-Kaza-

1K 27 1
                                    

Gözümü açtığımda hastanedeydim.Etrafima bakınca Baranı göremedim.Vücudumu oynatamıyordum.Heryerim kitlenmişti.Yatağın başındaki düğmeye bastım ve hemşire geldi.

Berfin:Baran nerde,kocamı nereye götürdünüz.

Hemşire:Berfin Hanım eşiniz bir üst katta yatıyor.İyi olduğunuzda görmeye gidebilirsiniz.

Berfin:Durumu nasıl.Birsey olmadi degilmi.

Hemşire:Doktorunuz size bilgi verecektir.

(Dedi ve hemşire çıktı.Kesin Barana birşeye olmuştu.Çok korkuyor ve endişeleniyordum.)

(Tam aglamaya basladığım sırada içeri doktor girdi.)

Doktor:Izi iyi gördüm Berfin Hanım.Durumunuz nasıl?

Berfin:Baran nerede?

Doktor:O da sizin gibi iyi ama sadec-

Berfin:Ne aması ne oldu Barana

Doktor:Lütfen sakin olun Berfin Hanım.Geçirdiğiniz kaza sonucu Baran Bey ayak ve bacaklarını kullanamaz hale gelmiş ve ne zaman yürür hatta yürüyebilecekmi bilmiyoruz.

Berfin:N-nasıl olur.

(Ağlıyordum)

Doktor:Lütfen sakin olun kendinizede zarar verirsiniz böyle ağlayarak.

Berfin:Nolur beni kocamın yanına götürün,lütfen.

Doktor:Birazdan hemşire göndereceğim o sizi eşinize yönlendirir.

(Baran yürüyemiyecekti.O kaza yüzünden kocamın hayatı kararmıştı.Keşke hiç gitmeseydik,keşke bunlar hiç olmasaydı.)

(Hemşire yanıma gelip beni tekerlekli sandalyeye oturtmuştu ve asansöre binip bir üst kata çıktık.)

(Odaya girince Baran uyanık değildi.)

Hemsire:Çok fazla temas etmeyelim lütfen.

Berfin:Ttamam

(Barana doğru sandalyeyi sürdüm ve elini tutup başımı göğsüne koydum.)

Berfin:Kızımızı kaybettigimiz gibi ya senide kaybetseydim Baran ne yapardım ben.Biz beraber başaracağız Baran.Umarımki yürüyeceksin seninle el ele başarmaya çalışacağız bunu.

(Baran yavaş yavaş gözlerini aralamaya başĺadı)

(Hemşireye dogru döndüm)

Berfin:Bizi biraz yalnız bırakır mısınız?

Hemsire:Kötü birşey olursa sol tarafınızdaki kırmızı tuşa basmanız yeterli.

Berfin:Tamamdir.

(Hemşire cıkti ve Baran gözlerini açmıştı)

Berfin:Baran iyi misin.

Baran:Sen iyi misin Berfin

Berfin:Evet iyiyim.Sende öylesin beraber başarıcaz Baran merak etme.

Baran:Neyi beraber başarıcaz Berfin.

Berfin:B-baran...

Baran:Dinliyorum seni.

Berfin:Baran kazadan dolayı yürüyemiyormuşsun.Ama merak etme kısa süreliğine yürüyemiyeceksin.Ben her zaman yanında olucam.

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin