Sagopa kajmer-galiba.
Bu ikilemlerin arkasında çok şey var
Hiçbi' şey bi' neden değil ki ama
Hak ettiğimi düşündüğümde hiç de adil değil ki
Sen nesin ve kimsin?Sal yaralı balıkları gitsin, misina artık çok gerginİster istemez her şeyim sende rehin
Ne yanlış bi' karar masası, sen ne kötü bi' hâkimsin
Bu ne zor bi' dosya, sen ne kolay bi' kararsın
Senden görünmüyor önüm, meğer ne kolaymış fikrî ölümHep anlatırdı sevdiklerim, "Böyleyken böyle olur
Söz söylenir, göz dolar, haziranlar şubat olur"
İhtimallerimi düşünürüm ve ihmallerimi yoklarım
İçimden ayrılık şarkıları bestelerim ve söylerimBen deli dolu biriyim, ama şu an sadece doluyum
Kırılmış bir sağ kolum, gönlü bi' hayli kırık
Yapayalnız, bomboş bir yolum (ben)
Beni arayan or'da bulur
Sözün bittiği yerde bekliyorumCanım malum, yarım eksik (yeah)
Bu kadar mı kolay çeker insan sevdiğinin şakaklarına tetik
Sanki sen bir avcı, bense infilak eden keklik
Vakit durdu, bu acı beni boğdu, bittim şimdilikgenç adam koğuşuna girdiğinde öfkesi kanında patlamaya hazır bir volkan gibi tazeydi. derin bir nefes aldığında içeri giren kişiye bakmadı.
"biraz olsun rahatladın mı "diye soran demire baktığında içindeki duygular o kadar karmaşık ve hüzünlüydü ki daha fazla gardını tutamadı gözünde bir damla yaş düşerken dizlerinin üstüne çöktüğünde gözlerindeki yaşlar birer birer zemine düştü.
demir şaşırdı ne yapacağını bilemeden akına doğru yaklaştı. akın gözlerini kapatarak sessizce ağlıyor yüzünü buruşturuyordu.
demir dizlerinin önüne çökerek akının yanında durdu. ne kadar zaman geçti bilmiyordu ama demir gözlerini gri duvardan ayırmadan "sevdiğimiz insanı kaybettiğimizde sanki bizden de bir parça sökülmüş gibi gelir "dediğinde akın gözyaşlarını silerek demire baktığında genç adam konuşmaya devam etti.
"ama hayat devam ediyor zor olduğunu biliyorum canın çok yanıyor ama dayanmak ayağa kalkıp yıkılmadığını göstermelisin eğer bunu yapmasan senin bu anından yararlanırlar dayanmalısın kardeşini öldüren kişilerin cezasını vermelisin "dediğinde akın demire baktı.
"neden bana yardım ediyorsun "dediğinde demir güldü.
"bilmiyorum ama sen ve ben birbirimize çok benziyoruz "dediğinde akın ayağa kalkarak "ben senin gibi değilim "dediğinde demir bir daha güldü ve ayağa kalkarak akına baktı.
"zaten ikiziz demedim birbirimize benziyoruz dedim ikimizde sevdiklerimiz uğruna her şeyi göze alabiliriz "dediğinde akın ona anlamayarak baktığında demir kapıya doğru gidecek iken durdu ve ona baktı.
"o adam annemin kocasıydı üvey babam"dedi demir. akın ona baktığında "o şerefsiz benim kardeşime tecavüz etti "dedi ve arkasını dönüp odadan çıktığında akın kapıya bakıyordu.
dünya masumlar için çok fazla acı doluydu. ruhu kirlenen her bir insanın vicdanı kırık olurdu.
içeri giren gardiyan "akın müdür bey seni çağırıyor "dediğinde başını sallayarak bloktan çıktıklarında müdür beyin odasına girdiğinde gardiyan dışarı çıkınca "musayı yaralayarak ne yapmaya çalışıyorsun "dediğinde akın karşısındaki adama bakıyordu.
