-B=B-

678 26 6
                                    

Sanırım donarak ölmek üzereydim.Artık dayanamıyordum.Burak'a bağırmaya başladım.Sesim bile zar zor çıkıyordu.Regl olduğumu hissetmiştim.Oda soğuk olduğu içinde karnım iyice ağırıyordu.Avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım.Tabi bu sırada ağlamayada başlamıştım.

Adım sesleri geliyordu ve parmaklıların arkasında Burak'ı gördüm.

'Burak ne olur çıkar beni buradan.Çok soğuk yemin ederim ki dayanamıyorum,yapamıyorum.Hemde regl oldum katlanamıyorum,lütfen lütfen çıkar beni burdan.'

'Akıllı ve uslu duracağına söz ver Berfin.'

'Tamam söz,lütfen eğer biraz daha burada kalmaya devam edersem öleceğim.'

Burak kilidi açtı ve içeri girdi.Elini uzatınca hemen elini tuttum ve zorda olsa ayağı kalktım.Elleri çok sıcaktı.Bir an önce odaya çıkmak istiyordum.

Eve girdiğimde rahatlamıştım.Evin sıcaklığı saniyeler içinde içime işlemişti.Burakla beraber yatak odasına çıktık.

'Duş al ve geç biraz yat.Senin için kalın kıyafetlerde koydum.Onlarıda giy.Sana yiyecek birşeyler getireceğim.'

'Tamam'

Diyebildim sadece,hemen banyoya geçtim sıcak ve güzel bir duşun ardından kıyafetlerimi güzelce giyinip yatağa geçtim.O soğuk odadan sonunda kurtulmuştum.Normalde sıcaktan nefrer eden ben artık sıcağa aşıktım.

Burak elindeki tepsiyle içeri girdi.

'Yiyecek birşeyler getirdim hadi ye biraz.'

Hemen ayağı kalktım ve masaya oturdum.O kadar çok acıkmıştım ki anında yemeye başladım.

'Yavaş be kızım boğulacaksın'

Burak'ı umursamadan yemeye devam ediyordum.Burakta banyoya geçmişti.Sanırım duş alacaktı çünkü küveti dolduruyordu,suyu açmıştı.

Yemeğimi yedim ve tekrardan yatağa geçtim.Kapı kilitli olmasaydı tepsiyi mutfağa götürürdüm ama ne yazık ki kapı kilitliydi.

Burak banyodan çıktı ve kıyafetlerini giydi.

'Birşeye ihtiyacın var mı.'

'Regl olmuşumda sıcak su kesesi,ped ve bir kaç tane çikolata getirsen olur mu Burak'

'Tamam Berfin hadi geç biraz uyu çok yoruldun'

'Tamam birazcık hızlı olursan sevinirim çünkü pede ihtiyacım var.'

'Tamamdırr'

Burak gitmişti ve bende elimi yüzümü yıkayıp yatağa geçtim.Telefonum,bilgisayarım ve en önemliside Baran'ım yoktu...
Baran'ı o kadar çok özlemiştim ki kokusunu unutacağım diye korkuyordum.Acaba bensiz ne yapıyordu,yürüyemiyordu da.Neredeydi kiminleydi hiçbir fikrim yok...

Burak kapıyı açtı ve içeri girdi arkasını dönüp kapıyı kilitledi ve bana doğru yaklaşıp elindeki poşeti yatağın üzerine bıraktı.

'Bunlar işine yarar mı?'

Poşetin içindekileri yatağa döktüm.Gece,normal,günlük bir sürü ped,sıcak su kesesi ve bir sürü çikolata vardı.Tam ayağı kalktım ve kollarımı açtım ama karşımdakinin Baran değilde Burak olduğunu fark ettim kollarımı geri indirdim ve yüzümdeki tebessümü silerek yatağa geri oturdum.

'Teşekkür ederim birazcık fazla almışsın.'

'Ne kullandığını bilmediğimden her markadan aldım'

'Tekrardan teşekkür ederim Burak'

'Rica ederim Berfin.'

Pedlerden birini aldım ve banyoya geçtim.İşimi hallettikten sonra çıktım ve Burak yatmıştı.Benimde uykum vardı hemen geçip istemeyerekte olsa Burak'ın yanına yattım.Başım çok ağırıyordu aynı zamanda karnım ve sırtımda.Beni ne zaman bırakacaklardı ne zaman Baranıma kavuşacaktım bilmiyordum ve bunları düşünerek uyumuştum...

Sabah olmuştu uyandığımda Burak'ın çıplak göğsünde yatıyordum.Kalkmaya çalıştım ama beni sıkı sıkı sarmıştı.Bu kış günü birde çıplak yatıyordu.Belkide beni azdıracağını düşündüğü için de yatıyor olabilirdi.Hızlıca geri çekilmeye çalıştım ve Burak gözlerini açtı.

'Günaydın'

'Sanada günaydın Burak beni bırakırsan sevinirim'

Burak kollarını geri çekti ve kenara doğru kaydı.

'Teşekkür ederim biraz daha uyusaydım beni boğacaktın sanırım.'

'Offff abartma Berfin yaa.'

'Hiçte abartmıyorum,sinirlendirme beni.'

'Seni sinirlendirecek ne yapıyorum ya abartma istersen.'

'Off tamam yeter.'

Kalkıp banyoya geçtim elimi yüzümü yıkayıp geri çıktım.Benden sonrada Burak girmişti içeri.Kıyafetlerimi giydikten sonra yatağı topladım ve koltuğa geçip oturdum çünkü uğraşabileceğim hiçbirşey yoktu.

Burak banyodan çıkmıştı.

'Hadi kahvaltıya inelim Berfin'

'Aşağı mı ineceğiz gerçekten.'

'Hep burada kalacak değilsen sonuçta'

'Tamam o zaman hadi inelim'

Beraber kahvaltıya indik.Çalışanlar kahvaltıyı bahçedeki büyük havuzun yanındaki masaya kurmuştular.İkimizde kahvaltıya oturduk ve yemeye başladık.

'Burak bugün bana giyecek bir şeyler alsak olur mu sürekli seninkileri giyiyorum çünkü.'

'Bedenlerini bir kağıda yaz korumalar gidip alsınlar istediğin şeyleri'

'Boyuma kiloma göre nasıl ayarlayacaklar acaba'

'Bağırarak konuşmayı kes Berfin beğenmiyorsan eğer bunlarla idare et.'

Gözlerimi doldurdum.

'Berfin ne oluyo az önce bağırıyodun sinirliydin şimdide ağlıyorsun'

'Ben seni istemiyorum eğer gerçekten sevseydin bana böyle davranmazdın.Beni başka birşey için burada tutuyorsun sen bırak beni gideyim yeter.

'Ya ne alaka şimdi saçmalamayı keste yemeğini ye.'

'Bırak artık beni gideyim ne olur.'

'Gitmekten bahsetme Berfin bundan sonra senin evinde yuvanda burası.'


*TAKİPÇİ SAYIMIZ ARTSIN BİRAZCIK PLSSSS...

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin