-B=B-

247 10 1
                                    

Duyduklarımla bayılmıştım.

Uyandığımda Burakın kucağındaydım yatağın üzerine oturmuştu ve beni kucağından hiç bırakmamıştı.

'Burak Baran ölmemişti gidelim görelim.'

'Güzelim hiç biri yaşamıyor tek kurşunla degil onlarca kurşunla öldürmüşler.'

'Mezarına gidelim o zaman.'

'Yarın hepsi defnedilecek götürürüm seni'

Dedi Burak ve dışarı çıktı.

Balkonda otururken kapının acıldığını duydum.Burak girmişti içeri

'Berfinnnn'

Olduğum yerden doğruldum ve odaya geçtim.

Burak sarhoştu.

Yanıma geldi ve saçlarımı okşadı.Çok iğrenç kokuyordu.

'Lütfen çek elini Burak'

'Korkma ben Baran değilim sarhoşken sana zarar vermem'

Beni belimden tuttu ve kendine doğru çekti.

'Berfin...Çok güzel kokuyorsun.'

Dedi ve Burak yere yığıldı.

Buraka sesleniyorum ama uyanmıyordu yüzüne su sürdüm ve bir kaç dakika sonra kendine geldi.

'Berfin canım yanıyor.'

'Burak çok fazla ateşin var.'

Burağı güçlükle kaldırıp yatağa götürmeye çalıştım.Yatağa yatırdım ve üzerimdeki tişörtü çıkarıp hemen su ile ıslatıp başında koydum.

Burakın tişörtünü çıkardım ve vücuduna su sürmeye başladım.Alevler içinde yanıyordu.

'Burak korkuyorum aç gözlerini kapatma sürekli'

Burak acıyla inliyordu yarasından dolayı olabilirdi ama açamazdım.

Hiç farketmediğim birşeyi fark etmişim şuan burağın göğsünde Berfin yazılı bir dövme vardı ama çok küçük yazılmıştı. ne zamandan beri çok seviyordu beni arayıp bulamamışmıydı beni.

Burağı zorla uyandırdım ve banyoya götürdüm küveti ılık su ile doldurup Burakı zar zor içine yatırdım yavaşca vücudunu yıkadım sabunla mikroplardan arınsın diye hala yanıyordu ateşi düşmemişti.Küvetin içinde duramıyordu bende hemen yanı na girdim ve kendime yasladım Burak'ı.Suyu biraz daha sogutarak yıkamaya devam ettim.En sonunda Burakı sudan çıkardım ve yatağa götürdüm.Banyodan aldığım sargız bezleriyle gözlerimi kapatarak yarasını sardim elim her yarasına değince inliyordu.

Sonra gözlerim açtım ve güzel sardığımı farkettim.Gözlerimi tekrar kapattım ve boxerini çıkarttım.Arkamı dönüp hazırladığım kıyafetlerden boxeri seçip tekrar gözlerimi kapatıp giydirdim.İnxe bir eşofman ile tişörtte giydirip ateşine baktım biraz olsun düşmüştü.

Hemen geçip Burak'ın dolabına baktım çünkü üstüm ıslaktı.Beyaz bir tişört gri bir eşofman aldım südyenim zaten ıslanmıştı atlet aldım iç çamaşır olarakta Burak'ın en küçük boxeri hangisiyse seçtim.Boxerleri büyük olduğuna göre şeyide-
Offfff ne diyorum ben ya.

Hemen banyoya geçip giyindim altımda atlet vardı ama içim çok belli  oluyordu. Elimde olan bişey değildi yapacak birşey yoktu.

Hemen Burak'ın yanına geçtim ıslak olan  boxerini ve sargız bezlerini banyoya götürdüm.

Ateşi düşmüştü sonunda yavaş yavas gözlerini açıyordu.Bende hemen kalkıp balkonu ve pencereyi açtım.

Südyenim olmadığı için göğüslerim sallanıyordu ve çok utanıyordum umarım yarına kadar kururdu.

Burak'ın yanına sandalye çektim ve oturdum.

'Burak iymisin'

Olumlu bir şekilde kafasını salladım.

'Ateşine bakim bi'

'Oo gayet düşmüş iyi bakmışım sana ha'

Burak zorda olsa inleyerek gülümsedi.

Uykum gelmişti ve yorulmuştum hemen Burak'ın yanına uzandım.

'Berfin su'

'Tamam getiriyom.'

Kalkıp bir bardak su aldım ve Burak'ı belinden kavrayarak oturttum suyunu içmesine yardımcı oldum.

Burak suyu içince tekrardan yanına geçip yattım. O yorgunlukla uyumuştum.

Burakın iniltileriyle uyanmıştım saat gece 3.5'tu.

'Burak iyi misin'

'Anne beni bırakma lütfen'

'Ben Berfinim annen değil'

Burak kafasını göğsüme koydu rahatsız olmuştum çünkü südyenim yoktu.

'Burak iyi misin'

'Baba neden annemi öldürdün,neden kız kardeşimi öldürdün' diye sayıklıyordu.

Babası nasıl annesini ve kardeşini öldürmüştü.Acaba ne zaman öldürmüştü.Bir insan neden karısı ve kızının hayatına son verebilir ki.

'Burak iyi misin ne olur ses ver'

'Annemi bırak baba'  diyip duruyordu kafayımı yiyodu acaba.

Korkudan ağlamaya başlamıştım.Burak'ın ateşi iyice artmıştı.Ayaği kalktım Burak'ı yatağa yatırdım tam banyoya yönelecekken elimi tuttu.

'Annem gitti ama sen gitme.' Diyip ağlamaya başladı Burak.

Burak hiç ağalayacak birine benzemiyordu ne oluyordu bu çocuğa.

'Tamam gitmiyorum korkma'

Burak ateşler içinde yanıyordu.Sırtımı yastığa yaslayıp oturdum ve Burakı göğsüme yatırıp saçlarını okşayıp sakinlestirmeye çalıştım.

'Burak ağlama bak ben burdayım'

'Sen de yarın gideceksin kocanın yanında beni burada bırakıp gideceksin.Herkesin bırakıp gittiği gibi.'

'Hayır bırakmayacağım hatta Barana dayanamayacağımı bildiğim için birazcık seninle kalacağım.'

'Onun yokluğumu gidermek amacıyla yani'

'Hayır Burak hayır.Hadi uyu artık'

Sabaha kadar Burakın başını beklemiştim.

Sabah gözlerimi açtığımda Burak beni izliyordu ilk defa yan yana uyumuştuk.
Burak bir bana birde göğüslerime bakıyordu.

Kafamı  eğince atlet büyük olduğu için göğüslerimin altına inmişti penyede ince olduğu için içim hep görünüyordu.

Battaniyeyi hemen üstüme çekip gözlerimi kapattım.

'Neden baktın'

'Oturup onları izlemedim güzelim fark etmen için baktım'

'Ya ya tabi öyledir.Bua rada ateşine bakim bi'

Elini alnıma koydum ve eliyle tutup avucumun içini öptü.

'Yapma Burak benim kocam bugün toprağa verilecek lütfen yapma.'

*BARANA ÇOOOK ÜZÜLDÜM YAAA;(

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin