-B=B-

254 12 2
                                    

Duyduklarıma şok oldum ve ayağı kalkıp banyoya geçtim yerler hep kandı.Kan kokusuda bayağı sarmıştı odayı midem bulanmaya başlamıştı ve tekrardan bayılmıştım.

Burak;

Berfini üzmüş olmalıydım ama sinirlenmiştim.Yoksa ben onu isteyerek kırarmıydım.

Yıllarca sevdiğim kadınla böyle olmayı hiç istemezdim.Ona zorla dokunmaya çalışmıştım şiddet uygulamıştım.Kendi ellerimle kırbaçlamıştım onu.İnleye inleye ağlıyordu ama ben vurmaya devam ediyordum.Ellerim kırılsaymışta hiç vurmasaymışım.

Banyodan gelen sese yöneldim ve Berfin yerde yatıyordu hemen kucağıma aldığım gibi yatağa doğru yürüdüm.Berfini yatağa yatırdım ve masanın üzerindeki suyu alıp yüzüne sürdüm.

Birkaç dakika sonra gözlerini araladı.

'Berfin iyi misin?'

'Nefes alamıyorum.'

'Sakin ol gel biraz balkona geçelim.'

'Balkon mu'

'Evet'

Uzun olan perdeyi açtım ve odanın içi güneşin o güzel ışıklarıyla dolmuştu.Sevdiğimin koluna girdim ve balkona çıkardım.Berfini masaya oturtturdum ve içeri geçip su alıp Berfinin yanına geldim.

Berfin;

Bu evde balkonda mı vardı hemde kilitli değil.Bahçeride oldukça güzeldi.Meyve ağaçlarıyla doluydu her yer.

Burak elinde ki suyla geldi.

'Al güzelim iç biraz.'

'Teşekkür ederim.'

'Ben banyoyu temizleyip geliyorum.'

'Üstüne birşeyler giyin.'

'Tamam tamam'

Burak içeri girmişti ne oluyordu bana.Allahım nolur sen bana Baranımı unutturma ona ihanet etmek istemiyorum.

Burak yanıma geldi ve elinde çay vardı.

'İçelim mi'

'Midem bulanıyo Burak'

'Neden'

'Bilmiyorum'

'Tamam o zmn'

Burak çayını içmeye başladı.

'Burak birazcık üşüdüm gibi içeri girelim mi'

'Tamam güzelim girelim.'

İçeri girdik ve odanın kapısı açıktı şok olmuştum kilitlememişti.

'Burak kapı neden açık.'

'Yemek getirecekler.'

'Haa tamam'

Bir kaç dakika sonra Aslı içeri girdi elindeki tepsiyi masanın üzerine koydu.

'Burak gelirmisin biraz konuşalım.

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin