HAZIR OLUN MİLLLLETTTTT AVLUDA KAOSU VAR BU BÖLÜMÜ YAZARKEN BÜTÜN İÇİMDEKİ AKSİYONU YANSITIM GERİSİ SİZDE NE YAPACAĞINIZ BİLİYORSUNUZ.
Sana anlatılan her güzel bir yalanın acı dolu bir gerçeği varmış. içinde yaşattığın tutunduğun o masumiyet şimdi dört bir yanda kirlendi.
elindeki kahvesi ile trabzan merdivenlerinde oturmuş düşünüyordu. kafasındaki çarklar dönüyor ona tehlikeli adımlar sunuyordu.
bloğa giren demirin adamı, masada adamları ile birlikte oturan demirin yanına giderek kulağına bir şey söylediğinde demir gözlerini akına çevirdi.
akın gözlerini iri yapılı adamdan çekmedi baktı, baktı ve sonunda aklına gelen fikir ile aya kalktı.
odasına girdiğinde gözlerini kapattı. fakat dur bir dakika gözlerini açarak odasından çıkıp bloğunu terk ettiğinde biraz sonra kendini revirde bulduğunda sedye ile bilekleri tampon ile çıkan necatiyi gördü.
"ne olmuş "dedi hemşireye sanki hiç bir şey yapmamış gibi.
"banyoda bilekleri kesik olarak bulunmuş çok kan kaybetmiş "dediğinde başını salladı. "kelepçe takılmayacak galiba "dediğinde "doğru kelepçe takılmaz "dediğinde "sen ne için geldin "dediğinde gözlerini hemşireden ayırarak "şey benim bazı haplarım vardı hücrede kaldığımda gelen doktor vermişti "dediğinde daha önce diğer bloktan kalan hemofil hastasının reçetesini hemşireye gösterdi.
"hemofil hastası mısın "dediğinde başını iki yana sallayarak "heparin sadece hemofil hastalarında kulanılmıyor benim pulmoner embolim oluştu zaten doktor da reçeteyi bu yüzden verdi "dediğinde hemşire başını iki yana sallayarak "üzgünüm ama sana bunu veremem doktorun ile konuşmam lazım "dediğinde akın derin bir nefes alarak başını sallayarak revirden çıktığında yanına gelen gardiyan "müdür bey seni istiyor akın serezli "dediğinde müdür odasına girdiler.
"beni istemişsiniz "dediğinde başını salladı aral müdür. odadan çıkan gardiyan ile birlikte yalnız kaldıklarında "ne planlıyorsun akın "dediğinde akın ifadesizce "anlamadım "dediğinde aral akın yaklaştı.
"necatinin intihar girişiminde senin parmağın ve en son sen girmişsin ve senden başka kimse çıkmamış necati bulunduğunda ne yapmaya çalışıyorsun "dediğinde akın ifadesizce bakmaya devam etti.
aral onun gözlerine baktı. akını tanıyordu ne yaparsa yapsın akın kafaya bir şey takmışsa onu yapmadan durmayacaktı.
"bana yardım et "dedi birden akın. aral şaşırdı "ne "dediğinde "bana yardım et kardeşimin intikamını almam için ban ayardım et "dediğinde aral akının gözlerine baktı.
"bunu yapmam "dediğinde akın başını sallayarak "o zaman engelde olma eren müdürü necati öldürdü. gözlerim ile gördüm zaten itiraf etti de "dedi cebinden çıkartığı ses kayıt cihazını masaya bıraktı.
"eren müdürü sen öldürdün "dedi akın . "musa istedi yapmayalım dedi beni zorladı ben öldürmek istemedim " banyoda itiraf eden kayıttı.
aral gözlerini akından ayırmadan "nasıl "dedi şaşırdı aral bunu nasıl yapmıştı akının zeki olduğunu biliyordu fakat bu kadar kurnaz olduğu onu şaşırtmıştı.
"musa ile işim var sadece bir kaç gün ver bana ondan sonra istediğini yap "dediğinde akın gözlerini araladan çekmiyordu.
aral nefesini verip başını salladı.
"sadece 2 gün "dediğinde başını salladı akın. "sağ ol "dedi odadan çıktığında aral kaydı alarak gözlerini kapıdan ayırmıyordu. akını ne yaparsa yapsın durduramazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Teen FictionEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"