"bilmediğin şeyler var "dediğinde karşısındaki adam ona bakıyordu. "neyi bilmiyormuşum söylesene "dediğinde akın konuşmadı cevap vermedi.
"musa o kadar masum değil bunu sen biliyorsun ve onun niyeti bana zarar vermekti ben kendimi koruyorum"dediğinde orta yaşlardaki adam karşısındaki akına baktı.
"hiç durmayacaksın değil mi "dediğinde akın sadece bakmak ile yetindi.
"bu intikam seni de yakacak yapma bunu "dediğinde akın ifadesiz bir şekilde "ben yanmaktan korkmuyorum bundan sonra yananlar korksun benden "dedi arkasını dönüp odadan çıktığında "bundan sonra herkes yaptığı şeyin bedelini ödeyecek "dediğinde kafasındaki intikam planını kurmaya başlamıştı bile.
Ama galiba
Bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım
Sen giderken adımlarını sayarım, heyhat
Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım (Sago Kaf-Kef, Sago Kaf-Kef)Ama galiba
Bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım (check, check, yo)
Sen giderken adımlarını sayarım, heyhat
Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım (Sago Kaf-Kef, kasva)Üzerime yıkılan yüksek apartmanlar
Bana söylenmiş gibi çalan şarkılar
Bitmeyen derin hasret ve geçmeyen zaman
En dibini ancak senin bildiğin o dipsiz kuyu
Defol git şimdi, rahat uyuYa biriktirdiğim onca yarınlık
Ben yarımken yarınla bugün arasında nedir farklılık?
Senden varan güller artık rayihasız
Ben uslu çocuk, sen arsız
Sensiz yerim yurdum yokmuş gibi, ben diyarsızHerkes bana bakıyormuş gibi ama her şey normal
Sorulan sorular en çok acı veren, her yerden sual
Ben bir aç, sense tok misal
Sen olmadan ne işe yarar en güzel kumsal?
Ne olur gitme, kalBir tek özlemleri deviremedim şu ince bileklerimle
Geriye kalan her şeyi yıktım, fena yaptım
Ve en güzeli unuttum
Defalarca tekrаrladım kendimi her yeni gün için
Ama her yeni gün eskidi, yarınBaktım ki hep or'dayım, aynı noktalardayım
Ortada kalmış ortalık kişiyim
Sen şimdi yoluna bak, ben adımlarını sayarım
Bütün bu olanlara dayanamam ama madem öyle hazırımAma galiba
Bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım
Sen giderken adımlarını sayarım, heyhat
Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım (Sago Kaf-Kef, kasva)Ama galiba
Bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım
Sen giderken adımlarını sayarım, heyhat
Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım"sana ne dedim"diye hattın diğer ucundaki adamın sesi öfkeliydi. gözlerinde ateş fışkırıyordu. musa gözlerini gözcülük yapan adamına bakıp "merak etmeyin efendim en kısa zamanda istediğinizi yapacağız akını ölmüş bilin "dediğinde "kes beceriksiz yapsaydın ilk seferde bitirirdin işini aptallar "diye köpürüyordu. yutkunmak zorunda kalan musa tam ağzını açmıştı ki telefon suratına kapandığında adamına dışarı çıkmasını söyleyerek kaşlarını çattı. burnundan öfke ile soluyordu.
"ah ulan asker seni lime lime etmesem bana da musa demesinler "dediğinde gözlerinde saf kızgınlık ve yetemezmişlik vardı.
****************************************************************************************
BÖLÜM HKKINDA YORUMLARINIZI ALAYIM. DİZİ TADINDA GİDİYORUM MİLLET BÖLÜM GİTTİKÇE AKSİYON ARTACAK BAKALIM BU ARADA BENİ İNSATGRAMDAN TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN ALINTILAR VE YENİ BÖLÜM SAYAÇLARINI AÇIYORUM TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.
İG: golge_oftstory
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Teen FictionEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"