Berfin bebeğini kaybetmişti ve herşey benim üstüme kalmıştı.Ağlayarak karnını okşuyordu.Kapıyı çalıp içeri girdim.
'Gelebilir miyim'
Berfin gel anlamında başını salladı.
'İyi misin'
'Sence'
'Ben herşey için özür dilerim'
'Olanların farkındasın yani'
'Üzgünüm'
Berfinin elini tutmaya çalışmıştım ama geri çekti.
'İkimizin olma ihtimallerinide sen bitirdin.Daha önceden çıksaydın karşıma belki şimdi daha iyi yerlerdeydik.'
'Burda değildim ki seni ilk kaçırmamdan 2 gün önce gelmiştim.'
'1 sene boyunca nerdeydin peki.'
'İstanbul'da'
'Yeni yerlere yelken açıyordun demek'
'Ne alaka ya'
'Burak benim kocam ve 2 bebeğimde artık yok ben bundan sonra emin ol daha da mutlu olamam.'
'Ben seni mutlu ederim Berfin.'
'Kocam öldü lan kocam öldü.'
'Berfin kocan ölmedi sözlerinde durmadıkları için beşik kertmesi yapmadıkları için ya sürgün edileceklerdi yada kızı Baran alacaktı.Baranda ailesinin zoruyla kızı kabul etti ve tüm Yıldıranlar gittiler.'
'Bana yalan söyleme Burak'
'Ben niye o zaman mezarının başında kocamın kalkmasını beklerken gelip demedim.'
'Çünkü Baran'da seni istemiyordu.'
'Ailesinin zoruylaydı ama'
'Hatta seni istemediğine dair video atmıştı bizde bi oyun yapıp sana öldü dedik'
'Annemide bu oyununa dahil ettin öylemi'
'Aynen öyle'
'Göster vidoyu'
Videoyu açtım ve telefonu Berfine verdim.
Berfin ben beşik kertmemile evleniyorum artık beni unut cünkü bizden olmaz.Artık Mardinde de değilim.Sürgün edilseydik ailemizin bütün onuru yerle bir olacaktı.Seni çok özleyeceğim nolur beni affet.
'Zorla çektirmedin demi kocama'
'Duyduklarına rağmen nasıl hâlâ ona kocam diyebiliyorsun'
'Burak çık dışarı.'
Telefonumu aldım ve dışarı çıktım.
Berfin;
Baran keşke ölseydi çok ciddiyim ailesinin onuru için önce altına alıp sabahına kaçırılan karısını aramayıp nasıl gider ya.Bu kadar mı cidden sevgisi o beni herkesten çok severdi kılıma zarar gelmesin isterdi.
Sağ tarafıma dönünce Burakla göz göze geldik.Ağlıyordu.Çok mu kırmıştım acaba.
Baran nasıl bana bunu yapmıştı.Bunu geçtim peki Burakın yalanına ne demeli.Üzüntümden bebeğimide kaybettim.
Burak hâlâ ağlıyordu.Kafamı çevirdim ağladığını görmemek için.Gözlerimi kapattım uyumak istiyordum bir daha uyanmamak üzere uyumam istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'BERDEL
RomanceBerdel sonucu zorla bir ağayla evlendirildim.Güzel bir evlilikti ta ki beni bırakana kadar...