Sabah uyanmıştım hemen ilk günden alışmış gibiydim ya da kendimi alışmışım gibi avutmaya çalışıyordum.
Bu elbiseyi giymiştim.
Baran bana uzun uzun baktı.
Baran:Kısa bir elbise...En nefret ettiğim şeydir kısa giyinmek, hemde giyende benim karım.
Berfin:Ailem karışmadıktan sonra bence sende karışamazsın hadi kahvaltıya kocacığım.(Kolumdan sıkıca tuttu)
Baran:Bak Berfin ben senin bildiğin Kocalardan değilim tamam mı,yeri gelir karımı kıskanırım yeri gelir normalde de yaptığım gibi yüz vermem anlıyormusun beni.
Berfin:Eğer bir daha kolumu sıkarak tutarsan bu konağı başına yıkarım anlıyormusun beni.
(Kahvaltıya indik beraber,el ele,
Haşmet Ağanın yüzü gülüyordu sonuçta benim gibi bi gelin almıştı)Azize Hanım:Hadi gelin sofraya yeni evinde ilk kahvaltın gelin hanım,dedi
Berfin:Afiyet olsun...(gülümsedim)
Kahvaltı bitmişti ve herkes odasına çekilmişti.
Berfin:Barannn,(dedim cilveli bir ses tonu ile)sence bugün alışverişe çıkalım mı yada sadece gezedebiliriz.
Baran:Şirkete gideceğim ve biz karı koca değiliz seni öyle koluma takıp her yer götüremem.
(Yanına doğru yürüdüm ve çalışma masasının üzerine oturdum.)Berfin:Nolur Baran,lütfen ben gezmeyi çok seviyorum.(Ellerimi boynunda gezdiriyordum.)
Baran:Tamam işim biterse bakarız.(Diyerek elini bacağımda gezdirmeye başladı,eli tam elbisemin etek kısmının altına girerken,zıplayarak ayağı kalktım)
Berfin:O zaman hazırlanıyorum Kocam Beyyy.
Baran:Tamam şimdi çıkıp gezelim o zaman sonra şirkete uğrarım.
Koşarak banyoya gittim,ve hızlıca hazırlanmaya koyuldum.
Bunu giymiştim ve ufacık birde
makyajla hazırlanmam bitmişti.B
erfin:Ben hazırı- (Baran'ı ilk defa siyah gömlekle görmüştüm)
(Baranın giydiği gömlek)
Berfin:OHAAAA,cidden oha.Sen böyle karizmatik miydin yaaa.
Baran:Offf,abartma berfin ya,hadi çıkalım.
(Baran baya baya hoşuma gitmeye başlamıştı.Alışverişte elimi tutması falan gerçekten acayip hoşuma gidiyido,bu kadar hızlı alışacağımı hiç düşünmemiştim)
Baran:Bence artık dönelim üstüne giydiğin herşeyi aldın,sana yeter diye düşünüyorum.
Berfin:Hadi Baran sanada birseyler bakalım lütfen.
Baran:Ben sen al diye getirdim,benim bir sürü kıyafetim var merak etme,hadi gidelim artık.
Berfin:Offf tamam yaaa gidelim.
(Eve gelmiştik,mutlu gibiydim.Baranla beraber gezip tozmuş,kıyafetler denemiştik ve bolcada kahkaha atıp gülerken kafamı göğsüne yaslayarak kokusunu az da olsa içime çekmiştim.)
Berfin:Baran sencede ayrı bi eve çıkmamız gerekmezmi ,birbirimizi sevmiyoruz ama böyle birlik yaşamakta çok iyi değil bence.
Baran:Ben ailemi bırakıp gitmem ama kapı orda sen istiyorsan gidebilirsin.
Berfin:Hiçte gitmiyorum canım ben kocamla gayette mutluyum.(dedim ve yatağa geçip yanına uzandım.)
●Güzel gidiyo gibi,iyi okumalar;)Çok hızlı alıştılar birbirlerine ama böyle daha iyi oldu gibi.Biraz daha mesafa koymalı mıyız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'BERDEL
RomanceBerdel sonucu zorla bir ağayla evlendirildim.Güzel bir evlilikti ta ki beni bırakana kadar...