-Küslük-

1.8K 36 0
                                    

(Koltuğun üstünde ağlaya ağlaya uyuya kalmıştım.Baranın bu yaptıkları aşırı derecede zoruma gitmişti.Karnımdaki bebeğe bile isteye zarar vermişti)

Baran:Berfin özür dilerim,bir anki sinirle oldu lütfen affet beni.Ben bebeğimize zarar vermek istermiydim sence.

Berfin:Baran ben senden korkuyorum artık seni istemiyorum.İnsan kendi bebeğini taşıyan karısına böyle davranırmı ya aklım almıyo.Karnımdaki senin çocuğun olmasa bile böyle yapılmaz artık yaptıklarının farkına var.

Baran:Berfin kurban olduğum gerçekten çok haklısın ama bir anda gözüm dönüyo.

Berfin:Baran dua et karnımda bu çocuk var yoksa seni bir dakika bile dinlemeden çekip giderdim bu evden.

Baran:Affet beni özür dilerim.

(Kahvaltıya inmiştik ve abinler yurt dışına çıkacaklarını söylediler Baranda kafa dağıtmak içim beni tatile götürecekti ama ben hiç istekli değildim.Kahvaltıdan sonra odamıza geçtik.)

Baran:Nereye gitmek istersin.nereyi dersen kabulüm.

Berfin:Ne seni ne de götüreceğin yeri istemiyorum.

Baran:Ne olursun yapma böyle lütfen.

Berfin:Düş yakamdan Baran biz aetık hiçbirşey değiliz.Şu çocuk bi doğsun boşanacağım senden.

Baran:Saçmalama Berfin dediklerini kulağın duyuyormu senin.

Berfin:Gayette iyi duyuyor Baran.

Baran:Konusmazsan konuşma be seninlemi uğraşıcam.

(Banyoya doğru gitti ve kapıyı sertçe kapattı.)

(Gece olmuştu ve uyumuştuk,gördüğüm bir kabusla kan ter içinde uyanmıştım)

(Ağalamaya başlamıştım)

Baran:Ne oldu güzelim iyi misin.

Berfin:K-korkuyorum.

Baran:Sadece bir ruyaydı sakin ol.

(Beni koluyla yanına çekip sarılmıştı.)

Berfin:Elimi tut Baran lütfen.

Baran:Tabiki güzelim uzat bakalım elini.

(Nefes nefeseydim ve hâlâ ağlıyordum.)

Baran:Hadi uyuyalım korkulacak birşey yok.

Berfin:Hayır beni tek bırakma lütfen korkuyorum.

Baran:Korkulacak birşey yok güzelim bak ben yanındayım sadece bir kabustu.

(Başımı Baranın çıplak göğsüne bastırdım göz yaşlarım tenine damlıyordu.)

Berfin:Lütfen uyuma Baran ne olur.

Baran:Tamam tamam uyumuyorum hadi sen kapat gözlerini.

Berfin:Sarıl bana Baran ben ve bebeğimizi verme onlara.

Baran:Kime vermeyeyim Berfin.

Berfin::Ruyamda kaçırmıştılar beni ve seni görüntülü arayıp karnıma silah dayamıştılar.

Baran:Bak seninde dediğin gibi sadece bir rüyaydı hadi uyu.

(Baranın göğsünde uyuya kalmıştım ve sabah olmuştu)

Baran:Şimdi daha iyisin değilmi

Berfin:Evet daha iyiyim.Gece beni sakinleştirdiğin için teşekkür ederim.

Baran:Ne demek güzelim,umarım bir daha böyle olmaz.

Berfin:Umarım.Bu arada tatile gitme işini bosver olurmu konakta kalalim

Baran:Ahh be güzelim sen degilmiydin gidelim buralardan diyen neyse sen ne dersen o.

(O günü atlatmıştık)

.
.
.
3 Ay Sonra

3 buçuk aylık hamileydim.Ve baranla aramız hiç iyi değildi.

Baran:Bebeğin kalp atışlarını dinlemeye ne zaman gideceğiz.

Berfin:Ben çoktan gidip dinledim Baran.

Baran:Bak Berfin şu hareketlerini artık birak lutfen 3 aydır aynisin hic bir degisen yok ne affediyorsun ne duzgun konusuyorsun.Bak karninda benden bir can taşıyorsun yapma şöyle bir hataydı işte hergün bunları tekrarlamak zorundamıyım.

Berfin:Baran lütfen yeter sürekli aynı konuşmayı yapmayı bırak.

Baran:Tamam Berfin tamam.

(Baran akşam arkadaşlarıyla yemeğe çıkmıştı ve bende kendime oturuyordum.)

(Saat gece 12yi geçmişti ve Baran hâlâ yoktu nedensizce endişelenmiştim.)

(Aramalarımada cevap vermiyordu saat 2 olmuştu ve Baran yeni gelmişti.)
SARHOŞTU






'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin