-Ev-

738 22 1
                                    

Sonunda eve gelmiştik,evi en baştan en sona misler gibi temizlemiştim.Dolaba kıyafetleri yerleştirmek için odaya girince Baranın ağladığını görmüştüm.Elimdeki kıyafetleri makyaj masasının üzerine bırakıp hemen Baranın yanına geçtim ve elini tuttum.

Berfin:Ne oldu aşkım,niye ağlıyorsun.

Baran:Berfin ben sana yük olmak istemiyorum.Niye böyle oldu.Neden neden neden...

Berfin:Hayir Baran ne yükü saçmalama biz senin küçük zorluklarla karşılaşınca bırbirimizi bırakıp gidelim mi diye evlendik kaç kere daha konuşucaz bu konuyu.

Baran:Bilmiyorum Berfin.Aklıma öyle geliyor.

Berfin:Bir daha gelmesin lütfen bak böyle diyerek gerçekten beni üzüyorsun.

Baran:Tamam güzelim artık demem.

(Baya yorulmuştum tüme vi temizlemiştim cünkü bu yüzden biraz zor da olsa Baranı yatağa yatırdım ve bende yanına uzandım)

Berfin:Baran ben birazcık dinleneyeyim olur mu?

Baran:Olur güzelim.

Berfin:Birşeye ihtiyacın var mı pekii.

Baran:Yok Berfin sen uyu dinlen biraz baya yoruldun.

(Başımı salladım ve gözlerimi yumdum.)

(Akşama olmuştu ve uyanmıştım Baranı biraz tek bırakmıştım ama gerçekten çok yorulmuştum o da zaten biliyordu sorun etmemisti pek)

Berfin:Ben hemen yemek yapayım acıkmışsındır şimdi.

Baran:Hemde baya acıktım.Kıyamadım seji uyandırmaya.

Berfin:Yaa keşke kaldırsaydın Baram sejide biraz tek bıraktım.

Baran:Olsun Berfin,zaten çok yorulmuştun.Hadi vakit kaybetmeden bişeyler yap yiyelim.

Berfin:Tamamm hemen.

(Yemekleri güzelce yemiştim ve Baranı banyo yaptırıcaktım.)

Berfin:Hadi kıyafetlerini çıkartalım aşkım.

(Pijamlarını ve çamaşırlarımı çıkartmıştım ama küvete nasıl Baranı oturtacaktım hiçbir fikrim yoktu.)

Baran:Nasıl oturtacaksın beni.

Berfin:Bende tam onu düşünüyordum.

Baran:İçine yatırsan sende dışarıda durup yıkarsan olur bence.

Berfin:Tamam öyle yapalım yapmasınada nasıl oturtucam.

Baran:Bende bilmiyorum,dayanman lazım.

Berfin:Neyse tamam başaracağız.

(Baranı tekerlekli sandalyeden zorla yere indirdim ve küvetin içine önlem almak amacıyla battaniye sardım vw zorda olsa Baranı küvete oturtturmayı başardım.)

Baran:Aferin benim karıma nasıl da becerdi ama.

Berfin:Heytt be kimin karısıyım.

(İkimizde gülmüştük,Baranı güzelce yıkadıktan sonra banyodan çıkarıp kıyafetlerini giydirdim ve yatağa oturttum.)

Berfin:Ben hemen mısrı patlatıp geliyorum çünkü film izliycezz.

Baran:Evet çook iyi olur.

(Mutfakta mısır patlattım ve birkaç çikolata alıp hemen yatağa gectim ardından yatağımızın hemen karşı duvarına monte edilmiş televizyonu açıp netflixe girdim ve Baran ile bir film seçip izlemeye başladık)

Baran:Güzel filmmiş.

Berfin:Evet, bende çok seviyorum aslında evlenmeden önce ben bunun 3 sezounu bitirdim ama seninle tekrardam başlamak daha iyi oldu çünkü çoğu şeyi unutmuştum.

Baran:Senin zevkine her zamanki gibi yine aşık oldum diyebilirim.

Berfin:Yaa abartma Baran sonuçta bi film.

(Baran gülümseyip film izlemeye devam etti.)

(Filmin 2 sezonunu bitirmiştik ve televizyonu kumanda ile kapattım)

Berfin:Artık uyuyalım yarın kontrole gidicez ve egzersiz falan yapıcaksın Baran uykusuz olursan zinde olamazsın.

Baran:Tamam Berfin,uyuyalım o zaman.

(Kalan mısırları mutfaga götürüp bulaşıkları yıkadıktan sonra odaya geçtiğimde Baran uyumuştu.Bende yatağa geçip uyudum.)

(Sabah olmuştu ve Baran uyanmadan kalkıp güzel bir kahvaltı hazırlamıştım.

(Kahvaltıyı odaya getirince Baranın uyandığını gördüm.)

Baran:Günaydınn karıcımm.

Berfin:Günaydın kocacıımmmmm.Sana çoook güzel bir kahvaltı hazırladım.

Baran:Her zmaanki gibi yine döktürmüşsün.Demekki bir insanın karısı marifetli olunca her zaman böyle kahvaltılar yiyo.

Berfin:Evet hemd ekocasını çook seviyorsa o kahvaltı daha güzel hazırlanır.

(İkimizde kıkırdayıp kahvaltı yapmıştık.)

Berfin:Kontrole gideceğiz bugün.

Baran:Evet birazdan çıkalım hazırlanıp.Ben babamı arayıp Sadık Abiyi göndermesini istiyim.O bizi götürsün hemde şoförümüz bundan sonra o olsun.

Berfin:Tamam çiceğim.Hemde daha iyi olur bizede yardımcı olmuş olur.

Baran:Aynen.

(Hastaneye gelmiştik ve Baran fizik tedavisi olmuştu.Masaj falan yapıldı çeşitli  ilaçlar ve yağlar sürüldü,destekler yardımıyla yürütüldü.Biraz olsun başaraxak gibiydi.)

(Tedavi olduktan sonra eve döndük.)



'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin