Daha Yakından Tanışma

3.4K 66 1
                                    

Baran:Doğru düzgün tanışma fırsatımız olmadı.

Berfin:Farkında olman güzel.

Baran:En baştada dediğim gibi biz hiçbirşey değiliz,yani ümitlenmeni istemem ama karıcım-kocacım şeklinde konuşabiliriz nikahımız var sonuçta sorun olmayacağını düşünüyorum.

Berfin:Olmaz kocacığım,hiç bir sorun olmaz.Bak kendinde diyosun nikahımız var zamanla alışırız birbirimize.Ne yani sonsuza kadar böyle ayrı mı kalıcaz.Aynı odada,aynı yatakta ayrı şekilde.

Baran:Sevmediğim biriyle asla birlikte olmam,aynı fikirde olduğumuzu düşünüyorum.

(Yataktan indim ve kapıya doğru ilerledim.)

Baran:Nereye gidiyorsun karıcığım?

Berfin:Sevmediğim insanlarla beraber olmam ve konuşmam Baran ,bu yüzden bana "karıcığım" deme.

Baran:Offff Berfin abarttığının farkında mısın?

Berfin:Tamam tamam şakydı,sadece mutfağa iniyodum,birseyler atıştırmam lazım gerçekten çok açım.

Baran:Bende geliyorum,beraber yiyelim.

(Baran üzerine birşeyler giydi ve aşağı indik,merdivenlerde elimi tutmuştu,beni istememesine rağmen yakınlaşmaya çalışması çok saçmaydı.)(Ya seviyordu umitlendirmiyordu yada şerefsizin tekiydi ve beni oyalamaya çalışıyordu)

Baran:Birşeyler atıştırdığına göre hadii yatağımıza geri dönelim.(dedi ve elimi tuttu,odaya geçtik)

(Yatağa uzanmıştım ve artık uykum gelmeyede başlamıştı,çünkü bayaa yorulmustum)

Baran:Hemen mi uyuyorsun?

Berfin:Çok yorgunum,kusura bakma.

Baran:Balkonda oturup kahve içip,sohbet edelim istersen.Ha ne dersin?

Berfin:Gerçekten çok yorgunum.

(Hemen gözlerimi kapattım ve uyuyo numarası yaptım.Çok yakın olmak istemiyordum,beni oyalamaya çalışıyor olabilirdi.)

Baran:O zaman iyi geceler karıcımm.

Berfin:Sanada Baran sanada.

(Baran penyesini çıkarmış ve çıplak bir şekilde yanıma yatmıştı,kalbim nedense yerinden çıkacak gibiydi çünkü sırtı kollarıma temas ediyordu ve buda beni ister istemez azdırıyodu,hemen arkamı döndüm ve uyumaya çalıştım.)

Yıldıran Konağı'nda Baran'la evli ikinci günümdü.

Baran:Günaydın Berfin

Berfin:Günaydın,Baran.Hadi kahvaltıya inelim çünkü kurt gibi açım.

(Baran tutmam için elini uzattı ve kafamı istemiyorum anlamında salladım ve kapıyı açarak çıkmasını bekledim.)

Barab:Bak Berfin biz evliyiz tamam mı sen bu konağa benim karım olman için geldin bana hizmet etmek için,isteklerimi geri çeviremezsin tamam mı?

(Elini tutmadığım için sinirlenmişti sanırım)

Berfin:Bi dakikada Baran ben seni sevmiyorum ve elini tutmak zorunda da değilim.

Baran:Saçmalamayı kes Berfin,biz evliyiz sevip sevmemen elimi tutmayacağın anlamına gelmez.

Berfin:Ya sen değilmiydin ümitlenme diyen,ne oldu da şimdi gelmiş bana yaklaşmaya çalışıyorsun.

(Baran kolumdan tuttu ve beni içeri çekip kapıyı örttü.)

Baran:Hoşuma gidiyosun tamam mı,beğeniyorum seni,evet evleneli daha 5 gün bile olmadı ama ısınıyor gibiyim anlıyor musun beni?

[Tekrardan elini uzattı ve hiç birşey demeden tuttum,bende istekliymişik gibi görünmüştüm.Zaten istekliydim:)]

(Kahvaltıya inmiştik,Haşmet Ağa yoktu.)

Berfin:Azize Hanım,Haşmet Baba nerde?

Azize Hanım:Evliliğinizin ilk günleri diye sizinle kahvaltıya kalıyordu ama Haşmet aile kahvaltılarını çok sevmez.

(Başımı anladım şeklinde salladım ve kahvaltıyı yaptık.)
(Odamıza çıkmıştık)

Berfin:Neden sende şirkete gitmiyorsun,Baran.

Baran:Evlendimya hani iznim var ve zaten ben öyle çok şirkete uğrayan biri değilim.

Berfin:Anladım,beraber terasa çıkıp kahve eşliğinde film izleyelim mi,eğer istersen?

Baran:Olur izleyelim.

(Kahve,bir sürü atıştırmalık ve bilgisayarımı alıp terasa çıktık.)

Berfin:Ben karanlık ve kandan korkuyorum o yüzden korkulu birşey seçme olurmu.

Baran:Tamam yavrum.

Berfin:Bi dakika bi dakika sen az önce ne dedin?

Baran:Tamam,dedim.

Berfin:Hayır hayır ondan sonra ne dedin.

Baran:Yavrum,dedim.

(Gözlerimin içi gülüyordu ve gülümseyerek filme döndüm)
(Bilerek korku filmi açtımıştı,ve bilmediğimi sanıyordu.)

Berfin:Korkunç değil dimi?

Baran:Hayır,değil.

(Beraber film izlemeye başladık,başımı omuzuna yaslamıştım.Kalbim yerinden çıkacaktı,kokusunu her içime çektiğimden bayılacak gibiydim.Bir türlü filme odaklanamıyordum.)


Güzel devam ediyooo,erkenden yakınlaşmaları daha iyi oldu gibi.

'BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin