27.

179 9 1
                                    



Tehlike insanın kalbindeki günahta sakladır. kalp kin tutuğunda ruh acımasızlaşırmış şeytanın nefsinde. nefret vücudunun en derinde yaşatırmış kalbin görünmez günahlarında.

genç adam elindeki tespihi çevirirken önüne bırakılan çaydan bir yudum alırken yanındaki adamlarından biri "ağam yeni mal geldi dağıtmaya başladık "dediğinde süleyman yanındaki adamına bir bakış attı.

"tamam dikkatli olun yakalanmayın "dedi. adamı başını salladı. "merak etme ağam gardiyanlar o kadar kurcalamıyor müdür yok ya başlarında rahatsız "dedi keyifle.

"gevşemeyin yine "dedi sert sesi ile adama bir bakış attığında ayanındaki adamın kendine çekidüzen verdi.

"söylediğim malzemeler geldi mi "diye konuşan süleyman kara çayından bir yudum daha aldığında adamı başını salladı.

"içeri bıraktık abi "dediğinde genç adam başını salladı. "güzel bu akşam işi bitiriyoruz artık bu konu çok fazla uzadı."dediğinde neyden bahsettiğini herkes biliyordu.

adamlar süleymanın yanından kalkarak hazırlık yapmak için harekete geçerken genç adam gözlerini bloğun kapısından ayırmıyordu.

"intikamını alacağım kardeşim "dedi ayağa kalkarak koşuna doğru gittiğinde "yemek saatine kadar kimse rahatsız etmesin "dediğinde adamları başını salladı.

AVLU...

"Yağdı yağmur, aktı sel

Doğdu Eylülün kızı Esen
Günün sürpriz ismi
Ehlen ve sehlen
Çok zaman kaybetti deve pireyle
Ben de küçüktüm eskide
Göğe bakardım gözlerim
Dönerdi maviye" Elinde gardiyanların verdiği küçük mikrofon ile şarkı söyleyen rapçi mahkum avluyu inletirken mahkumları coşturmuş kendilerince eğleniyorlardı.

demir karşısında ona bakan süleyman kara ve adamlarına bakarken süleymanın gözü demirin yanındaki akındaydı.

"ne oldu kara aşık mı oldun bizim askere "diye rahat bir pozisyonda süleymana bakarken genç adam bakışlarını demire çevirdi. akın ise süleymanın bakışlarına ifadesizce karşılık veriyordu.

" seni bir gün öyle bir çizeceğim ki yandım anam diyeceksin satanist "dediğinde demir sırıtarak süleymana baktı.

"bunu diyen çok oldu ama hepsinin sonu da belli oldu seni de onların yanına göndermemi istiyorsan yeter ki iste moruk "dediğinde süleyman güldü.

"ben diğerlerine benzemem satanist bunu en çok sen iyi biliyorsun "dediğinde demir sırıtarak karşısındaki adama bakıyordu.

"aman kara ne büyüttün kendini. zoru severiz imkansız zaman alır seni mi kıracağım "dediğinde süleyman tespihini elinde çevirirken demir ile laf dalışını bıraktı. zaten onun işini de bu akşam arada bitirecekti. onun bu boş ve  rahat rahat konuşmasına izin verdi. gözlerini akına çevirdi. genç adam ona bakan adamın gözlerine bakarken akın ilerde ona bakan mahkum gence baktığında ayağa kalktı.

"nereye böyle asker "diye konuşan demire döndü akın. "içerde biraz işim var "dediğinde demir başını salladı. akın içeri doğru gittiğinde gözlerini akından ayırmayan süleymana çevirdi.

"Gergedanın ezik kalbim

Üzerinde koşturması
Aynı benin farklı elde
Yepyeni bir hal alması
Uykudan evvel
Yolculanan günün hatırlanması
Derinden bir iç yanması (yandım)" 

"abi bu adamın akın kardeşe böyle bakması hiç hayra alamet değil "dediğinde demir gözlerini süleyman karadan ayırmıyordu.

"kesin bir şey planlıyor aman diyeyim cafo gözünüzü akının üstünden ayırmayın peşine adam takın bu şam şeytanın ne yapacağı belli olmaz "dediğinde başını salladı cafer.

süleyman kara bakışlarını karşısında onu göz hapsine alan demire çevirdiğinde "ne oldu satanist aşık mı oldun "diye dudakları yukarı kıvrıldığında demir güldü.

"o kadar çok aşığım ki sana yani tutmasalar çıplak ellerim ile aşkından seni boğabilirim "dediğinde süleymanın dudaklarının kıvrılması genişledi.

"e o zaman ben senin aşkına karşılık vereyim "diyerek ellerini şişler gibi bir hareket yaptığında demir güldü.

"kime niyet kime kısmet moruk "dediğinde süleyman başını salladı. halbuki demire ve akına yaptığı plandan habersiz son  kez keyiflerini çıkarmasını izliyordu.

"Altın suyuna batırdın

Tekrar sattın eski hurdayı
Ben de sen kalana kadar
Soydum izbe dükkanı
Özledim sinirliyken
Gelip derdime sırnaşmanı
İnfilak eder gözlerine düşen
İntihar uçakları

Sonunda geldin
Elinde tozlu yapma çiçeklerin
Eh teşekkür ederim
Bana da birkaç dakikanı verdin
Sen çocukları korkutan
O soğuk kanlı cin prenstin
Ağlamak istedim
Kırk dereceyle yandı gözlerim

Aradan çok yıllar geçti
Çok sular aktı
Düştüm bu hale
Eller heva hevesine düşkün
Konuştu halimi yedi mahalle
Herkes anladı
Ne yazık ki anlatamıyorum
Derdimi yare
Kalbim ellerden düştü
Oldu ciğer de pare pare

Göründüm güçlü
Düzeldim sandım
Ama hep bunalımdayım
Ne mümkün dengede durmak
Fırtınadan bir uçurumdayım
Daha filmi anlatmadan ağlarsın
Sen nasıl bir insansın?
Ben senle aşka düştüm
Parçalandım tane tane"

*****************************************************************************************

YAVAŞ YAVAŞ BÜYÜK FİNALE YAKLAŞIYORUZ OTUZUNCU BÖLÜMDE FİNAL YAPIYORUZ AVLUYU BÜYÜK BİR KAOS İLE BİTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM BAKALIM NASIL OLACAK. HADİ BAKALIM. NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ. HİÇ BEKLEMEYECEĞİNİZ BİR ŞEKİLDE BİTİRECEĞİM.  BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.



KAFES: AVLU-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin