Demir kadire bir bakış attığında genç adam başını sallayarak akına doğru hızlı adımlar ile giderek "akın abi benimle bi gelir misin "diyerek kolunu tutuğunda akın kadire anlamayarak baktı.
"ne oldu "dedi kolunu çeken akın demire baktığında demir gözlerini kapatıp açtığında kadirin onunla içeri girmesine izin verdi.
süleymanın tehditkar bir şekilde demire baktı. "onu benden koruyabileceğini sanıyorsan hiç akıllanmamışsın demir "dediğinde demir sırıtarak karşısındaki adama baktı.
"onu senden korumuyorum tam tersi seni ondan koruyorum şayet musayı nasıl hepimizin gözlerinin öldürdüğünü görsen sen bile korkardın "dediğinde süleymanın kanındaki öfke kaşlarının çatmasına sebep oldu.
"bu yüzden ben de onu sizin gözlerinizin önünde öldüreceğim hem de hiç acımadan "dedi. musa komik bir şey varmış gibi güldü. süleyman daha çok sinirlendi.
"ah be süleyman sen akını hiç tanımıyorsun o kolay bir yemek olacak bir adam değil "dedi parmağı ile avludaki adamları gösterdi.
"o hiçbirimize benzemiyor "dediğinde haklılık payı epey büyüktü. akın bir süper kahraman değildi. ama o çok iyi eğitim görmüş bir askerdi.
"onun leşini önünüze serdiğimde göreceksiniz "dedi adamlarına baktığında arkasını dönüp avlunun çıkışına doğru gittiklerinde demir kaşlarını çattı.
eğer süleymanın aklından bir plan varsa onu gidip akına söylemesi gerekiyor akını süleymandan sonsuza kadar koruyamazdı.
en azından akın karşısındaki düşmanının kim olduğunu anlardı.
"aga iyi misin "diyrn cafere bakıp başını iki yana salladı.
"hiç iyi değilim cafo hemen akını bulmamız lazım bu manyağın şakası yok hadi "dedi birlikte içeri girdiklerinde hemen kendi bloklarına girdiler.
akın ve kadiri üst kattaki trabzanlarin olduğu yerde bulduklarında "cafo siz geçin abi ben akınla tek konuşacağım "dedi akının yanına gittiğinde kadire baktığında kadir onların yanından ayrıldı.
akın anlamayarak demire baktı. "neler oluyor burada "dediğinde demir nerden başlayacağını bilemeden biraz bekledi.
"buraya ilk geldiğimde "dediğinde akına bakıyordu." ne tür bir tehlikenin içine düştüğümden haberim yoktu "dediğinde akın karşısındaki adama bakıyordu.
"buraya geldiğimde burayı iki kişi yönetiyordu musa ve süleyman ikisi kardeşlerdi. süleyman musanın abisiydi "dediğinde akın kaşlarını çattı.
"burada onlara tek kafa tutan kişi bendim kendi tayfamı topladığımda onlara karşılık verebiliyordum sonra süleyman ve musa beni bitirmek için tuzak kurdular ama onlardan uyanık çıktım ve onları kendi tuzaklarına çektim süleyman bu yüzden buradan nakil oldu musa burada tek kaldı "dediğinde akın karşısındaki adamı dinliyordu.
"nereye bağlayacağını merak ediyorum "dediğinde demir derin bir nefes vererek "süleyman bir kaç gün önce buraya geldi avludaki siyah kıyafetler içinde olan kabadayı olan karşımdaki adam oydu "dediğinde akın kaşlarını çattı.
"bunun benimle bir alakası var mı peki "dediğinde demir dudaklarını yaladı.
"zeki olduğunu biliyordum asker "dediğinde akın karşısındaki adama bakıyordu.
demir yutkunarak karşısındaki adama baktı ve derin bir nefes alarak "süleyman kardeşinin intikamı için buraya gelmiş "dediğinde akının kaşların daha çok çatıldı.
"çok dikkatli olmalısın asker süleyman musaya asla benzemez o çok tehlikeli bir adamdır"dediğinde elini kenetleyerek bakışlarını ortak alana çevirdi.
parmaklarını kütlettiğinde "merak etme sen "dedi "madem kardeşinin intikamını istiyor gelip alsın "dediğinde demir kaşlarını çattı.
"ama tek farkla onu elli boş göndermem onu da kardeşinin yanına gönderirim "dediğinde demirin nutku tutuldu.
avludaki hiç bitmeyecek bu kavga vahşetin çağrısı olacaktı.
****************************************************************************************
YANİ KISACA SÜLEYMAN CANINA SUSAMIŞ DİYE YORUMLADIM BEN KJKHKJ BOL YORUM YAPIN VALLA SİZİ TEHDİT ETMEK İSTEMİYORUM BENİ ZORLMAYIN LAN. HADİ ANAM HADİ CANIM BOL YORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Novela JuvenilEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"