıyafetindeki toz olmaması yaralıyor artık beni. En büyük korkun gerçekleşti, biliyorum çünkü bu mektubu okuyorsun.

Seninle geçirdiğim her an genç hissettiğim, acımın azaldığı anlardı. Beni senin gibi seven bir kız kardeşim hiç olmamıştı. Sana bırakacağım şey bir aile, annemi annen kabul et. Seni asla bırakmayacak söz veriyorum.

Bu bir intihar değil, bir infaz bunu bana yapanı bulmak ise Hakan'ın işi sakın karışmayın. Yıllar sonra hakettiğin yere gömüleceğim, sevgilimin yanına şehitliğe.

Zeynep

En Güzel Halinle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin