ölüm kurtuluş gibi görünebilir ama en büyük acının tek kaynağıdır. hayat masum kurgulanan masallar gibi değildir.
gözlerini duvardan ayırmadan bakan adamın gözlerinde intikam ateşi zihninde ise dönen hesaplar vardı.
musa serdara çalışıyordu.
serdar musa aracı ile kendisini öldürmesini istiyordu. bunu biliyordu ama akın buna izin vermeyecekti. emrinin intikamını alana kadar olmaz. o serdar piçini öldürmeden olmazdı yoluna çıkan herkesi harcardı.
kimi kaldı ki onun için bu dünyada kardeşi emirden başka kimse yoktu ama onun ondan almışlardı.
Nefreti ve öfkesi onu diri tutuyordu. İçindeki bu ateş herkesi yakacaktı kendisi yansa bile.
Derin bir nefes aldığında gözlerini duvardan çekerek ayağı kalktığında dolabından bir kaç kıyafetini ve havlusunu alarak koğuşundan çıktığında bolgtan ayrılırken masada oturan demir ve arkadaşları kendi aralarında sohbet ederken demir akına bakıyordu.
Akın çok güçlü bir o kadar eğitimli bir adamdı.duygularını çok iyi saklardı ta ki düne kadar.
Ağladığını gördüğünda içinde tuhaf bir his onu ele geçirmişti acıyor muydu? hayır bunu adı merhametti.
Demir bu hayatta her türlü işe bulaşmış biriydi.
Kalbi ve ruhu körermiş biriydi kimseye anlatmayacağını gidip o an akına anlatmıştı.
akın banyoya girdiğinde bir kaç kişi çıkıyordu kabine girip üstündeki siyah kazağı çıkartarak askılığa astığında banyoya giren musa ve adamları sırıtıyordu musa adamlarına yerlerine geçmesinin talimatını verdiğinde sırıtarak önüne bakıyordu.
kabinin kapısını açtığında akın kaşlarını çatığında musanın iki iri yarı adamı akının kollarını tutuğunda akın buna izin verdi istese kimse ona dokunamazdı bile.
"bak gördün mü akın kardeş yine karşılaştık "dediğinde akın karşısındaki pislik herife bakıp "beni öldürmek için serdar denen korkak seni mi seçti "dediğinde musa şaşırdı bunu gören akın keyifle sırıtarak " kendinizi çok mu zeki zannediyorsunuz"dediğinde musa akına yaklaşarak cebinden çıkartığı bıçağı akına doğrultu.
"güzel o zaman daha fazla bekletmek olmaz demi "dediğinde akın gülümseyerek başını iki yana salladı.
"şansına küs seni ve o serdar denen piçi geberteceğim "dedi birden sol tarafındaki adamın kolundan kurtularak adamı musanın üstüne attığında diğer adamın dizine tekme atarak onu yere serdi.
diğer adamlar akının üstüne geldiğinde içeri giren demir ve adamları karşı karşıya geldiler. "ama sen hep böyle yaparsan olmaz ki dedeem yakışıyor mu "dediğinde musa karşısındaki ikiliye bakarak "sizin hesabınızı düreceğim merak etmeyin "dedi arka arkaya giderken demir sırıtarak "kendine dikkat et musa mazallah ava giderken av olursun "dedi ve akına baktı.
"iyi misin "dediğinde akın başını salladı. "iyiyim "dedi akın.
"ya dayı biz bunları ne zaman indireceğiz "dedi demirin adamı.
"sabırlı ol cafer merak etme musa hiç nerden geldiğini bilmeden ex olacak "dediğinde akın demire baktı.
"musa benim peşimde onu bana bırakın "dediğinde demir sırıtarak akına baktı."vay hemen ayak uydurdun hani adalet vardı asker "dediğinde akın gözlerini demirden ayırmadan "adalet diye bir şey yok en azından burada yok kendi adaletimi kendim sağlayacağım emir için "dediğinde demir başını salladı.
"biz buradayız sen duşunu alabilirsin "dediğinde akın gözlerini demirden ayırmadan "sağ ol "dedi arkasını dönüp kabine girdi.
koğuşundan oturan akın derin bir nefes alarak koğuşundan çıktığında bloğundan çıkarak müdürün odasına giderken yolda gardiyan ile müdürü gördüğünde "akın nasılsın "dediğinde "bir gelişme var mı "dediğinde müdür yanındaki gardiyana bir bakış atarak akının kolunu tutarak uzaklaştıklarında şehmuz denen işbirlikçi gardiyan onları izliyordu.
"daha bir gelişme yok akın ama eğer bir şey olursa sana haber vereceğim "dediğinde akın başını sallayarak "sağ ol yardımın için "dediğinde müdür gülümsedi.
"önemli değil "dediğinde akın başını sallayarak bloğuna dönerken müdür gardiyan ile birlikte yoluna devam etti.
C1 BLOĞU.
musa kapıda onu bekleyen şehmuzun yanına gittiğinde "ne haber getirdin bakalım "dediğinde şehmuz musaya bakarak "bu akın varya onu yardım eden müdürmüş torpil geçiyormuş "dediğinde musa elini çenesine koyarak düşünüyordu.
bu yüzden her şeyi biliyordu o zaman akının bütün imkanlarını ortadan kaldırmaları gerekiyordu.
"sağ ol bu kıyağını hesabında göreceksin "dediğinde şehmuz sırıtarak giderken musa koğuşuna giderek oturdu.
elindeki bıçağa bakarak "iyi adamdın müdür ya "dediğinde yüzündeki pis sırıtması kötülüğün simgesiydi.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
DİĞER BÖLÜM SEZON FİNALİNİ YAPACAM UZUN BİR BÖLÜM OLACAK SİZİ BOL AKSİYON BEKLİYOR HAZIR OLUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES: AVLU-BXB
Teen FictionEğitimli bir asker suç işleyip cezaevine girerse ne olur? "Avluda kaos var ölüm var yaşaman için öldürmelisin ki sevdiklerini koruyabilesin"