Güzelce film izliyorduk.Ta ki o sahne gelene kadar.Ağaçtan inen garip bir varlık kızın boynunu koparmıştı.O anki korkuyla Baran'a sarılmıştım,titremeye başlamıştım.
Baran:Sakin ol prenses korkulacak bir şey yok.
Berfin:Baran nolur kapat,izlemek istemiyorum.
(Başımı hâlâ Baranın göğsünden kaldırmamıştım.)Baran:Korkacağını bilmiyordum özür dilerim.
Berfin:(Titreyen sesimle) Lütfen yatağımıza gidelim,lütfen.
(Baran beni kucağına almıştı ve terastan çıkarak hemen bir alt kattaki odamıza geldik.)
(Beni nazikçe yatağın üzerine bıraktı.)Baran:Berfin özür dilerim,gerçekten bilmiyordum bu şekilde korkacağını.Lütfen kusura bakma.
Berfin:Sana açma demiştim,korkuyorum neden anlamıyorsun.Böyle şeylerde nefesim daralıyo ve kötü oluyorum,bir daha olmasın.
(Baran bana doğru yaklaştı ve alnıma küçük bir öpücük kondurdu,gözlerimin içine bakıyordu.)
Baran:Bir daha olmayacak güzelim merak etme.
(Baran çalışma masasının sandalyesimi yanıma çekti ve oturdu.)
Baran:Eğer korkuyorsan akşama kadar başını beklerim.
Berfin:O-Olur.
(Yataktan kalktım,ve Baranın kucağına oturup kollarımı boynuna doladım.)
Berfin:Sana yavaş yavaş ısınıyor gibiyim Baran,seni sanırım seviyorum.
Baran:Hadi Berfin yatağına geç ve biraz uyu.Üzerindeki yorgunluğu at.
(Bende seni seviyorum demesini beklerken beni yatağıma yollamıştı,boşuna sevinmiştim.)
(Yatağa uzandım.)Berfin:Başımda beklemene artık gerek yok Baran,işlerini hallet.
Baran:Seni kıracak bir şey mi dedim?
(Başımı hayır anlamında salladım ve gözlerimi kapattım.)
1-2 saat sonra...
Baran:Hadi Berfin kalk akşam yemeğini yemek için aşağı inelim
Berfin:Ben yemeyeceğim,sen git.
(Baran yatağın köşesine oturdu ve elimi tuttu.)
Baran:Bak Berfin seni öyle hemencecik ümitlendirmek istemem,emin olki senin gibi birine asla doğru bir eş olamam.Ben şiddete çok meyilli biriyim ve sinirlenince gözü dönen biriyim.Sana da alışırsam zarar vermekten korkuyorum anlıyor musun beni?
Berfin:Ben insanlara çok çabuk alışan biriyim Baran.Ben filmden bile korkarken senin böyle şiddete düşkün olman açıkçası beni korkutuyor.Ama ben az bir süre bile olsa sana alıştım ve seni seviyorum.
(Ellerimi Baranın avucundan geri çektim.)
Baran:Ikimizde farklı dünyaların insanlarıyız Berfin.Ama ben elimden geldikçe senin bana alıştığın gibi sana alışmaya çalışacağım.
(Beraber akşam yemeğine indik.Baran beni sevmiyordu.O gönül eğlendiren biriydi bana göre.)
1 Gün Sonra
(Abimler balayına gidecekti ve bizide götürmek istediklerini söylediler.Ben hiç razı değildim ama baran çok istiyordu.)
Baran:Hadi be kızım ne olacak yani 1 haftalığına Antalyaya gidiyoruz.Hem konaktan kurtulmak isteyen sen değilmiydin.
Berfin:Baran balayının amacını biliyorsun.Çiftler daha musait ve rahat bir ortamda ilişkiye girip,gezip tozuyorlar.Bizde girmeyeceğimize göre ne anlamı var balayının.Ben gelmiyorum.
Baran:Tamam şimdilik iki sevgili gibi gidelim zamanla birbirimize alışınca ilişkimiz için gidelim olur mu?
(Gözlerim dolmuştu)
Berfin:Baran neden anlamıyorsun ben seni seviyorum ve sana gayette alıştım.Ama sen hâlâ kabullenmeyip ileride alışırsak yaparız diyorsun.Ben gelmeyi tabikide istiyorum ama gerçek bir karı-koca gibi gezip tozmak istiyorum.Balayını gercekten amacı için kullanmak istiyorum.
Baran:Tamam o zaman Berfin ara abini ve gitmeyeceğimizi söyle,ben şimdiden çocukla falan uğraşamam.
(Gözümden akan yaşa engel olmak için elimi gözüme doğru götürdüm,ama çoktan ağlamaya başlamıştım.)
Berfin:T-tamam abime söylerim birazdan.(Diyip banyoya gitmiştim)
(Banyonun kapısını kitledim ve duvarım dibine çöktüm,ağlıyordum.Gerçekten böyle demesi çok zoruma gitmişti.Ben ona bu kadar bağlanmışken onun böyle demesi çok kırıcıydı.)
(Baran sürekli kapıyı çalıyordu.)Baran:Berfin aç şu kapıyı.Üzeleceğini tahmin etmezdim.Hadi nazlanmayı bırak ve aç kapıyı.
Berfin:Baran sen çok kırıcı ve kötü birisin.Sadece benimle gönül eğlendiriyormuşsun.Oysa ki ben beni sevdiğine inanmıştım.Lütfen rahat bırak beni gelmek istemiyorum.
Baran:Zorla açmak zorunda kalacağım kapıyı.Kapıyı kırıp sana zarar vermememi istemiyorsan kapıyı aç.
(Ben ağlamaya devam ediyordum bu herifle ne yapacağımı hiç bilmiyordum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'BERDEL
RomansaBerdel sonucu zorla bir ağayla evlendirildim.Güzel bir evlilikti ta ki beni bırakana kadar...