LILITH
-Ne place sa spionam alte persoane roscat-o?zice rânjind.
-Am fost sa iau un colet de la easybox! Zic și ii arat cutia.
Fără ca măcar sa îmi zică ceva ma trântești de peretele blocului, ascunzându-mi corpul in totalitate.
-Pe unde a luat!Tipa mai mulți tipi cu niște bate in mâna in timp ce se îndreaptă spre noi.
Înainte sa îl pot împinge,simt niște buze moi care ma săruta puternic.
-Cine-i acolo? Țipa cineva.
-Doi oameni care se săruta!Tipa unul enervat.
Aud cum pași se îndepărtează însă Sebastian încă ma săruta ținându-mă puternic se talie.Încerc cu toată puterea pe care o am sa îl împing .Ma uit fără sa clipesc și parca ma scufund in abisul ochilor lui.Ma uit cu anxietatea la el in timp ce privește spre pașii care sau îndepărtat.
-Te sfătuiesc sa te întorci la cămin cât se repede poți roșcat-o
Înainte ca acesta sa se poată îndepărta îl lovesc peste obraz.
-Mai săruta de mi-a dat sângele idiotule!Tip la el
Când realiza ce i-am spus se uita la buzele mele și cu degetul mare îmi mângâie buza de jos. Înainte ca acesta sa mai poată face ceva ii dau mâna de lângă capul meu și ma îndrept spre cămin.Ma prinde din nou de talie cu ambele mâini si îmi șoptește.
-Mersi roșcat-o!Raman dator.Ma eliberează si ma îndrept spre cămin .In timp ce merg cu pași rapizi printre blocuri simt cu vântul sa lăsat. Așa ca decid sa îmi bag mâinile in buzunarul hanoracului. Simt o hartie in buzunar. La început am crezut ca este bonul coletului. Însă mi-am amintit ca l-am luat de la easybox.
Decid sa scot bonul și văd un bilet .Arată ca bilete pe care le Primești la sălile de jocuri. Numai ca in loc sa fie o culoare vesela sunt negre. Nu reușesc sa citesc așa ca îmi aprind lanterna. Și văd cum cu un verde neon este scris Noaptea Diavolului.Iar pe spate doar păcate. Mai analizez biletul când primesc un sms.
Necunoscut: In data de 30 Octombrie ora 19:00 o sa primești locația.Fii gata pana atunci roșcat-o.Sa vii,atunci o sa îți primesti și favoare.
*
Pur și simplu mam satura se ora lui Smith.E un boșorog de 60 de ani care încerca sa îmi predea informatica .Nu numai ca cunoștințe lui nu se aplica la programele mai noi însă omul se bazează pe teorie.
Ca de fiecare data Sebastian apare la jumătatea orei si se pune in ultima banca de pe rândul meu.Ceea ce ma enervează cel mai tare este ca am același note ca el deși muncesc dublu,ori le are chiar mai marii.
Ma enervează omul ăla maxim.Nici nu apuc sa îmi îndrept săgețile cu venim către Sebastian ca Denise apare lângă el mișcându-și senzual mâna pe piciorul lui.Ăla e omul care are note mai mari ca mine.De necrezut,sincer zic. Mereu am vrut sa fiu prima. Aceea mândrie ca nimeni nu este mai bun decât tine.
Sebastian era frumos,foarte frumos chiar,trebuia sa recunosc asta.Însă asta nu înseamnă ca și personalitatea lui era frumoasa.
Ma scufund și mai tare in scaunul meu. In cele din urma ora se termin și Sebastian deși a venit ultimul este primul care pleacă.Merg cu pași leneși spre cantina,o felie de pizza fiind tot ce îmi doresc.Deschid ușile fiind întâmpinat de numeroase table rotunde și clasicul rând la mâncare. Apuc o tava și ma așez la coada atunci când Sebastian apare lângă mine ca sa își iau o tava și merge fix in fata rândului.Se aud mai multe off-uri însă sunt calmate rapid de privirea rece a lui. Spre îndreaptă spre masa lui.Masa lui era formată din cei populari. Cei importanți. Noi oameni de rând trebuie sa așteptam la aceasta afurisita de coada ca sa ne luam mâncarea si nu putem sa tăiem rândul.
Maria îmi face cu mâna și ma îndrept spre ea. Ma așez la doua mese distanta de el. Nu destul de departe deoarece ii pot auzi conversație. Iar băieți se lângă el vorbesc despre fete ca și cum ar fi obiecte. Ma dezgust. Te folosesc. Așa cu și eu l-am folosit pe Sebastian. Așa cum și el ma folosit noaptea trecută. Însă cred ca era prea beat ca sa își aducă aminte.
-Lilith!Unde îți e gândul?Tip la tine de trei minute!Trebuie sa facem un plan ca sa facem rost de bilete!zice iritată.
-Bilete pentru ce? Ma comport ca și cum nu as stii.
-Nu ești serioasă acum!!Pentru Noaptea Diavolului prostuț-o.
-Aaaa.Atunci trebuie sa facem rost doar pentru tine.-Ai primit un bilet???DE LA CINE ?CAND?CUM? tipa de jumătate de cătina se uita la noi.
- Calmează-te! Am primit unul asta e tot ce trebuie sa stii.
-Eu te credeam o mâță blândă da cine știe ce șiretlicuri ascunzi tu!
-Astea sunt secretele mele.Așa ca spune cum îți face rost de bilet?
-Deci. Ma gândit sa spargem casa lui....
*
Capitol nou!❤️🎀
CITEȘTI
Sebastian
Romance"Ești a mea , мой яд " zice . Nu credeam niciodată ca o sa dau cu mașina peste lucrul care m-a va distruge .Am vrut doar sa merg la o zi de naștere și m-am trezit stand lângă un corp inconștient plina de sânge. Dar atunci când Sebastian a intrat in...