-Şiddet&Taciz-

1.4K 25 2
                                    

'Beni anladığını umuyorum küçük hanım' dedi ve çıkıp gitti.

Baranı nerden tanıyordu kimdi bu çocuk.Bana niye böyle bir iyilik yaptı.Acaba yalanmı söylüyordu diye düşünüyordum kendime.

Heryerim ağırıyordu.Ellerimi ayaklarımı ve hatta ağzımı bile bağlamıştılar.

İçeri beni satın alacağının hayallerini kuran o gerizekalı girdi.

'Selam güzellik ben Kemal.Merak etme ben seni satın alacağım ve bunların elinden kurtaracağım.'

Elini zevk noktama doğru ilerletmeye başlamıştı.Ne kadar izin vermesemde kendimi geri çekmeye çalışsamda yapamıyordum,çünkü bağlamıştılar beni.Tam eliyke okşayacaktıki içeri sabah ilk gelen Furkanın itinin abisi olan adam girdi.

'Ne yapıyorsun lan benim olana nasıl el sürersin sen'dedi ve silahını çıkardığı gibi kapıya doğru yürüyen adamı vurdu.

Korkudan ağlıyordum.İlk defa yanımda biri vurulmuştu.

'Şşşttt sakin ol ağlama.Yavaş yavaş alışacaksın.

Ağlamaya devam ediyordum.Neden beni gören herkes sahiplendigini söylüyordu anlamış değildim.

Adam silahını beline koydu ve bana doğru yürümeye başladı.

'Furkan gel bu iti götür burdan'

Furkan içeri girdi yerde yatan adamın nabzını kontrol etti ve 'Abi ölmüş'dedi.

İyice ağlamaya başlamıştım.Korkuyordum.

'Götürün ormana biryere atın o şerefsizi'

'Tamam abi.'dedi ve Furkan dışarı çıktı.

Adam bana doğru yaklaşıp yatağa oturdu.

'Benim adım Burak.Mafyayım,anlamışsındır zaten.Neden seni buraya getirdiğimizi sorarsan ne zamandıe takip ediyorum seni ama kim olduğunu dahi bilmiyorum'Gözüyle yüzüğümü işaret ederek'Aynı zamanda evli olduğunu bile bilmiyordum'

Eliyle saçımı okşamaya çalışmıştıki geriye doğru çekildim.Konusamadığım için başımı salladım.

'Ağzını açacağım ama bağırmayacaksın anladınmı beni'dedi ve ağzımı açtı.

Ağlayarak 'Ne istiyorsunuz benden nerede gördün beni ne olur bırakın gideyim'.

'Ben artık seni satın aldım yavrum.Sen benimsin.Senin için ne kadar ödedim haberin var mı?'

'Ne kadar ödediysen öde napayım ben bırakın beni ne olur.

'Öyle bırak demeyle bırakacak değilim seni.'

'Nerede gördün beni niye beni buraya getirdin'

'Geçen sene okulun önünde hatırlıyormusun ben motorsikletle arkadaşımı bekliyordum.Sende Azrayla beraber okuldan çıkıyordun.Azra gelip benimle konuştu o zaman karşılaşmıştık seninle'

'Evet hatırladım demekki tüm okulu altına alan o piç sendin'

Çok sert bir tokat yemiştim.Bileklerimi ve ayaklarımı çözüp kolumdan tutup beni sürükleyerek bir odaya götürdü.
Odanın içinde uzun tahta benzeri birşey vardı önce kollarımı sonrada bacaklarımı bağladı ve sırtıma kırbaç vurmaya başladı.Canım çok yanıyordu.

'Demek piç öyle mi?Sen kaşındın yavrum.'

'Yapma ne olursun'

Ağzımıda bir bezle bağladı ve vurmaya devam etti.Bir kaç dakika sonra canımın acısıyla bayılmıştım.

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin