AVLU II KODES
İnsan her zaman yaptığı eylemin tutumu ile ya ödülendirildi ya da cezalandırıldı.
Varlığı git gide soyutlaşan bedenler içindeki ruhları farklı bir evreye ulaştı.
Duygular her zaman insanı insan yapan özeliği oldu ama bir o kadar insanı insanlıktan çıkaran bir canavara da dönüştürdü.
Bizler yaptığımız eylemlerin cezalarını bu dört duvar arasında yaşayarak bazen yaşamaya çalışarak ödüyorduk.
Sahi bizim suçumuz neydi? Bizleri ıslah etmeye çalışmak için miydi bu yöntem.
Aksine biz burada sadece daha fazla suç işliyorduk.
Ben kim miyim ben akın serezli.
Eskiden bir üst düzey askeri olan ben şimdi İstanbul pilot ceza evinin en azınlı suçlularından biriydim.
Önceden sadece kendimi korumaya çalıştım. Haksız ilan edildim.
Sonra sevdiğim kardeşimi elimden aldılar onların cezalarını verdim. Katil ilan edildim.
Şimdi ise avluda beni öldürmek isteyen ve kendi istediği gibi yargı dağıtan bir psikopatı öldürdüm. Canavar ilan edildim.
Ben akın serezli bu avlu da hiç bir zaman yerim olmadı.
Ama şimdi bu hapishanenin en korkulu azılı mahkumuyum.
******************************************************
Avlu geri döndü bu sefer çok farklı olacak bakalım nasıl olacak o zaman avlu 2 kodese hazır mısınız.Bol yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Teen FictionEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"