17.

506 21 18
                                    

Hafif acılar konuşabilir ama derin acılar dilsizdir.

  içindeki intikam ateşi, kendi adaletini sağlamaya çalışan insanın içinde yanmaya devam eder ta ki o son ana kadar.

nefretin kalbine esir aldığı an değil, zehirli zekanın onun korkusunu solduğunda o zaman her şey değişir.

akın gözlerini karanlık binadan çekmeden izliyordu. birazdan serdar çıkacak şiledeki evine gidecekti.

genelde evi orada olurdu. bu apartmandaki dairesini askeriyeye yakın olduğu için kullanıyordu. yarın izin günüydü.

bir kaç dakika sonra serdar apartmandan çıkarak arabasına bindiğinde akın kendini gizlemiş onu izliyordu.

arabasına binerek uzaklaştığında akın cadde yoluna çıkarak durduğunda taksiye binip "dayı şu öndeki siyah aracı takip edeceksin ama takip ettiğini anlamsın eniştem "dediğinde orta yaşlardaki adam başını salladı.

"bende o iş evlat "dedi taksiciye uydurduğu yalan sayesinde hazır bir şekilde serdarı takip edebilecekti.

İSTANBUL ERKEK PİLOT CEZAEVİ,

"o gökhan peyzosu  gelmeseydi o musayı varya "dedi demir bloğuna damları ile birlikte girdi.

"kanka bu yeni gardiyan ne iş "dedi cafer. demir cafere bakıp omuz silkti.

"bilmiyorum ama olsun elbet bir yerde kıstırcağım "dedi demir. tam musayı benzetecekken içeri giren gardiyanlar yüzünden demirin işi yarıda kalmıştı.

"aman kanka boş ver ama ben o semihi nasıl dövdüm he kadir "dediğinde tayfa gülmeye başladı.

C2 BLOK.

"baba iyi misin "diye yanına gelen adamlarını odasından kovan musa sinirli ve öfkeliydi. 

"ulan demir seni kesmesem benim adımda tilki musa olmasın "dedi öfke ile dişlerini sıktığında canı yandı. 

akın taksiden inerek ağaçlık yoluna girdiğinde taksici oradan uzaklaşmış serdar evine girmişti.

bir kaç dakika bekledikten sonra evin arkasından dolaşarak daha önce geldiği pervazı yavaşça açtı.

içeri sessizce girip yukarı merdivenden çıktığında salonda kimse yoktu. yan taraftaki banyodan su seslerini duyduğunda nefesini verdi.

masada duran içki dolu bardağı gördüğünde hemen eczaneden aldığı uyuşturucu damlasından dört beş damla içkisine katarak koltukların arkasına geçip saklandı.

on beş dakika sonra serdar banyodan çıktığında masaya yaklaşarak içkisinden bir kaç yudum alıp derin bir nefes verdiğinde arkasında birinin olduğunu hissederek arkasını döndüğünde onu gördü.

akın serezli.

"sana demiştim "dedi akın elindeki silahı ona tutarak. serdar içki bardağını masanın üstüne bırakarak "bravo tam istediğim gibi eğitmişim seni "dediğinde adım adım ona yaklaştığında "yaklaşma "dedi akın ama serdar gözlerini akın arkasına diktiğinde akının dikkati dağıldı serdar çevik bir şekilde silahı kapatarak onun boğazına sarıldı. kaşları çatık öfkeliydi.

"nasıl içeri girdin "dediğinde onu serbest bırakarak diz çökmesini sağladı.

"zor olmadı "dediğinde gözleri saate kaydı. on beş dakika.

"beni bu kadar öldürmek istediğini bilmiyordum "dedi serdar gülerek. akın kaşlarını çatarak ona baktı.

"kardeşimi benden aldınız "dediğinde kanındaki öfke damarını kabartıyordu.

KAFES: AVLU-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin