-B=B-

243 12 0
                                    

'Burak...'

'Efendim.'

'Bırakıyor musun cidden beni'

'Elimde değil ki güzelim'

Burakın boynuna tekrarda sarıldım.Başımı boynuna koydum ve kokusunu derin derin içime çektim.

'Yapma lütfen Berfin.'

'Burak hani seviyordun beni en başından beri biliyordun hayatımı'

'Evet biliyordum'

'Yanımda dur o zaman,bırakma beni.'

Burak kafasını eğip saçlarımı koklayıp öptü.

'Önce ailenin yanına gidelim,sonrada doktora görünelim.'

'Ttamam'

Burakla hazırlanıp aşağı indik ve annemgili arayıp konağa gelmelerini söyledim.

Burakla konağa girince bütün silahlar bize doğrultuldu.

'Durun,beni kaçıran Burak değil o beni kurtardı.'

Baranın emriyle silahlar indi ve tekerleklik sandalyesile bize doğru geldi elimdeki bilgisayarı açıp

'İzle bakalım Baran Efendi.'

Konaktakiler şoka girmişti.Babam kolumdan tuttu ve

'Berdel bozulmuştur'
Diye bağırdı.

Ne Baran ne de ailesi sesini çıkartmadı.

'Baran seni çok sevdim hemde çok madem sevmedin niye böyle yaptın ha neden bana bunu yaptın.Bari kendine bağlamasaydın.Elimden geldikçe sana yardımcı oldum doktoe yürüyemez dedi ben yürütürüm dedim.Kaçırılınca seni vurdukların söylediler sabahlara kadar nefesim kesilene kadar ağladım.Sen bize bana bunu layık mı gördün.'

'Berfin aklım karışmıştı yapma ne olur.'

'Kes sesini Baran Ağa keşke bu berdel hiç olmasaydı keşke ne seni ne bacını nede aileni hiç tanımasaydım.
Bana bak Dilan Yıldıran bunlar hep senin yüzünden dua et karnından bebeğin var dua et yokse senide abimden ayırmasını iyi bilirdim ben.'

'Ben artık sizin gelininiz falan değilim bunu bilin artık Berfin Yıldıran YOKK.Ben artık babamın annemin kızıyım.Sizinle olan işimiz bitti.Bu arada Ökkeş Efendi berdel bozuldu diye ailemin kılına zarar gelirse Tüm konağı kendi ellerimle öldürürüm.'

Hiçbirinin sesi çıkmadı.

'Sesiniz çıkmadığına göre oglunuzun yediği bokları biliyordunuz.Annen baba abi hadi gidelim.'

Tam konakten çıkacakken:

'Boran beni bırakıp gitme'

'Konular bi düzelsin Dilanım gelip alacağım seni.'

Konağın kapısını açtığım gibi başımın dönmesiyle sendeleyip olduğum yere yığıldım.

Burak;

Berfin kollarıma yığılmıştı.

'Berfin iyi misin.KOLANYA VEYA SU GETİRİN HEMEN.'

'Burak bırak karımı'

'Berfin bu haldeyken bile hâlâ kıskançlık derdindesin ve o senin karın değil.

Gelen kolanyayı Berfinin ellerine yüzüne sürdüm ve yavaş yavaş ayılmaya başladı.

'Berfin iyi misin'

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin