-Barışma-

1.6K 32 2
                                    

Berfin:Baran...

Baran:Yapma be Berfinim.Yemin ederimki hiçbirşey hatırlamıyorum.

Berfin:Beni çok korkuttun Baran.Bebeğimize gözümün içine bakarak bağırıp tekme attın.İşte böyle olacağını bildiğimden yaklaşamıyorum sana.İstemediğimden değil korktuğumdan benide anla lütfen.

Baran:Özür dilerim Berfin.Neolur affet beni bilerek yapmadım.Boşanırsak eğer ben iyice kafayı yer deliririm.Yapma şöyle gel.Gelip seni alayım dönelim evimize.

BerfinBunları birdaha yapmayacağının garantisini verebilecekmisin bana Baran.

Baran:Herşey için özür dilerim...

(Baran telefonu kapatmıştı.Belkide gerçekten doğru söylüyordu.Sinir hastalarında olabiliyor böyle şeyler ve bana bunu yaparken alkol almıştı hatırlamaması normaldi.)

(Gidip annem ve babamla konuştum ve evime gitmek istediğimi söyledim.Tabi önce buna karşı çıktılar ama sonra ben istediğim için kabul etmek zorunda kaldılar.)

(Baranı aradım.)

Berfin:Baran gel beni al beraber evimize dönelim.

Baran:Geliyorum Berfinim geliyorum.

(Baranla tekrardan konağa,yuvamıza dönmüştük.)

Baran:Odayı değiştirelim mi burada olanları hatırlama lütfen.

Berfin:Çok iyi olur Baran.

(En üst katta bir odaya geçmiştik)

Baran:Berfin çok özür dilerim.İçmiştim,hiçbirşey hatırlamıyorum.Ellerim kırılsaydıda sana ve bebeğimize vurmasaydım.

Berfin:Tamam Baran.Ama ne olur birdaha olmasın.Ya bebeğimize birşey olsaydı.

Baran:Tamam artık hatırlamayalım bu konuyu.

(Diyip dudağıma küçük bir öpücük kondurmuştu.)

Berfin:Birazcık uyusak olurmu,beraber.

Baran:Tabikide yavrum sen yeterki iste.

(Başımı Baranın çıplak göğsüne koymuştum,kokusunu o kadar çok özlemiştim ki.)

(Sabah olmuştu ve annem üst üste bir sürü mesaj atmıştı Baranın bana birşey yapmasından korkmuştu ama hicbirsey yapmadığını söylemiştim ve rahatlamıştı)

Baran:Bebişimiz artık 4 aylık oldu sanırım bence cinsiyetini öğrenebiliriz.

Berfin:Kahvaltıdan sonra hastaneye gidelim o zaman.

Baran:Tamam gülüm,gidelim.

(Kahvaltıyı yaptıktan sonra hazırlanıp hastaneye gittik.)

(Ultrasona girmiştim ve Baran dolu dolu gözlerle bir bana birde bebegimize bakıyordu.)

Doktor:Evet,Berfin Hanımında istediği gibi bir kızınız oluyor.

Baran:Gerçektenmiii?

Doktor:Evet Baran Bey.Umarım annesi gibi dünyalar güzeli bir kız cocuğu olur.

Berfin:Ayh teşekkür ederim.

(Bu iltifat sonrası yanaklarım kızarmıştı çünkü utanmıştım.)

(Konağa gelmiştik ve herkese söylemiştik bu mutlu haberi.Annem sevinçten ağlamıştı hatta.)

Baran:Seni çok seviyorum güzelim.İyi ki seni tanımışım,iyiki evlendirmişler bizi.Sonumuz böyle muhteşem olacaktıysa ben seni 15 yaşında bile kaçırırdım.

Berfin:Hahaha demek 15 yaşında ha.Çok erken olurdu ama çokta güzel olurdu yaniih.

Baran:İyi ki sen be güzelimm...

(Saçlarımı okşayarak ve minik öpücükler kondurarak uyumuştu Baran,bende onun uyuyuşunu izliyordum)


'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin