Fincan kahvem hatrına saydımBir yudumluk aşkım deli sarhoşKomplo ordularının gardiyanlarıNeyim var ki Rap'ten gayri?
Fincan kahvem hatrına saydımBir yudumluk aşkım deli sarhoşKomplo ordularının gardiyanlarıNeyim var ki Rap'ten gayr
"sağa dön"diyen gardiyan ile bakışlarını fotoğraflarını çeken gardiyana bir bakış atarak sağa tarafa döndüğünde genç adam sabit durdu. kameradaki fotoğraf resmini çekti.
"sola dön" gardiyanın söylediği komutan ile sola döndüğünde makine tekrar fotoğrafını çekti. odadan çıkan genç adam ve gardiyan arama için başka bir odaya geçtiğinde "soyun "dedi gardiyan "ince arama yapacağız "bunları bilen genç adam üstündeki siyah kazağı ve beyaz atletini çıkarttı .sonrada siyah kot pantolonunu ve siyah boxerini çıkartarak çıplak kaldığında suratında hiç bir mimik ifadesi yoktu.
utanılacak bir şey yoktu. zaten bu hayatta kimden utandı ki çıplaklıktan utansın fakat yirmilerin başındaki genç gardiyan bel altına bakmadan genç adamı aradığında yanakları hafif kızarmıştı.
ince aramadan sonra genç adam üstünü giyindikten sonra gardiyan ile birlikte müdürün odasına girdiklerinde karşısındaki kırkların başında siyah üniformalı karizmatik ve daha önceden tanıdığı eren müdürü gördü.
"çok yazık "dedi müdür fakat genç adama karşı bir acıma hissetmiyordu tam aksine buraya düştüğü için ona üzülüyordu. neden üzülmesin ki aradan geçen seneler ile mesai arkadaşıydı. kendisini gardiyan olarak burada yer alırken bir zamanlar şimdi mahkum olarak düşmüştü buraya.
onun bir mahkum olarak gelmesi başta epey şaşırtmıştı fakat üst düzel kara kuvvetleri komutanı olan serdar alemdaroğlunu adam yaralama ve devlet personeline canına kastetmeden iki yıl hapis cezası verilmesi daha çok şaşırtmıştı. ve bununda nefsi müdafadan bir yıl dokuz altı aya düşmesi küçük bir umutta olsa sevindirmişti. fakat siciline işlenen leke onun işinden kovulmasına neden olmuştu. buradan çıksa bile artık bir işi olmayacaktı.
" akın serezli karakuvetler komutanını canına kastetmeden ve teşvikken adam yaralamadan buradasın "dediğinde yanındaki gardiyana dışarı çıkması için bir bakış attı.
gardiyan odadan çıktığında "neden akın nede n anlamıyorum "diyerek ayağa kalktığında genç adam konuşmadı.
"serdar komutan sana ne yaptı ki onu öldürmek istedin "diye sorduğunda cevap vermedi genç adam. müdür akını çok iyi tanıyordu ona yanlış yapılmadığı sürece kimseye zarar verecek biri değildi. bu işin içinde bir şey vardı.
"seni tanıyorum akın sen kimseye zarar vermezsin "dediğinde genç adam ağır bir bakış ile müdüre döndü.
"o zaman iyi tanımıyorsun beni "dediğinde müdür şaşırdı fakat sonra da başını sallayarak yerine geçip oturdu. genç adamın bu kadar katı tavırları onu kırmıştı.
"rıza "diye bağırdığında içeri giren gardiyana bakıp "akını c2 bloğuna alın "dediğinde "baş üstüne"dedi gardiyan. odadan çıktıklarında gri koridorda yürürken etrafta dolaşan erkek mahkumlar genç adama bakıyordu bazıları da şaşırıyordu şaşıranlar onun bir asker olduğunu biliyordu. seneler önce burada görev alan bir asker.
geniş koridora geldiğinde "3. oda senin zaten biliyorsun cezaevini nerde ne olduğunu "dediğinde başını salladı akın. bilmez olur muydu burayı avucu gibi biliyordu. 3. odaya girdiğinde odada yatağın üstünde oturan arkası dönük bir adam vardı. bu bir eksikti diye içinden geçirdi genç adam.
birden iki taraftan kolları tutulduğunda "lan "diye kurtulmaya çalıştı fakat izbandut gibi koca cüsseli adamlar buna izin vermiyordu.
"duyduk ki bizim asker mapushaneye düşmüş "dediğinde bu sesi tanıyordu. arkasını dönen adamın gözlerine baktığında karşısındaki adam gülümsedi.
"cehennemine hoş geldin asker "dediğinde kesinlikle genç adamın günleri hiç kolay geçmeyecekti burada. fakat buna alışkındı.
*****************************************************************
GİRİŞ BÖLÜMÜ GİBİ DÜŞÜNÜN KHJKKJK BAKALIM NELER OLACAK UFFF DİĞER BÖLÜMÜ BEKLEMEDE KALIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Teen FictionEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"