5

278 22 77
                                    

Zeynep ve Sinan, Ali'lerin odadan çıkmasın beklerken gerginlerdi. Kimseye göstermeden halletmeleri gereken kaydı yok etmekti ancak yapabilme ihtimalleri çok düşüktü.

Çıkan Ali ile saklandıkları yere iyice sinen Zeynep'ler nefes almayı bile bırakmışlardı. Ali ve Cemre'nin gitmesi ile sessizliğe bürünen okulda ilk adımı Zeynep attı. Kilitli kapının yanına gelerek maymuncuğunu çıkaran Zeynep kapıyı açmak için uğraşırken Sinan koridoru kontrol ediyordu.

Kilidin açılma sesi geldiğinde içeri girmeye çalışan Sinan'ı durduran Zeynep, tek başına içeri girerek bilgisayar ve anons kayıtlarına bakmaya başladı.

Karşısına çıkan video ile kastığı çenesinin kilitlendiğini hissetmişti. Gözleri koyulaşırke videoyu kendi belleğine kaydederek bilgisayardan tamamen temizlediğinde cemre için hazırladığı süprizi yayın akışına eklemişti.

Odadan tekrar çıkarken Sinan'la birlikte arka çıkışa yönlenmiş ve sonunda kimseye yakalanmadan kaçabilmişlerdi. Sinan ile ilerideki motorlarına bindiklerinde Zeynep hızla motoru eve sürmüştü.

Evinin önündeki kırmızı araç ile Duru'nun orada olduğunu anlayan Zeynep Sinan'dan önce eve girmişti. Koltukta kırmızı gözlerle oturan Duru Zeynep'i görür görmez koşarak kıza sarıldı.

"Zeynep hallettim de"

"Hallettim ama orjinal kayıt tahminen hala Ali'de. Onu Çağrı'dan başkası alamaz, aynı evde yaşıyorlar"  Duru kafasını hızla sallayarak Zeynep'e baktı.

"Hayır hayır erkek olmaz Zeynep. Sen yap, Çağrı'ya söyle seni eve soksun. O kaydı senden başka kimse izlememeli"

"Çağrı'nın numarası var mı sende ?"

Duru Zeynep'e bakarken Zeynep elini ver şeklinde sallayarak kıza bakıyordu. Duru çıkardığı telefonunu Zeynep'e verdiğinde Zeynep Çağrı'nın numarasını bularak aradı.

"Alo" Çağrı'nın nefes nefese kalmış sesi ile kaşları çatılan Zeynep tepki verdi.

"Çağrı" nefesler sıkılaştığında Zeynep'in kaşları iyice çatılmıştı.

"Zeynep" Çağrı'nın tereddütlü sesi ile direkt konuya girdi.

"Bu akşam yanına gelebilir miyim? Sizin eve"

Çağrı duyduklarını idrak etmeye çalışırken Zeynep sessizce beklemişti.

"Buraya mı gelmek istiyorsun ? Yanıma"

Zeynep gözlerini kapatarak derin bir nefes verdi.

"Ali'den gizlice almam gereken birşey var. O eve girmemin yolu da sensin"

"Konum atıyorum o zaman"

Çağrı'nın bozguna uğramış sesi ile üzüldüğünü anlayan Zeynep konuşmak için ağzını açtığında telefon suratına kapanmıştı. Telefonu Duru'ya vermeden önce gelen konumu kendine attı.

**

Çağrı gizlice soktuğu zeynep ile otururken çalan kapı ile paniklemişti. Zeynep'i dolaba be yatağın altına sokmaya çalışsa da olmadığını fark edince ikisini de yatağa yatırmış ve Zeynep'in üstüne yorgan örtmüştü.

İçeri giren Önder oğlunun açılan omuzlarını kapatmak için yorganı hareketlendirmeye çalışsa da başarısız olmuştu. Çağrı mırıldanarak babasını koyduğunda adam uyuyan oğlunun uykusunu dağıtmamak amaçlı odadan çıkmıştı.

Önder'in çıkması ile yorgan kafasını çıkaran Zeynep Çağrı'nın yüzüne bakıyordu. İkisi de korkmuştu.

"Babam geldiğine göre yatıyorlar demektir. Yarım saate girebilirsin odaya"

En Güzel Halinle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin