İçeri girdim.Baran kardeşi Asmin ile beraber yatağın üzerinde oyun oynuyorlardı.Baran"Asmin abim bize biraz müsade edermisin"dedi ve Asmin başını sallayarak odadan dışarı çıktı.Baran yanına çağırdı beni kalbim nedense sanki yerinden fırlayacak gibiydi,yavaş adımlarla Baran'a doğru yürümeye başladım."Yarın düğünümüz var Berfin biliyorsundur umarım,çok fazla abartmanı istemiyorum çok şık olma gereği duyma sakın ne de olsa karımsın belki kıskanırım"başımı salladım ve "Baran hangisi benim dolabım"dedim."Ne- Baranmı?,Baran Ağa diceyeceksin bundan sonra duydunmu beni"diyerek kolumdan tutup yatağa doğru fırlattı beni."Kocam degilmisin istedigimi derim Baran son kez soruyorum esyalarım nerde"
Baran şaşırmıştı belliki daha önce hiç kimse ona karşı gelmemisti."Sag taraf senin sol taraf benim dolabim"dedi ve pijamalarimi alip banyoya gectim.Kisa bir şort ve üzerin crop tarzinda kısa pir penye giyerek odaya gectim.Baran bana bakıyordu etikilenir diye düşünmüştüm ama sanmıyorum koskoca Baran Ağa benden mi etkilenecek yani.Yatağa doğru yürüdüm ve"Cidden benle yatacağınımı düşünüyorsun"dedi "Kocam degilmisin berdelde olsa tabikide yatacagim"diyerek yastigimi hemen Baranin yastiginin yanina firlattim ve geçip yattım.Yeni fark etmiştim sanırım Baran aşırı derecede çok güzel kokuyodu,kendine has bi kokumu parfümmü bilmiyorum ama çok çekici bir kokuydu bu.Yarınki düğünü düşünerek uyuya kalmıştım sabah baya erken uyandık kahvaltı edildi ve kuaforler geldi.Hazılanmya koyulmuştuk ve Baranın seçtiği bir gelinliği giyecektim.Aslında zevki güzeldi gelinlik hoşuma gitmişti.Makyajlarımız yapıldı ve gelinliklerimizi giydik Dilan ile artık hazırdık.Düğün çok güzel geçmişti hem benim hemde abimin düğünüydü.Aslında hiç böyle bir düğün hayal etmezdim ama hoşuma gitmiş gibiydi.Sanırım Barana'da yavaş yavaş alışıyordum.O bana alışamasada.
Gece nasıl geçecekti hiç bir bilgim yoktu ama Azize Hanım çarşaf beklediğini söylemişti düğün bitiminde.Azize Hanım Baranın üvey annesiydi ve kısırdı Haşmet Ağa neden kısır biri ile evlenmiş bende bilmiyordum ama sanırım Baran ve Asmine bakması içinde ve onları seviyor gibiydi sanki gerçek anneleri gibiydi...
BARAN:Çarşaf işini nasıl halletmeyi ďüşünüyorsun?
BERFİN:Bilmiyorum aklıma hiçbirşey gelmiyor.
BARAN:Öyle birşey yapmıyacağımıza göre bir yerini kes,çarşafa damlat ve Azize'ye götür.
Berfin:Ben niye tek yapıyorum,sende keseceksin.
Baran:Bana karşımı geliyorsun.
Berfin:Bak Baran Ağa ben senin bildiğin kızlardan değilim,kocası karşısında sesini kesip oturacak biri değilim umarım anlamışsındır.(Diyerek çarşafı önüne attım.)
Berfin:Hadi kendi başının çaresine kendin bak.
Baran:Saçmalamayı kes Berfin beraber bu yoldayız ve birlikte yapacağız.
Berfin:Tamam yardım edeceğim
.(Bacağımda görünmeyen bir yeri banyodan aldığım jilet yardımı ile kestim Baranda aynı şekilde benim yaptığımı yaptı ve akan kanları çarşafa damlatarak Azize Hanıma götürüp verdik)
Baran:İyi geceler karıcığım.(Komikmiş gibi sırıtıyordu)
Berfin:Sanada Baran
Baran:Nasılda başardık ama değilmi?
Berfin:Aynen aynen hadi uyu.
Ve o gece gözüme gram uyku girmemişti.Annemin yanında değildim,kendi evimde,odamda yatağımda değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'BERDEL
Roman d'amourBerdel sonucu zorla bir ağayla evlendirildim.Güzel bir evlilikti ta ki beni bırakana kadar...