insan ruhunu yücelten acı; ucuz bir mutluluktan daha değerlidir.
gardiyanlar tarafından ayrılan iki grup kendi bloklarına gönderildiğinde kendi bloğuna giren akın ona şaşkınca bakan kişileri yok sayarak demirin koğuşuna girdiğinde demirin arkası dönüktü.
"geldim "dediğinde demir arkasını dönerek akına yaklaşarak ona sarıldığında akın affaladı.
demir sanki kırık yıldır dost olan arkadaşına sarılırmış gibi sımsıkı sarıldığında akın bir tepki vermedi. ilk ayrılan demir oldu.
"ben şey "diye gevelediğinde akın gözlerini kaçırarak "önemli değil yani "dedi. demir akına baktı. kaşlarını çatarak "sen nasıl bir insanın lan öldüğünü sandık öldüğünü ne hakkın var senin bize bunu yaşatmaya "dediğinde sesi öfkeli çıkıyordu.
"ölmedim ama "dediğinde demir alay eder gibi "görüyorum "dediğinde akın derin bir nefes alarak "abartılacak bir şey yok sadece hazırlıksız yakalandım o kadar "dediğinde demir kaşlarını çattı.
"neden izin vermedin o musa şerefsizi öldürecektim "dediğinde akın gözlerini demirden ayırmadan "katil olmanı istemiyorum da ondan"dediğinde demir gözlerini akından ayırmadı.
"senin bıçaklandığını duyduğumda çok kötü oldum asker "dediğinde akın demire sarıldı birden. demir şaşırdı.
"biliyorum ama geçip gitti "dedi ondan ayrılarak " ben müdürün yanına gideyim "dedi arkasını dönecekti ki "gitmene gerek yok aral müdür yok artık "dedi demir.
akın ona anlamayarak baktığında "görevden alınmış "dediğinde akın durdu. "kimin yaptığı belli"dediğinde akın başını salladı.
"nasıl oluyor da bunları yapabiliyor anlamıyorum "dediğinde demir başını iki yana salladı.
"bırakacaktın onun o pis boğazını kesecektim "dedi demir öfke ile. akın gözlerini demirden ayırarak "merak etme bunu bedelini ödeyecek"dedi "ben dinleneyim biraz "dedi odasından çıktığında demir akının arkasından bakıyordu.
C2 BLOK.
"lan nasıl ölmedi o asker "dedi musa öfke ile karşısındaki adamlarına bakarak. az kalmıştı demir onu öldürüyordu bir nevi akın onu kurtarmıştı.
ölümün uçundan kıl payı kurtulmuştu.
"baba bizde bilmiyoruz "dedi adamlarından biri. musa koltuğuna oturarak derin bir nefes aldı.
"madem bu hortlak asker bir kere öldürdük yeniden geldi bizde bir kez daha öldürürüz "dediğinde suratına pis bir sırıtış belirdi.
"ne yapacağız peki baba "diye sordu adamlarından biri.
"onları tuzağa çekeceğiz sonra herkesin önünde o akın askerini bir daha dönemeyeceği şekilde keseceğim "dedi. musa zaten müebbet cezası vardı.
1 GÜN SONRA
avluya çıkan iki blok hava alıyordu. musa adamlarına bakarak sırıttığında " hortlak asker geri dönmüşsün "dediğinde akın karşısındaki musaya baktı. yanındaki demir "dedem sen yine kaşınıyorsun ama "dedi.
"geri döndüm senin için musa "dediğinde musa ve adamları ayağa kalktı.
"bende sana süpriz hazırladım "dedi adamlarına baktığında avluya demirin adamlarından kadir musanın adamı tarafında bilekleri bağlı girdiğinde demir tayfa ve akın ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Teen FictionEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"